Comentarii (113)
alexandru69
alexandru69  •  14 Mai 2024, 10:10
Postat de tictictic pe 13 Mai 2024, 23:04

Analogia e cat se poate de corecta. Daca masina aia a fost furata si prin decizie judecatoreasca justitia hotaraste ca a fost un furt (infractiune de drept penal), inseamna ca hotul sa fie condamnat penal si pagubitul sa-si recapete proprietatea (aka echipa de fotbal, cu locul in prima liga si toate celelalte incluse). In realitate, toate procesele intentate si castigate de Talpan au avut caracter strict civil si comercial, cu alte cuvinte, a castigat un nume si un desen, nimic mai mult de-atat! Deci, conform legii, nimeni n-a furat nimic, niciodata! Cu alte cuvinte, Steaua este echipa care astazi se numeste FCSB dupa o decizie a justitiei intr-un proces de drept civil, comercial. Repet, NU exista proces penal de furt al echipei Steaua; din motivul asta este considerata la FIFA, UEFA, FRF, LPF continuatoarea de drept a Stelei de la infiintare si pana in prezent. CSA-ul, Talpan, talpanistii si haterii n-au ce sa faca mai mult decat: ori actioneaza in instanta penala FCSB pentru furt (ca s-o recupereze asa cum e ea astazi si acum cu totul), ori apeleaza la judecata TAS pe linie strict sportiva pentru a revendica istoria sportiva Steaua detinuta astazi oficial de FCSB la toate forurile fotbalistice din lume. Altfel, e limpede si logic ca in situatia actuala FCSB = Steaua, fara nicio discutie si indiferent ce aberatii nasc prin tribunalele lui Talpan tanticile judecatorese cu cocuri!

Ideea e ca n au curaj sa dea în judecata FCSB pentru furt ,deoarece n ar avea sorti de izbândă! O alta idee se mai naște și afirmând ca dacă s ar duce la TAS ,noi știind în ce speta judeca,evident ca CSA vor pierde procesul.Dupa cum ai scris și tu mai sus: au câștigat o sigla și un nu e,nimic mai mult! Abia aștept sa se aprobe acel nume cu reprezentanta europeana( STEAUA FCSB).

Dobermannul
Dobermannul  •  14 Mai 2024, 10:06
Postat de US27mereu_superiori pe 13 Mai 2024, 22:18

Corect. Si as completa cu: daca AFC Steaua nu prelua palmaresul de la CSA, nu ar fi putut juca in 98 in preliminariile UCL cu Valencia la acel 3-4. Apoi, daca FCSB nu prelua palmaresul de la AFC, nu ar fi putut juca in 2003 in cupa UEFA cu Southampton si Liverpool. Unii incearca un Marty McFly sa se intoarca inapoi in timp si sa stearga acele momente din istorie ca si cum nu s-ar fi intamplat niciodata, dar in zadar.

Hai sa precizm in clar. Echipa lui Gigi Becali e continuatoarea in plan fotbalistic a Stelei cu palmaresul din 1947 pana in prezent iar asta ca urmare a faptului ca a fost recunoscuta in aceasta calitate de singurele institutii care au acest drept, adica reglementatorii si organizatorii competitiei fotbalitistice interne si externe, FRF si UEFA. Din aceasta calitate echipa lui Gigi Becali nu poate fi decazuta in mod efectiv (nu cu decizii civile in constatare care n-au caracter executoriu) decat in doua cazuri. Primul, proces penal in care sa se demonstreze ca preluarea echipei de catre Gigi Becali s-a facut cu incalcarea legii. Si al doilea, proces la TAS. In primul caz s-a incercat si s-au primit doua NUP, iar in al doilea caz nu a incercat nimeni sa sesizeze TAS. Asa ca ramane cum este de fapt: FCSB este continuatoarea in plan fotbalistic a Stelei cu palmaresul intreg din 1947pana in prezent. In rest e folclor ...

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  14 Mai 2024, 10:03

Foarte corect articolul. Felicitari autorului pentru impartialitate!

US27mereu_superiori
US27mereu_superiori  •  14 Mai 2024, 09:38
Postat de rica86 pe 14 Mai 2024, 07:27

in conditii normale, fara girul FRF, nu s-ar fi putut....furtul a fost dovedit pana la urma, iar pe vremea aceea nu exista o decizie a instantei.

