Articol de Andrei Crăiţoiu, Dan Udrea - Publicat vineri, 02 noiembrie 2018 09:04
E cea mai bună jucătoare din lume și cel mai bine plătită handbalistă din România!
Cristina Neagu este un model pentru toată lumea, iar notorietatea pe care o are i-a adus jucătoarei de 30 de ani de la CSM București mai multe contracte de publicitate. În ultimii ani, Cristina a fost contactată de mai multe companii interne și internaționale pentru a-și asocia imaginea, iar handbalista a acceptat imediat. Cel mai recent contract este cu DB Schenker, o companie de logistică și transport din România.
"Întotdeauna am crezut în parteneriatele care urmăresc aceleași valori, au aceeași misiune și se îndreaptă în aceeași direcție, cu scopul de a lăsa ceva în urmă"
Cristina Neagu, handbalistă CSM București
Tedi, primul parteneriat
Cristina este imaginea Tedi în România, producător de sucuri pentru cei mici. Aceasta s-a alăturat și proiectului "Start la mișcare cu Tedi", un program care și-a propus să încurajeze sportul, mișcarea și un stil de viață sănătos în rândul copiilor. Proiectul a reprezentat o campanie socială care s-a adresat și părinților spre a conștientiza importanța sportului pentru dezvoltarea și sănătatea copiilor.
Neagu a participat la mai multe acțiuni în școli pentru a-i convinge pe cei mici să facă mișcare în fiecare zi: "Prin sport, o să înveți cum e să câștigi și cum trebuie să-ți respecți adversarul pe care l-ai învins. Nu vei câștiga tot timpul și va trebui să înveți și să pierzi, cu demnitate. Mi-ar plăcea ca toți copiii, dar și părinții lor, să știe cât de mult poate fi schimbată în bine viața lor prin sport".
Imaginea internațională pentru Red Bull
În luna februarie a acestui an, Cristina a semnat cel mai important contract de imagine, cu producătorul de băuturi energizante Red Bull. Aceasta a participat deja la mai multe acțiuni internaționale. Prima acțiune a fost în iulie, pe circuitul Red Bull Ring din Spielberg, Austria, când Cristina a avut ocazia să testeze o zi întreagă mașini cu mulți cai-putere, fiecare cu proprietățile sale de a-ți ridica pulsul și nivelul de adrenalină.
S-a aflat la volanul unui Porsche Cayman S, care ajungea la 100km/h în numai 4,2 secunde, apoi a condus un KTM X-Bow, iar ziua s-a încheiat cu un test de tehnică și îndemânare pe un circuit de off-road, la volanul unui Buggy Polaris. În august, Cristina a realizat o ședință foto într-un avion din al Doilea Război Mondial, North American T-28B Trojan, din flota Flying Bulls.
Ambasador Cartoon Network
Cristina a fost și ambasadorul unei campanii antibullying, un proiect legat de prevenirea violențelor de orice fel îndreptate asupra copiilor. Ajunsă la a patra ediție, campania a abordat anul acesta empatia, toleranța, acceptarea proprie, precum și a diferențelor între copii.
Jumătate dintre apelurile primite la linia telefonică gratuită reclamă agresiuni care au ca motivație aspectul fizic și statutul social. "Vreau să le transmit celor afectați de bullying că nu sunt singuri și că întotdeauna există un sprijin. De asemenea, vreau să îi încurajez să fie puternici, să aibă încredere în ei înșiși, să fie ei înșiși și să își accepte diferențele, indiferent de ceea ce aud în jurul lor", a transmis Neagu.
7 este numărulparteneriatelor pe care Simona Halep le-a semnat în ultimii ani, cu Nike, Mercedes, Hublot, Dedeman, Vodafone, Dorna și Wilson