Articol de Ioana Mihalcea - Publicat sambata, 05 iunie 2010 00:00
Noul antrenor al lui Real Madrid, Jose Mourinho, a făcut senzaţie în rîndurile fanilor blanco deşi n-a trecut nici o săptămînă de la numirea sa oficială.
Portughezul a fost prezentat pe 31 mai cu un tricou cu numărul 1 pe care scria numele său, iar acest tricou a fost mai vîndut decît cel al lui Cristiano Ronaldo la magazinul oficial al clubului madrilen în cele aproape 7 zile care au trecut de atunci.
Real Madrid este recunoscut ca fiind clubul cu cel mai puternic departament de marketing din lume, achiziţiile sale sînt prezentate cu fast, iar vînzările sînt pe măsură. Ca exemplu, formaţia merengue şi-a recuperat deja investiţia de 94 de milioane de euro în Cristiano Ronaldo numai din vînzările de tricouri şi din drepturile de imagine ale portughezului.
Noul antrenor al lui Real Madrid, Jose Mourinho, a făcut senzaţie în rîndurile fanilor blanco deşi n-a trecut nici o săptămînă de la numirea sa oficială.
Portughezul a fost prezentat pe 31 mai cu un tricou cu numărul 1 pe care scria numele său, iar acest tricou a fost mai vîndut decît cel al lui Cristiano Ronaldo la magazinul oficial al clubului madrilen în cele aproape 7 zile care au trecut de atunci.
Real Madrid este recunoscut ca fiind clubul cu cel mai puternic departament de marketing din lume, achiziţiile sale sînt prezentate cu fast, iar vînzările sînt pe măsură. Ca exemplu, formaţia merengue şi-a recuperat deja investiţia de 94 de milioane de euro în Cristiano Ronaldo numai din vînzările de tricouri şi din drepturile de imagine ale portughezului.
Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul