Articol de GSP - Publicat joi, 10 februarie 2011 00:00 / Actualizat joi, 10 februarie 2011 17:02
Lansarea unui monopost nou pentru Formula 1 a adus de fiecare dată discuţii interminabile la Ferrari. De această dată nu specificaţiile tehnice au stîrnit nemulţumirea publicului, ci numele modelului: F150. Compania Ford susţine că acest nume îi aparţine şi a dat în judecată echipa de Formula 1.
Potrivit gigantului auto american, al cărui model F-150 este cel mai bine vîndut pick-up din Statele Unite, Ferrari încearcă să profite de pe urma publicităţii pozitive pe care o are modelul Ford peste Ocean şi i-au somat pe şefii scuderiei italiene să schimbe numele monopostului prezentat în urmă cu cîteva săptămîni.
Deşi italienii nu au oferit încă un răspuns oficial, au schimbat deja numele monopostului, pe care îl numesc în comunicatele de presă "F150th Italia". De asemenea, chiar şi comunicatul de la prezentarea maşinii, din 25 ianuarie, a fost modificat cu noul nume al maşinii de Formula 1.
Lansarea unui monopost nou pentru Formula 1 a adus de fiecare dată discuţii interminabile la Ferrari. De această dată nu specificaţiile tehnice au stîrnit nemulţumirea publicului, ci numele modelului: F150. Compania Ford susţine că acest nume îi aparţine şi a dat în judecată echipa de Formula 1.
Potrivit gigantului auto american, al cărui model F-150 este cel mai bine vîndut pick-up din Statele Unite, Ferrari încearcă să profite de pe urma publicităţii pozitive pe care o are modelul Ford peste Ocean şi i-au somat pe şefii scuderiei italiene să schimbe numele monopostului prezentat în urmă cu cîteva săptămîni.
Deşi italienii nu au oferit încă un răspuns oficial, au schimbat deja numele monopostului, pe care îl numesc în comunicatele de presă "F150th Italia". De asemenea, chiar şi comunicatul de la prezentarea maşinii, din 25 ianuarie, a fost modificat cu noul nume al maşinii de Formula 1.