Articol de Daniel Scorpie - Publicat sambata, 23 martie 2024 16:29 / Actualizat duminica, 24 martie 2024 00:14
Kylian Mbappe (25 de ani) l-a amenințat cu tribunalul pe fanul lui Marseille ce a scos pe piață un kebab cu numele atacantului francez. Influencerul Mohamed Henni are 8 zile pentru a retrage de la vânzare produsul care costă 9,99 euro: „Nu mă așteptam ca un fotbalist de nivelul său să se revolte că i-am făcut reclamă”.
Preocupat cu finalul de sezon la PSG, în care vizează titlul în Ligue 1 și trofeul Ligii Campionilor, dar visează și la o participare la Jocurile Olimpice de la Paris, Kylian Mbappe este foarte atent și la drepturile sale de imagine.
Așa se face că starul de 25 de ani a aflat, cu opt zile înaintea derbyului cu Marseille din campionat, că un chef fan al lui OM îi folosește numele pentru unul din produsele comercializate la restaurantul său!
Amenințat cu daune pentru folosirea numelui său!
Mohamed Henni, cunoscut și ca influencer în Marseille, deține „Klub Kebab”, unde a lansat la vânzare de curând un sandviș cu numele „Kebab Mbappe”, care are mare succes printre cumpărători.
Costă 9,99 euro și are toate ingredientele necesare, numai că atacantul campioanei Franței nu e deloc încântat de ideea bucătarului, pe care l-a amenințat foarte serios cu tribunalul!
Are opt zile pentru a retrage kebabul de pe piață!
Potrivit cotidianului AS, golgheterul all-time al lui PSG și-a contactat avocatul și l-a denunțat deja la tribunal pentru „folosirea în scopuri comerciale și promoționale a numelui său fără a avea acordul acestuia”. Mbappe l-a avertizat pe Henni că are opt zile la dispoziție pentru a renunța la respectiva specialitate culinară, fix cât a mai rămas până la Clasicul Franței, programat pe „Velodrome”.
Influencerul i-a făcut și o prezentare pompoasă
Pentru a atrage mai mult clienții, Mohamed a îmbinat ingredientele kebabului de pui cu prezentări cu umor, care probabil că l-au deranjat pe Kylian. Mai ales comparația pânii de brutărie „rotundă precum capul lui Mbappe, denumită sugestiv Mbapain” sau „sosul secret a la Victoria Secret”, găsind și jocuri nostime de cuvinte, aluzie la faptul că fotbalistul nu ia cartonașe roșii și nici nu se accidentează des.
Nu mă așteptam deloc ca Mbappe să reacționeze în acest fel. Mă surprinde că s-a coborât la nivelul meu și că mă dă în judecată. Nu cred că i-a stricat imaginea, ba din contră, kebabul se vinde bine
Mohamed Henni, influencer din Marsilia
S-a fotografiat cu un tricou al lui Real Sociedad
Nu este singurul produs culinar care poartă numele unui jucător celebru. El a mai scos pe piață Kebab Payet, dedicat fostului mijlocaș de la Marseille, lucru care nu l-a enervat deloc pe internaționalul francez.
A reușit însă monsieur Henni să-l scoată din sărite pe Kylian cu o poză provocatoare, în care apare în tricoul lui Real Sociedad având în locul numelui de pe spate mesajul „Remontada”, aluzie la speranța acestuia ca echipa bască să răstoarne soarta calificării în „sferturile” Ligii, după 0-2 la Paris. Lucru care nu s-a produs, partida din manșa secundă terminându-se 1-2.