Ce gir al FRF? Totul s-a facut perfect legal. Echipa de fotbal, entitatea sportiva, a fost transferata legal si cu acte in regula. Talpan a castigat cateva procese pentru ca armata a avut dintotdeauna dreptul doar asupra marcii comerciale, atat. Daca nu s-a transferat marca (care nici nu s-ar fi putut transfera), nu inseamna ca restul elementelor nu au ajuns la AFC si FCSB. Terminati cu prostiile si nu mai confundati o echipa de fotbal cu un desen inregistrat la OSIM.

VladTzepes
VladTzepes  •  14 Mai 2024, 09:29
Postat de bogbook20 pe 13 Mai 2024, 16:03

Draga daniel grigore, la poza atasata profilului tau din acest articol pare ca nu ai prins nici macar generatia cu radoi, dica ce sa mai vorbim din urma. Cel mult pare ca urmaresti acest sport de cand au aparut toate aceste procese! Eu iti spun asa: daca eu am cumparat o dacie de la tine acum 10 ani, sau ti’am furat’o sau cum mai vrei tu…iar o instanta spune ca nu am achizitionat’o in cel mai corect mod poate chiar am furat’o…asta inseamna ca dacia nu a ramas tot dacie? Asa si cu steaua…daca tranzactia s’a facut corect sau nu e alta poveste

Ai dreptate, doar ca ce nu sunteti voi capabili sa intelegeti e ca escrocul a cumparat bujiile de Dacie.

rumunek
rumunek  •  14 Mai 2024, 09:15
Postat de tictictic pe 13 Mai 2024, 23:55

Revin cu o precizare pentru cei ce n-au inteles comentariul meu anterior (pe care constat ca moderatorii gsp au o jena viscerala de a-l aproba spre afisare pe blog). Actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti pe linie sportiva si conform continuitatii competitionale interne si internationale. N-a furat nimeni Steaua, pentru ca nu exista si n-a existat nicio acuzatie penala de furt in acest sens si niciun proces penal pe o asemenea speta. Este o echipa care si-a schimbat numele si sigla in urma unor decizii ale instantelor in procese de drept comercial, si atata tot. Pe linie sportiva si legala, a fost, ramane si este in continuare Steaua; fosta Steaua castigatoare a CCE din 1986. D-asta e recunoscuta astazi atat la FRF cat si la UEFA in calitatea asta. Daca Talpan voia sa castige Steaua, trebuia s-o obtina pe aia a lui Becali (cu tot ceea ce inseamna ea: lotul de jucatori, locul in prima liga, continuitate in tara si in Europa, etc) printr-un proces penal in care sa dovedeasca ca echipa a fost furata, iar hotul sa fie condamnat penal la puscarie conform legii si al codului penal; nu sa-si faca una noua si amarata prin divizia a 4-a, ca nu-l crede nimeni, in niciun caz UEFA. Deci, ori ii ia echipa lui Becali intr-un proces penal cu acuzatie de furt de drept penal, ori castiga la TAS un proces pe linie sportiva; altfel ce-a obtinut pana acum e ZERO (inclusiv gluma aia cu procesul pe palmares)!

Aici e, de fapt, întreaga soluție a dilemei. Echipa nu a câștigat-o nimeni in instanță, după ce CSA a dat-o și mulți ani a uitat de ea, voit sau nu. S-au putut obține doar niște însemne. Oamenii susțin echipa, iar faptul că cineva își închipuie că folosirea în masă a unui cuvânt într-un anumit context poate fi interzis, înseamnă că nu a trăit vremurile când și încălțările Nike sau Puma erau tot “adidași”. Ca să revin in lumea fotbalului, chiar dacă acum au ambele denumiri înregistrate pentru o echipă (o altă ciudățenie!), suporterii olteni au strigat decenii “Știința” pe stadion, la meciurile Universității. Autorul aruncă noi idei fumigene cum că “noile generații”, care nu au trăit vremurile glorioasei echipe a Armatei, susțin actuala echipă campioană. Prietene, mergi la stadion! Privește în jur, observă la fața locului realitatea, altfel ești doar un propagandist al unor idei ce nu sunt ale tale. E dreptul fiecăruia să creadă ce dorește, doar că momentan vedem o mulțime care susține ceva, cu o continuitate, și o ultra-minoritate, care acum câțiva ani și-a schimbat ideile și a început să susțină ceva reînființat. Totul susținut de niște decizii ale justiției în materii ce nu au fost niciodată dezbătute în România, așa numitele precedente. Cum spunea cineva mai deștept, justiția nu este despre dreptate sau adevăr, este despre probe și documente. Iar gsp e doar despre accesări, despre articole planificate pe idei divergente.

