Articol de GSP - Publicat duminica, 10 octombrie 2010 00:00
Celebrul octopod care a uimit cu pronosticurile exacte la CM din Africa de Sud va fi protejat în cele 27 de ţări ale Uniunii Europene. Firma proprietară a caracatiţei Paul a început procedura de înregistrare ca marcă la Oficiul pentru Armonizare al Pieţei Interne (OHIM).
"Sea Life Deutschland GmbH", care gestionează acvariul de la Oberhausen, a depus o petiţie în care cere protejarea caracatiţei de orice fel de operaţiuni comerciale implicînd numele acesteia într-un amplu spectru de produse, concret, în 7 dintre cele 45 de criterii ale "clasificării de la Nisa".
Cei din Oberhausen s-au trezit însă destul de tîrziu, pentru că deja au fost înaintate alte două dosare pentru a înregistra marca la OHIM. Cel mai rapid s-a mişcat "RW Beteiligungsgesellschaft", o firmă din domeniul energetic, care s-a prezentat la agenţia europeană pe 16 iulie 2010, la cinci zile după finala Spania - Olanda. Înaintea proprietarilor acvariului a ajuns şi un italian, Alessio Consorte, ce ar fi solicitat înregistrarea numelor "Polpo Octopus Paul", "Oracle Paul" şi "Octopus Paul".
Paul a reuşit să indice corect tot ceea ce a făcut Germania în meciurile de la CM din Africa de Sud şi nu s-a înşelat nici cînd a trebuit să aleagă, cu tentaculele sale steagul pus în cubul de plastic din acvariu, cine va deveni campioană în finala dintre Olanda şi Spania.
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!