Articol de Aurelian Botezatu - Publicat vineri, 30 iunie 2017 16:03
UEFA a pus-o pe RB Salzburg să-și modifice logo-ul fiindcă semăna cu al surorii RB Leipzig. Dar "leopardul", omul cu banii, e același: Dietrich Mateschitz.
RB Leipzig, locul 2 sezonul trecut în Bundesliga, a primit în cele din urmă OK-ul UEFA de a evolua în Ligă. Dar numai în condițiile în care patronul est-germanilor, Dietrich Mateschitz, proprietarul Red Bull, a rămas doar sponsor la sora RB Salzburg.
Iar ca separarea celor două cluburi să fie și mai clară, forul continental a mai pus o condiție. Le-a cerut austriecilor să-și modifice și logo-ul, care semăna ca o picătură de apă cu al nemților.
Sigla lui RB Leipzig:
Sigla lui Red Bull Salzburg:
RedBull, pardon, FC Salzburg had to change it's badge, since it was too similar to RB Leipzig's (but the clubs are not related, obviously) pic.twitter.com/SvHEeX9Jws
— Alex Truica (@AlexTruica) 30 iunie 2017
Astfel că, din doi tauri gata să se ia în coarne, Salzburg a rămas doar cu unul. La fel de furios, ce-i drept, dar pe-o minge :)
250.000.000 €a băgat Mateschitz la Leipzig din 2009
Viorel Moldovan vrea o regulă ce ar înfuria FCSB și Craiova: „De ce în altă parte se poate?!”
Nadia Comăneci s-a întors în sportul românesc » Cu ce club va colabora