Articol de GSP - Publicat vineri, 20 august 2021 14:45 / Actualizat vineri, 20 august 2021 16:48
Puma, unul dintre cei mai cunoscuți producători de echipament sportiv ai lumii, e în mijlocul unei controverse în fotbalul internațional. Totul din cauza unui concept revoluționar pe care sponsorul l-a pregătit pentru diverse echipe de top din Europa.
Pentru acest sezon, cei de la Puma au conceput pentru anumite echipe un rând de echipament inedit, dar care a stârnit numeroase discuții. Asta pentru că stema echipelor a dispărut din partea din față a tricourilor, fiind înlocuită cu logo-ul sponsorului neamț.
Primele discuții au apărut în Turcia. În disputa pe care Fenerbahce a avut-o pe teren propriu cu finlandezii de la HJK Helsinki în preliminariile Europa League, Gumuskaya a devenit, fără să vrea, omul momentului în social-media.
Trimis pe teren în minutul 62 în locul starului Mesut Ozil, turcul a înscris trei minute mai târziu unicul gol al partidei. Ce a urmat a provocat amuzament pe internet.
Unde e sigla?
Fener a evoluat aseară în cel de-al treilea echipament propus de producătorul de echipament Puma. După gol, Gumuskaya a vrut să sărbătorească sărutând sigla clubului, o celebrare la modă printre fotbaliști.
Doar că, spre marea lui surprindere, ea nu se afla acolo unde tânărul Muhammed o căuta. După câteva secunde de năucire, acesta și-a dat seama că Puma a mutat sigla echipei pe gulerul din spate al tricoului.
VIDEO Gestul lui Muhammed Gumuskaya
Ulan arma nerede amk 😂 pic.twitter.com/q4FdZSLULg
— Nuri (@carnate1974) August 19, 2021
Pe Twitter, fanii celor de la Fenebahce au reacționat dur, lansând critici la adresa celor de la Puma: „Cum să pupe sigla, când ea nu mai e pe tricou?!”, a scris un fan nemulțumit.
În Germania, cei de la Borussia Dortmund au ajuns în punctul în care au refuzat cel de-al treilea rând de echipament propus de Puma. Evident, motivul a fost reprezentat tot de dispariția siglei de pe tricouri.
Selecționata Italiei, Manchester City, AC Milan, Olympique Marseille sau Valencia sunt printre echipele de top care au contract cu Puma, iar Neymar, Antoine Griezmann, Romelu Lukaku sau Sergio Aguero se află printre jucătorii sponsorizați de brandul german.
Puma îl sponsorizează și pe Neymar
Puma e sponsorul care îl recompensează pe Neymar cu un contract în valoare de 23 de milioane de lire sterline pe an. E cel mai mare contract individual de sponsorizare din istoria sportului, conform The Sun.
„Este fantastic că Neymar Jr. a intrat în familia Puma" a declarat la acel moment Bjorn Gulden, directorul executiv al producătorului german de echipament sportiv.
„Este printre cei mai buni jucători din lume și extrem de influent în lumea fotbalului și în cultura tinerilor. Suntem foarte încântați și așteptăm cu nerăbdare să lucram cu el, atât pe teren, cât și în afara lui" a adăugat Gulden, după ce Neymar a semnat contractul.
Citește și alte știri din fotbalul internațional:
Vedeta lui Manchester United care riscă să intre la pușcărie » Ce gest inconștient a putut face