georol
georol  •  14 Mai 2024, 09:04

Mon cher reporter. Pe ce lume traiesti? FCSB a semnat un act prin care se obliga sa aduca in discutie palamaresul, acesta fiind inca un litigiu. Motiv pentru care nu exista decat aluzii la titlul 27. Daca nu semnau nu jucau in Ghencea . Nu stiati asta ? Nasol ! Si mai e ceva : lasa-te de citit gandurile suporterilor. Din respect Sambata au fost la meci suporteri care ti-ar putea fi bunici. Nu le spune lor de ce tin cu Steaua.

skylines
skylines  •  14 Mai 2024, 08:58

De ce MM Stoica n-a avut curajul să spună că este titlul No 27 este foarte simplu de explicat.N-a făcut asta din precauție, chiar de frică pot spune.Vin meciurile din cupele europene, iar Steaua nu are din nou stadion să joace și trebuie să facă contract cu CSA pentru stadion.Aici s-a ajuns, la umilința, să-ți fie teamă să te exprimi, că altfel nu primești drept de joc pe un stadion făcut din bani publici, adică din banii noștri, adică și din banii milioanelor de suporteri steliști.In schimb suporterii noștri, noi cei care am fost la meci, am spus-o fără echivoc, acesta a fost titlul No 27. Justiția nu este oarbă în România, cel mai probabil, uneori este coruptă, face jocul unor grupuri de interese, poate este si nepregătită să judece o speță legată de o identitate sportivă. Totuși judecătorii supremi, adică milioanele de suporteri, au spus fără echivoc, FCSB este Steaua!

rica86
rica86  •  14 Mai 2024, 07:27
Postat de US27mereu_superiori pe 13 Mai 2024, 22:18

Corect. Si as completa cu: daca AFC Steaua nu prelua palmaresul de la CSA, nu ar fi putut juca in 98 in preliminariile UCL cu Valencia la acel 3-4. Apoi, daca FCSB nu prelua palmaresul de la AFC, nu ar fi putut juca in 2003 in cupa UEFA cu Southampton si Liverpool. Unii incearca un Marty McFly sa se intoarca inapoi in timp si sa stearga acele momente din istorie ca si cum nu s-ar fi intamplat niciodata, dar in zadar.

in conditii normale, fara girul FRF, nu s-ar fi putut....furtul a fost dovedit pana la urma, iar pe vremea aceea nu exista o decizie a instantei.

rica86
rica86  •  14 Mai 2024, 07:25
Postat de eugenrc pe 13 Mai 2024, 19:29

Mai intai a bagat bani. Asta se numeste investitie. Daca nu baga bani, Steaua intra in insolventa si retrograda la fel cum au patit-o si altii. In ani aia nu s-a inghesuit nimeni sa plateasca salariile si chieltuielile echipei Steaua. Daca era atat de profitabil sa fi sigur ca fratii Paunescu si Armata nu apelau la el. Daca Becali avea niste avocati mai buni in materie de finante nu se ajungea la situatia de acum cu marca Steaua. Daca as fi eu in locul lui, m-as ambitiona si as plati niste jurnalisti si televiziuni sa puna tunurile pe situatia financiara de la CSA-Steaua pe ideea ca statul impoziteaza oamenii ca sa plateasca unor fotbalisti ce nu pot promova salarii de liga 1 si asta pana cand vor fi nevoiti scoata la vanzare si marca si palmaresul sau vor cauta sa privatizeze sectia de fotbal a armatei. Iar atunci as face pe dracu in patru sa le cumpar si sa inchid gura tuturor.

Armata nu a a pelat niciodata la el, insolventa pe vremea aia nu era...Escrocul e dovedit, aici nu e loc de niciun dubiu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează