Articol de Andra Mocanu - Publicat marti, 05 decembrie 2023 02:46 / Actualizat marti, 05 decembrie 2023 02:46
Cine vrea să se cazeze de Revelion la hotelul lui Gică Hagi trebuie să bage mâna adânc în buzunar. Iată cât costă două nopți de cazare la hotelul din Mamaia.
Hotelul de lux al lui Gheorghe Hagi atrage atenția turiștilor cu o ofertă de Revelion care promite o experiență de neuitat. Cu toate acestea, bucuria vacanței vine la un preț pe măsură, iar cei care își doresc să sărbătorească trecerea în noul an sub acoperișul acestui hotel trebuie să fie pregătiți să scoată din buzunar sume semnificative.
FOTO. Cât costă să te cazezi de Revelion la hotelul lui Gică Hagi
În mod special în perioada sărbătorilor de iarnă, prețurile nu sunt deloc modeste. Pentru cei care doresc să își petreacă Revelionul într-un cadru luxos, tarifele sunt pe măsură. Un sejur de două nopți, cuprins în intervalul 30 decembrie - 1 ianuarie, ajunge la suma considerabilă de 1520 de lei. Acest tarif înseamnă că o singură noapte de cazare costă 760 de lei.
Tarifele ridicate nu par să diminueze interesul turiștilor pentru a petrece Revelionul în această locație exclusivistă. Astfel, hotelul lui Gheorghe Hagi devine o opțiune de lux pentru cei care caută să își sărbătorească Revelionul într-un cadru elegant și rafinat.
FOTO. Hotelul lui Gică Hagi are mai bine de 120 de camere
Gică Hagi a cumpărat hotelul Iaki în 1999, stabilimentul devenind în ultimii zeci de ani unul dintre cele mai importante hoteluri de pe litoralul românesc. Și numele pe care l-a ales proprietății sale e unul special, fiind prescurtarea numelor celor doi copii ai săi, Ianis și Kira.
Hotelul are mai bine de 120 de camere, fiecare fiind dotate cu aer condiţionat, minibar şi TV prin cablu. Acesta pune la dispoziție și un centru spa elegant cu piscină interioară, saună, cadă cu hidromasaj, zonă de fitness, duş emoţional şi duş cu hidromasaj. Totodată, în incinta hotelului e și o sală mare de conferințe.
„Categorii importante de clienţi şi servicii au scăzut până aproape de zero (oaspeţi străini, evenimente corporate şi private, clienţi locali abonaţi la servicii wellness), segmente importante care furnizau aproximativ 40% din veniturile noastre. Provocarea cea mai importantă a fost aceea de a înlocui aceste categorii pierdute temporar cu cele pentru care a existat totuşi o cerere şi anume oaspeţii individuali dornici să călătorească în România într-o perioadă în care călătoriile internaţionale au fost dificil de întreprins”, declara Dragoş Tudorache, director general al hotelului Iaki, citat de ZF.