Articol de GSP - Publicat marti, 17 martie 2020 23:13
RCS&RDC, operatorul principal de internet fix din România, a precizat că în ultimele zile s-a remarcat o creștere a consumului de date, mai ales în rețeaua de internet fix, dar și pentru consumul de date mobile, conform HotNews.
„Comparativ cu săptămâna anterioară, am înregistrat o creștere moderată a comenzilor online și ne așteptăm ca acest trend să se mențină. Ar fi de evidențiat faptul că abonații au reacționat pozitiv la campania noastră și la mesajele autorităților de trecere la modalitățile electronice/ online de plată și în ultimele zile am înregistrat o creștere cu 30% a activărilor de facturi electronice față de perioada anterioară.
Ca urmare a investițiilor importante făcute în ultimii ani în rețeaua de fibră optică, Digi are una dintre cele mai dezvoltate și avansate rețele de comunicații electronice fixe din regiune (România și Ungaria) și acesta este un mare avantaj atât pentru utilizatori, cât și pentru România în ansamblu.
Mizăm pe capacitățile noastre tehnice și pe experiența echipelor noastre pentru a răspunde prompt la toate solicitările din această perioadă. Serviciile noastre funcționează normal și resursele necesare sunt disponibile, în prezent, pentru menținerea lor în parametrii de funcționare", au precizat oficialii RCS&RDS pentru HotNews.
Mesajul celor de la RCS&RDS nu s-a oprit aici. Operatorul a făcut un apel către utilizatori pentru ca aceștia să nu facă modificări ale echipamentului de internet, în speranța că intervenția echipelor tehnice la domiciliu nu va fi necesară.
De asemenea, operatorul avertizează că în aceste zile s-ar putea înmulți atacurile informatice și precizează că utilizatorii nu ar trebui să dea curs mesajelor în care le sunt cerute date personale. Totodată, utilizatorii sunt îndemnați să nu navigheze site-uri care nu par a fi de încredere.
REGULI CORONAVIRUS
Citește și alte știri:
Dr. Miruna Stănescu: „Primul pas spre vindecarea depresiei e recunoașterea problemei”