Comentarii (77)
Moshu
Moshu  •  27 Septembrie 2024, 15:34
Postat de emilian_din_filiasi pe 26 Septembrie 2024, 23:56

Păi și ăla care-a izbit Loganul cu spanioli la Sibiu... condamnat la 20 de ani pt aceeași faptă ... nu tot după aceeași legislație "românească" a fost judecat? Ăla nu era nici beat, nici drogat .... era doar obosit că a condus 17 ore fara să oprească. Am înțeles ideea ta ... că n-a fost judecat la ICCJ respectivul caz ...și nu poate fi luat în considerare ca precedent judiciar... dar legea aia... după care se propun încadrările ... nu-i aceeași pt toți? Are ICCJ alte legi sau cum? De ce pe unii îi încadrează la omor calificat iar pe alții la omor din culpă pt infracțiuni similare? Că tot pe șoselele din România s-au petrecut faptele ... tot în urma unor accidente rutiere au murit oamenii ăia in ambele cazuri. Nu a ieșit ăla la Sibiu cu mitraliera pe stradă..... tot cu un autovehicul le-a luat viețile ălora. Acolo de ce n-a mai fost omor din culpă, moșule?

Aici se discuta despre decizia ICCJ,daca-i corecta sau nu si nu despre alte situatii ! Fiind o hotarire definitiva a ICCJ,poate servi si altora ca "lucru judecat" pentru diverse cai de atac in alte cauze,daca nu cumva acele cauze au ramas definitive prin neatacarea lor in termen !!

Moshu
Moshu  •  27 Septembrie 2024, 15:01
Postat de Lemmy pe 27 Septembrie 2024, 09:26

Complet fals ce spui. Mai studiază. Iar dacă ești jurist, ia-o de la capăt cu studiul.

Asa,poti sa-mi postezi si mie o parte din "studiile"tale care sa arate ca eu gresesc ??Este o practica curenta,aceia ca diferite instante sa solicite ICCJ decizii de uniformizare a jurisprudentei,pt ca exista decizii diferite ale diferitelor instante in cazuri similare sau identice !Dar daca nu stii...acuzi pe altii ca ar fi ca tine...habarnist !!

mogosoaia
mogosoaia  •  27 Septembrie 2024, 11:47

Corect.

miculfecesebist
miculfecesebist  •  27 Septembrie 2024, 10:07

Rusine, rusine

Lemmy
Lemmy  •  27 Septembrie 2024, 09:26
Postat de Moshu pe 26 Septembrie 2024, 16:06

"dacă ar fi dat 2 bani pe jurisprudență și-ar fi ținut cont de acele precedente judiciare"..inca un exemplu despre ce inseamna sa nu stii si sa nu stii ca nu stii...mai puiule,hotariri ale instantelor inferioare nu pot fi "precdent judiciar" pentru ICCJ,care-i singura indrituita sa "dezlege" conflicte de jurisprudenta,doar hotaririle ICCJ pot fi considerate "precedente judiciare"fara putinta de tagada...dar daca nu stii...

Complet fals ce spui. Mai studiază. Iar dacă ești jurist, ia-o de la capăt cu studiul.

emilian_din_filiasi
emilian_din_filiasi  •  26 Septembrie 2024, 23:56
Postat de Moshu pe 26 Septembrie 2024, 23:17

Mai draga,e mult mai simplu de atit,daca stii sa citesti si crezi ca esti in stare sa intelegi ce citesti,cauta in legea romaneasca definitiile pentru "omor" si "ucidere din culpa" si te dumiresti,nu cauta acul in carutele cu finul altora ! Femeile alea asta au spus,conform legislatiei romanesti ! Prostiile spuse de ala cu opinia separata sunt niste ciudatenii cu "intentie indirecta",pai intentia,ori e ori nu...indirect ce inseamna ,ca nu suntem la fotbal cu loviturile libere,chiar daca-i vorba de Gino !!

Păi și ăla care-a izbit Loganul cu spanioli la Sibiu... condamnat la 20 de ani pt aceeași faptă ... nu tot după aceeași legislație "românească" a fost judecat? Ăla nu era nici beat, nici drogat .... era doar obosit că a condus 17 ore fara să oprească. Am înțeles ideea ta ... că n-a fost judecat la ICCJ respectivul caz ...și nu poate fi luat în considerare ca precedent judiciar... dar legea aia... după care se propun încadrările ... nu-i aceeași pt toți? Are ICCJ alte legi sau cum? De ce pe unii îi încadrează la omor calificat iar pe alții la omor din culpă pt infracțiuni similare? Că tot pe șoselele din România s-au petrecut faptele ... tot în urma unor accidente rutiere au murit oamenii ăia in ambele cazuri. Nu a ieșit ăla la Sibiu cu mitraliera pe stradă..... tot cu un autovehicul le-a luat viețile ălora. Acolo de ce n-a mai fost omor din culpă, moșule?

