Articol de GSP - Publicat luni, 18 martie 2013 00:00 / Actualizat luni, 18 martie 2013 22:36
V-aţi imaginat un grup de 100 de mame susţinîndu-şi favoriţii cu ardoare? Vă închipuiţi o peluză vişinie uimită şi aplaudînd cu frenezie prezenţele feminine, care au lăsat treburile casnice deoparte şi au venit să-şi încurajeze echipa favorită, civilizat? Totul s-a petrecut pe stadionul campioanei CFR la meciul cu Rapid, iar imaginile proiectate cu mamele în tribună au creat emoţie în tribune.
8 martie a trecut, dar Coca-Cola le-a oferit o surpriză suporterilor vişinii în campania "Motive să credem!". Pentru că vocabularul din peluză poate să devină uman şi respectuos, la adresa adversarului şi echipei favorite, mamele au dat tonul încurajărilor. Iar tribuna le-a preluat îndemnurile, pentru că avem motive să credem că totul e posibil, chiar şi cu ajutorul lor.