Articol de Valentin Damian - Publicat luni, 06 iulie 2009 00:00
Renault Megane III place de la prima întîlnire. Arată bine, e puternică şi are un preţ competitiv
Renault Megane III s-a lansat anul trecut, în toamnă, la Paris. A fost una dintre vedetele Salonului, cu siguranţă. Publicul a plăcut-o încă de la prima întîlnire pentru că Megane III s-a aranjat foarte bine înainte să iasă în lume. Extrem de cochetă şi pusă la punct cu ultimele tehnologii, bineînţeles în limitele clasei compacte din care face parte.
Cu ce impresionează noul Megane? În primul rînd, cu designul său, semn că Renault doreşte să revină în forţă în topul vînzărilor în fiecare segment. Chiar dacă are liniile noii Lagune, o maşină serioasă şi chiar bună, dar care suferă la vînzări, Megane III stă mult mai bine la înfăţişare. Indiferent dacă vorbim de Megane III cu trei uşi, cinci uşi sau break-ul (Estate), ultimul fiind aşteptat în România la toamnă.
Interior Premium
Să trecem la interior, unul care s-a inspirat după cel al Lagunei. Francezii au adus şi aici modificări, unele interesante. Afişaj digital pentru viteză, bord ergonomic şi pentru cei mai pretenţioşi un sistem de navigaţie, chiar dacă Megane III nu intră la categoria Premium. Pentru a nu fi doar o aparenţă, francezii au plusat şi cu materiale de calitate, plăcute la atingere, pe care le regăsim cam peste tot la interior.
Motoare puternice
Motorul testat a fost unul diesel, 1.9 dCi, 130 CP. O bijuterie de motor. 300 de Nm intră de la 1.750 rpm. Consumul este de bun simţ, nu sare de 8 l/100km cu toată aglomeraţia urbană şi aer condiţionat pornit. Direcţia este precisă, iar suspensiile ţin bine maşina chiar şi atunci cînd maşina intră în viraje strînse. Farurile au şi ele rolul lor pe timp de noapte, versiunea de top Privilege oferă printre multe altele faruri xenon adaptive, ideale pentru siguranţa pe viraje. Şi nu-i Premium!
17.950 de euro (TVA inclus) costă un Megane III, 1.9 dCi, 130 CP, echiparea de top Privilege
12.900 de euro (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Megane III, 1.6, 16 V, 110 CP
Renault Megane III place de la prima întîlnire. Arată bine, e puternică şi are un preţ competitiv
Renault Megane III s-a lansat anul trecut, în toamnă, la Paris. A fost una dintre vedetele Salonului, cu siguranţă. Publicul a plăcut-o încă de la prima întîlnire pentru că Megane III s-a aranjat foarte bine înainte să iasă în lume. Extrem de cochetă şi pusă la punct cu ultimele tehnologii, bineînţeles în limitele clasei compacte din care face parte.
Cu ce impresionează noul Megane? În primul rînd, cu designul său, semn că Renault doreşte să revină în forţă în topul vînzărilor în fiecare segment. Chiar dacă are liniile noii Lagune, o maşină serioasă şi chiar bună, dar care suferă la vînzări, Megane III stă mult mai bine la înfăţişare. Indiferent dacă vorbim de Megane III cu trei uşi, cinci uşi sau break-ul (Estate), ultimul fiind aşteptat în România la toamnă.
Interior Premium
Să trecem la interior, unul care s-a inspirat după cel al Lagunei. Francezii au adus şi aici modificări, unele interesante. Afişaj digital pentru viteză, bord ergonomic şi pentru cei mai pretenţioşi un sistem de navigaţie, chiar dacă Megane III nu intră la categoria Premium. Pentru a nu fi doar o aparenţă, francezii au plusat şi cu materiale de calitate, plăcute la atingere, pe care le regăsim cam peste tot la interior.
Motoare puternice
Motorul testat a fost unul diesel, 1.9 dCi, 130 CP. O bijuterie de motor. 300 de Nm intră de la 1.750 rpm. Consumul este de bun simţ, nu sare de 8 l/100km cu toată aglomeraţia urbană şi aer condiţionat pornit. Direcţia este precisă, iar suspensiile ţin bine maşina chiar şi atunci cînd maşina intră în viraje strînse. Farurile au şi ele rolul lor pe timp de noapte, versiunea de top Privilege oferă printre multe altele faruri xenon adaptive, ideale pentru siguranţa pe viraje. Şi nu-i Premium!
17.950 de euro (TVA inclus) costă un Megane III, 1.9 dCi, 130 CP, echiparea de top Privilege
12.900 de euro (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Megane III, 1.6, 16 V, 110 CP