SPORTURI  »  AUTO  »  RALIU

Raliul Argeşului a fost anulat din cauza traseului neasfaltat :D

Raliul Argeşului a fost anulat din cauza traseului neasfaltat :D
Raliul Argeşului a fost anulat din cauza traseului neasfaltat :D

Articol de GSP - Publicat miercuri, 15 iunie 2011 00:00 / Actualizat miercuri, 15 iunie 2011 14:50

Raliul Argeşului, a patra etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2011, programată să se desfăşoare în 17 şi 18 iunie, a fost anulat din cauza faptului că traseul nu a putut fi asfaltat la timp

FRAS susţine că situaţia traseului în zona Transfăgărăşanului nu asigură desfăşurarea competiţiei în deplină siguranţă, astfel că raliul a fost anulat.

Termenul limită de finalizare a lucrărilor a expirat

"Biroul Federal al FRAS a decis să anuleze Raliul Argeşului, a patra etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2011. FRAS apreciază eforturile depuse de către organizator pentru asfaltarea traseului şi organizarea etapei în condiţii maxime de siguranţă pentru sportivi şi pentru public, însa termenul limită pînă la care lucrările trebuiau finalizate a expirat. În urma vizionării probelor speciale de pe Transfăgăraşan de către dl Stefan Vasile, vicepreşedintele FRAS, şi dl Silviu Moraru, preşedintele Comisiei de Raliuri, s-a constatat că nu se respectă graficul lucrării de asfaltare angajat de organizator în faţa Biroului Federal şi a Comisiei de Raliuri, iar deficienţele constatate anterior nu au fost remediate în timp util", se arartă în comunicatul federaţiei.

"Vina este a organizatorului principal", declară co-organizatorul competiţiei

Flavius Panţurescu, directorul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Argeş, co-organizator al competiţiei în ceea ce priveşte partea tehnică, spune că raliul a fost anulat din cauza organizatorului principal, clubul Hatters Motorsport, informează Mediafax.

"Raliul a fost anulat din cauza lipsei de implicare a organizatorului principal, clubul Hatters Motorsport condus de Norris Măgeanu. Discuţiile cu cei de la compania de drumuri pentru asfaltarea proţiunii au avut loc destul de târziu, iar cei de la drumuri nu s-au mai încadrat în termenul limită dat de federaţie. Este vorba de asfaltarea pe două probe speciale, unde nu s-au pus decât plombe şi nu se poate concura în siguranţă, a declarat Panţurescu.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Lovitura zilei a fost dată de liderul campionatului » A semnat până în 2026
Superliga
Lovitura zilei a fost dată de liderul campionatului » A semnat până în 2026
Prima țintă a lui Mutu la Petrolul » Negocieri cu jucătorul de la FCSB
Superliga
Prima țintă a lui Mutu la Petrolul » Negocieri cu jucătorul de la FCSB
Uluitor! Ovidiu Burcă, dat afară după doar o lună
Liga 2
Uluitor! Ovidiu Burcă, dat afară după doar o lună

Ce alt sport ar fi făcut canotorii lotului olimpic dacă nu ar fi ajuns la bărci, vâsle și rame? Răspunsul este aproape unanim

CFR Cluj i-a adus atacant din Italia lui Dan Petrescu: „Îl vom prezenta după Revelion” » GSP știe numele și detaliile afacerii


Comentarii (5)
ligax
ligax  •  16 Iunie 2011, 19:33

De ce nu faceti raliu prin curtile alora de-si spun "regi ai asfaltului"?

zenzaman
zenzaman  •  15 Iunie 2011, 23:53

respectiv ://www.mindfield.ro/blog/wp-content/uploads/2007/06/raliu_arges-73.jpg

kaligula
kaligula  •  15 Iunie 2011, 17:04

@cholito18: Pai sunt foarte multi care o platesc. Si o platesc pentru ca sunt prostiti de stat, deoarece rovigneta e deja inclusa in pretul benzinei. Deci orice om care merge cu masina o plateste, pentru ca altfel nu-i functioneaza masina. Si chiar daca am merge pe rationamentul tau "ilustru", atunci putem spune ca platim rovigneta pentru drumurile pe care circulam frecvent, nu pe cele montane pe care multi nu ajung vreodata sau ajung o data pe an.

Vezi toate comentariile (5)
Comentează