SPORTURI  »  ALTELE  »  PHELPS ESTE IMAGINEA SUBWAY

Michael Phelps, imaginea unui lanţ de fast-food

Articol de GSP - Publicat sambata, 22 noiembrie 2008 00:00

Celebrul înotător american Michael Phelps a semnat un contract în exclusivitate cu lanţul de fast-food-uri Subway şi va reprezenta brandul pe toate canalele de comunicare, potrivit presei americane.

Prin intermediul lui Phelps, Subway va desfăşura o campanie de promovare a restaurantelor sale ca destinaţie pentru satisfacerea unor pofte culinare, dar şi ca alternativă de mâncare sănătoasă. Lanţul Subway este popular în Statele Unite în special pentru sandwhich-urile pe care le comercializează.

Decizia lui Phelps vine după ce, în perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a câştigat un număr fără precedent de medalii de aur (opt la număr), sportivul a cochetat cu alt lanţ de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de altă parte, în august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate în portofoliul General Mills - companie ce deţine, printre altele, şi cerealele Cheerios. Atunci, înotătorul a semnat un contract cu Kellogg şi şi-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa şi Speedo.

Celebrul înotător american Michael Phelps a semnat un contract în exclusivitate cu lanţul de fast-food-uri Subway şi va reprezenta brandul pe toate canalele de comunicare, potrivit presei americane.

Prin intermediul lui Phelps, Subway va desfăşura o campanie de promovare a restaurantelor sale ca destinaţie pentru satisfacerea unor pofte culinare, dar şi ca alternativă de mâncare sănătoasă. Lanţul Subway este popular în Statele Unite în special pentru sandwhich-urile pe care le comercializează.

Decizia lui Phelps vine după ce, în perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a câştigat un număr fără precedent de medalii de aur (opt la număr), sportivul a cochetat cu alt lanţ de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de altă parte, în august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate în portofoliul General Mills - companie ce deţine, printre altele, şi cerealele Cheerios. Atunci, înotătorul a semnat un contract cu Kellogg şi şi-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa şi Speedo.

Sursa: NewsIn

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Cine este Călin Georgescu, candidatul-surpriză care speră la accederea în turul 2 al alegerilor prezidențiale » Ce sport extrem practică
Stiri extrasport
Cine este Călin Georgescu, candidatul-surpriză care speră la accederea în turul 2 al alegerilor prezidențiale » Ce sport extrem practică
Momente ca în peluză, imediat după apariția exit poll-ului pentru prezidențiale: „Demisia, demisia!” » Stupoare la sediul partidului
Stiri extrasport
Momente ca în peluză, imediat după apariția exit poll-ului pentru prezidențiale: „Demisia, demisia!” » Stupoare la sediul partidului
Numărătoarea parțială a voturilor de la alegerile prezidențiale: lupta dintre Georgescu, Ciolacu și Lasconi! Unde se poate face diferența
Stiri extrasport
Numărătoarea parțială a voturilor de la alegerile prezidențiale: lupta dintre Georgescu, Ciolacu și Lasconi! Unde se poate face diferența

Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”

Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează