Articol de Daniel Grigore - Publicat joi, 11 mai 2023 13:36 / Actualizat joi, 11 mai 2023 14:26
Foarte mulți microbiști s-au întrebat de ce Inter Milano nu a avut sponsor principal pe tricouri la meciul de Champions League de miercuri seara, câștigat fără emoții, 2-0, cu rivala AC Milan.
Elevii lui Simone Inzaghi au purtat echipamentul standard, cu șorturi albe și tricouri în dungi negre și albastre. Ce a surprins a fost faptul că pe partea frontală a tricourilor nu a apărut niciun sponsor, o imagine extrem de rară, mai ales la acest nivel.
Motivul pentru care Inter nu avut sponsor pe tricouri la 2-0 cu AC Milan
Absența sponsorului de pe tricouri a reprezentat o formă de „protest” a nerazzurrilor, pentru că firma cu care aceștia au bătut palma în septembrie 2021, DigitalBits, nu a făcut plățile agreate conform contractului.
Compania blockchain semnase contracte în valoare de 85 de milioane de euro pe sezon atât cu Inter, cât și cu AS Roma, dar nu a făcut nicio plată în această stagiune. Din acest motiv, Inter a „dat-o jos” de pe tricouri. La fel a procedat de curând și AS Roma.
Compania respectivă trebuia să achite o tranșă de bani până la 31 martie, dar nu și-a respectat obligația. Acum, atât Inter cât și AS Roma sunt în căutarea unui nou sponsor principal pentru sezonul următor.
Returul Inter - AC Milan se va disputa marți, 16 mai, la ora 22:00. Inter este mare favorită la calificarea în finală după rezultatul din prima manșă.