Moshu
Moshu  •  26 Septembrie 2024, 23:17
Postat de emilian_din_filiasi pe 26 Septembrie 2024, 17:07

Da, moșule... dar aici nu e vorba de cât știu eu și cât nu... ci dacă hotărârea instanței în acest caz... cea de schimbare a încadrării inițiale ... e corectă sau nu. Că eu asta am vrut să aflu încă de la început: am cerut aici exemple, legate de modul în care s-au judecat de-a lungul timpului alte cazuri similare și cum au fost soluționate acestea. Lemmy a venit cu acele exemple ... iar eu promisesem că le voi da dreptate celor care pretindeau că încadrarea inițială n-ar fi trebuit modificată... cu condiția să-mi arate un singur caz de condamnare cu executare pe 20 de ani într-o speță asemănătoare. Acum tu practic vii și-mi dai mie dreptate prin acest reply... considerând (la fel cum credeam și eu până azi) că cele 2 clătitărese care au decis rejudecarea in cazul Mario... au procedat corect. Dar totuși ... dacă legea se aplică la fel pt toți ... cum e posibil ca ăla care-a spulberat familia aia de spanioli in Sibiu să primească 20 de ani ...iar Mario al nostru să ia maxim 7 ? Că pan' la urmă asta-i important, ... să fie lucrurile clare ... nu să avem noi neapărat dreptate.

Mai draga,e mult mai simplu de atit,daca stii sa citesti si crezi ca esti in stare sa intelegi ce citesti,cauta in legea romaneasca definitiile pentru "omor" si "ucidere din culpa" si te dumiresti,nu cauta acul in carutele cu finul altora ! Femeile alea asta au spus,conform legislatiei romanesti ! Prostiile spuse de ala cu opinia separata sunt niste ciudatenii cu "intentie indirecta",pai intentia,ori e ori nu...indirect ce inseamna ,ca nu suntem la fotbal cu loviturile libere,chiar daca-i vorba de Gino !!

OlteanuMarian
OlteanuMarian  •  26 Septembrie 2024, 19:02
Postat de aname1 pe 26 Septembrie 2024, 18:29

Mi se pare nostim ce ziceți. Realitatea din fericire e mult diferita. Serios acum...rezultatele sunt reale

...depinde ce intelegi prin performanta ...daca pentru tine sa nu ai constanta sa nu poti sa bati pe nimeni bun din Vestul Europei este performanta foarte bine locul 23 in lume cum ti se pare ?...bun nu i asa ?...ca acum suntem pe 46 ...

aname1
aname1  •  26 Septembrie 2024, 18:35
Postat de Vladimir997 pe 26 Septembrie 2024, 13:54

La Barca freca tușă. La Real i-au făcut vânt de bun ce era iar Galata nu era echipa mare. El nici nu voia în prima faza sa meargă acolo

Sincer vorbim de jucători romani Cu echipa aia slaba Galatasaray a câștigat Cupa UEFA ... Nu sunt nici fan nici nu îl atac dar obiectiv rezultatele vorbesc De pe wiki. Ca jucător Sportul StudențescLiga I: vicecampion al României în 1985–86Steaua BucureștiLiga I: 1986–87, 1987–88, 1988–89Cupa României: 1986–87, 1987-88; 1988–89Supercupa Europei: 1987 (Steaua a învins ca urmare a golului marcat de Hagi: 1-0 cu Dinamo Kiev)Cupa Campionilor Europeni: vicecampion al Europei în 1988–89 (finala Cupei Campionilor pierdută de Steaua cu 0-4 împotriva lui AC Milan)Real MadridSupercopa de España: 1990La Liga: vicecampion în 1991–92Copa del Rey: finalist 1991–92BresciaCupa Anglo-Italiană: 1993–94FC BarcelonaSupercopa de España: 1994Copa del Rey: finalist 1995–96GalatasaraySuperliga: 1996–97, 1997–98, 1998–99, 1999–00Cupa Turciei: 1998–99, 1999–00Supercupa Turciei: 1996, 1997Cupa UEFA: 1999–00Supercupa Europei: 2000 Individual Liga I: Golgheter 1985, 1986Cupa Campionilor Europeni: Golgheter 1988Fotbalistul român al anului: 1985, 1987, 1993, 1994, 1997, 1999, 2000Echipa Campionatului Mondial de Fotbal: 1994FIFA 100: 2004Golden Foot Legends Award: 2015Antrenorul anului in Romania: 2015 Ca antrenor Gazeta Sporturilor i-a acordat titlul Antrenorul anului în România în anii 2015 și 2017. GalatasarayCupa Turciei: 2005FC ViitorulLiga I: 2016-2017Cupa României: 2018-2019Supercupa României  : 2019

aname1
aname1  •  26 Septembrie 2024, 18:29

Mi se pare nostim ce ziceți. Realitatea din fericire e mult diferita. Serios acum...rezultatele sunt reale

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează