INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  TURCIA

Fanii sunt furioși! Puma a scos sigla echipelor de pe noile tricouri » Situație jenantă în Europa League + Dortmund a refuzat echipamentul!

Articol de GSP - Publicat vineri, 20 august 2021 14:45 / Actualizat vineri, 20 august 2021 16:48

Puma, unul dintre cei mai cunoscuți producători de echipament sportiv ai lumii, e în mijlocul unei controverse în fotbalul internațional. Totul din cauza unui concept revoluționar pe care sponsorul l-a pregătit pentru diverse echipe de top din Europa.

Pentru acest sezon, cei de la Puma au  conceput pentru anumite echipe un rând de echipament inedit, dar care a stârnit numeroase discuții. Asta pentru că stema echipelor a dispărut din partea din față a tricourilor, fiind înlocuită cu logo-ul sponsorului neamț.

Primele discuții au apărut în Turcia. În disputa pe care Fenerbahce a avut-o pe teren propriu cu finlandezii de la HJK Helsinki în preliminariile Europa League, Gumuskaya a devenit, fără să vrea, omul momentului în social-media. 

Trimis pe teren în minutul 62 în locul starului Mesut Ozil, turcul a înscris trei minute mai târziu unicul gol al partidei. Ce a urmat a provocat amuzament pe internet.

Unde e sigla?

Fener a evoluat aseară în cel de-al treilea echipament propus de producătorul de echipament Puma. După gol, Gumuskaya a vrut să sărbătorească sărutând sigla clubului, o celebrare la modă printre fotbaliști. 

Doar că, spre marea lui surprindere, ea nu se afla acolo unde tânărul Muhammed o căuta. După câteva secunde de năucire, acesta și-a dat seama că Puma a mutat sigla echipei pe gulerul din spate al tricoului.

VIDEO Gestul lui Muhammed Gumuskaya

Pe Twitter, fanii celor de la Fenebahce au reacționat dur, lansând critici la adresa celor de la Puma: „Cum să pupe sigla, când ea nu mai e pe tricou?!”, a scris un fan nemulțumit. 

În Germania, cei de la Borussia Dortmund au ajuns în punctul în care au refuzat cel de-al treilea rând de echipament propus de Puma. Evident, motivul a fost reprezentat tot de dispariția siglei de pe tricouri.

Selecționata Italiei, Manchester City, AC Milan, Olympique Marseille sau Valencia sunt printre echipele de top care au contract cu Puma, iar Neymar, Antoine Griezmann, Romelu Lukaku sau Sergio Aguero se află printre jucătorii sponsorizați de brandul german.

Puma îl sponsorizează și pe Neymar

Puma e sponsorul care îl recompensează pe Neymar cu un contract în valoare de 23 de milioane de lire sterline pe an. E cel mai mare contract individual de sponsorizare din istoria sportului, conform The Sun. 

„Este fantastic că Neymar Jr. a intrat în familia Puma" a declarat la acel moment Bjorn Gulden, directorul executiv al producătorului german de echipament sportiv.

„Este printre cei mai buni jucători din lume și extrem de influent în lumea fotbalului și în cultura tinerilor. Suntem foarte încântați și așteptăm cu nerăbdare să lucram cu el, atât pe teren, cât și în afara lui" a adăugat Gulden, după ce Neymar a semnat contractul.

Citește și alte știri din fotbalul internațional:

Vedeta lui Manchester United care riscă să intre la pușcărie » Ce gest inconștient a putut face

Nominalizările pentru jucătorul și antrenorul anului, anunţate de UEFA » Când vor fi desemnați câștigătorii

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Ce noroc! România, șansă uriașă la tragerea pentru preliminariile CM 2026 » „Tricolorii” pot scăpa de PATRU adversari de foc
Nationala
Ce noroc! România, șansă uriașă la tragerea pentru preliminariile CM 2026 » „Tricolorii” pot scăpa de PATRU adversari de foc
Vedeta Rapidului se pregătește de nuntă: „Va fi EPIC! A meritat așteptarea”
Superliga
Vedeta Rapidului se pregătește de nuntă: „Va fi EPIC! A meritat așteptarea”

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (5)
nebeleizis
nebeleizis  •  21 August 2021, 06:21

Asta care a scris articolul .... e vorba de al treilea kit. Apoi, ca sa stii si tu, sigla e peste tot tricoul. Adica pe tricoul propriu zis sunt multe, multe sigle. Fotbalistii nu sunt nici pe departe cei mai inteligenti. Voi ce scuze aveti ? Pe cel care a conceput articolul il inteleg, trebuie sa socheze. ,Dar astia care cititi, in epoca internetului, ce scuze aveti ?

rocky5
rocky5  •  20 August 2021, 19:30
Postat de kensan.gmm pe 20 August 2021, 17:17

Cine a fost *** care a luat o asemenea decizie?? cum sa scoti sigla de pe echipament? este singurul punct de identitate !! culorile si patternul se schimba an de an dar sigla ramane ptr totdeauna!!! rusine!

La fcsb sigla e un ciuline!:))))))

val1moraru
val1moraru  •  20 August 2021, 17:39
Postat de kensan.gmm pe 20 August 2021, 17:17

Cine a fost *** care a luat o asemenea decizie?? cum sa scoti sigla de pe echipament? este singurul punct de identitate !! culorile si patternul se schimba an de an dar sigla ramane ptr totdeauna!!! rusine!

Depinde cati bani sunt in joc, astazi totul are un pret. *** e managerul echipei sau jucatorii ca nu au sesizat asta inainte de meci. Si daca se plang ca nu au sigla pe al treilea echipament, sa ceara sa mai scada salariile ca sa aiba sigla si pe al treilea echipament. Diferenta de bani acolo este!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Vezi toate comentariile (5)
Comentează