SPORTURI  »  AUTO  »  PREZENTARE ECHIPĂ

Chris Parsonage Racing

Articol de - Publicat marti, 27 ianuarie 2009 00:00

În 2009, Chris Parsonage Racing va participa pentru a şasea oară în Class One World Powerboat Championship, bazele fiind puse de omul de afaceri Chris Parsonage, care a luat şi rolul de pilot. După debutul de senzaţie de la Grand Prix-ul Portugaliei, din 2004, cînd a încheiat pe locul al treilea, Parsonage l-a angajat drept copilot pe campionul mondial Randy Scism, iar rezultatele s-au văzut.

Cei doi au încheiat de două ori pe podium şi de patru ori în primele şase locuri, rezultate cu care au terminat pe locul al patrulea în clasamentul general şi al treilea în ierarhia curselor din Orientul Mijlociu. În 2006, Parsonage s-a decis să intre în cursă în postura de copilot şi împreună cu debutantul James Sheppard a obţinut primul pole-position, la Arendal, în Norvegia.

În 2007, Parsonage a format un nou echipaj, alături de campionul mondial din 2005, Bard Eker, reuşind două clasări pe podium şi alte două în primele şase poziţii. Sezonul trecut nu a fost unul prea fericit pentru Chris Parsonage Racing, care s-a confruntat cu probleme la motorizarea ambarcaţiunii Negotiator 50.

Ambarcaţiune - Negotiator 50

Lungime  - 13,44 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Sterling Performance V8 Supercharged, 16 valve, 8 cilindri, 900 cai putere
Viteză maximă – 255 km/oră

Chris Parsonage - pilot

Chris Parsonage, născut în Anglia, pe 5 mai 1958, la Chester, şi-a făcut debutul în 2004, la Grand Prix-ul Portugaliei, desfăşurat la Lisabona. Din postura de pilot şi patron, Parsonage a terminat cursa pe locul al treilea, cu ambarcaţiunea sa, Negotiator 50, şi a încheiat alte trei curse din acest sezon în primele şase poziţii.

În 2005, Parsonage a ridicat ştacheta, împreună cu noul său copilot, Randy Scism, încheind de două ori pe podium şi de patru ori în primele şase locuri, rezultate cu care a terminat pe locul al patrulea în clasamentul general şi al treilea în ierarhia curselor din Orientul Mijlociu. Un an mai tîrziu, a devenit copilot şi a stabilit un nou record personal, obţinînd primul pole-position din carieră, la Arendal. Pasiunea sa pentru cursele cu bărci cu motor a fost alimentată şi de participarea în Circuitul Offshore, dar şi de implicarea sa în promovarea şi organizarea Grand-Prix-ul Marii Britanii de Class One, la Plymouth.

William Moore - copilot

Născut la Hollywood, în SUA, pe 5 decembrie, 1974, William Moore, a început aventura în Class 1 anul trecut, la Grand Prix-ul Egiptului. Fiul marii legende din cursele americane, Bobby Moore, a participat în premieră la întrecerile bărcilor cu motor în 1996, în campionatul American OSS, dar şi în Supercat. Moore a cîştigat titlul mondial în OSS în 2006 şi a încheiat pe locul second anul trecut la Key West, în campionatul American.

În 2009, Chris Parsonage Racing va participa pentru a şasea oară în Class One World Powerboat Championship, bazele fiind puse de omul de afaceri Chris Parsonage, care a luat şi rolul de pilot. După debutul de senzaţie de la Grand Prix-ul Portugaliei, din 2004, cînd a încheiat pe locul al treilea, Parsonage l-a angajat drept copilot pe campionul mondial Randy Scism, iar rezultatele s-au văzut.

Cei doi au încheiat de două ori pe podium şi de patru ori în primele şase locuri, rezultate cu care au terminat pe locul al patrulea în clasamentul general şi al treilea în ierarhia curselor din Orientul Mijlociu. În 2006, Parsonage s-a decis să intre în cursă în postura de copilot şi împreună cu debutantul James Sheppard a obţinut primul pole-position, la Arendal, în Norvegia.

În 2007, Parsonage a format un nou echipaj, alături de campionul mondial din 2005, Bard Eker, reuşind două clasări pe podium şi alte două în primele şase poziţii. Sezonul trecut nu a fost unul prea fericit pentru Chris Parsonage Racing, care s-a confruntat cu probleme la motorizarea ambarcaţiunii Negotiator 50.

Ambarcaţiune - Negotiator 50

Lungime  - 13,44 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Sterling Performance V8 Supercharged, 16 valve, 8 cilindri, 900 cai putere
Viteză maximă – 255 km/oră

Chris Parsonage - pilot

Chris Parsonage, născut în Anglia, pe 5 mai 1958, la Chester, şi-a făcut debutul în 2004, la Grand Prix-ul Portugaliei, desfăşurat la Lisabona. Din postura de pilot şi patron, Parsonage a terminat cursa pe locul al treilea, cu ambarcaţiunea sa, Negotiator 50, şi a încheiat alte trei curse din acest sezon în primele şase poziţii.

În 2005, Parsonage a ridicat ştacheta, împreună cu noul său copilot, Randy Scism, încheind de două ori pe podium şi de patru ori în primele şase locuri, rezultate cu care a terminat pe locul al patrulea în clasamentul general şi al treilea în ierarhia curselor din Orientul Mijlociu. Un an mai tîrziu, a devenit copilot şi a stabilit un nou record personal, obţinînd primul pole-position din carieră, la Arendal. Pasiunea sa pentru cursele cu bărci cu motor a fost alimentată şi de participarea în Circuitul Offshore, dar şi de implicarea sa în promovarea şi organizarea Grand-Prix-ul Marii Britanii de Class One, la Plymouth.

William Moore - copilot

Născut la Hollywood, în SUA, pe 5 decembrie, 1974, William Moore, a început aventura în Class 1 anul trecut, la Grand Prix-ul Egiptului. Fiul marii legende din cursele americane, Bobby Moore, a participat în premieră la întrecerile bărcilor cu motor în 1996, în campionatul American OSS, dar şi în Supercat. Moore a cîştigat titlul mondial în OSS în 2006 şi a încheiat pe locul second anul trecut la Key West, în campionatul American.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”
Superliga
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Superliga
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Altele
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează