Articol de Daniel Scorpie - Publicat joi, 11 martie 2010 00:00
Selecţionerul Argentinei vrea să fie un tip mereu în pas cu timpul. Pentru asta a acceptat să devină imaginea oficială a unei firme elveţiene producătoare de ceasuri. Diego Maradona a semnat un contract de publicitate cu Hublot, care recent încheiase un acord şi cu campionul american de schi Bode Miller.
"El Pibe d'Oro" va fi ambasadorul celebrei mărci elveţiene în Africa de Sud, pe perioada turneului final al CM 2010. Hublot a realizat în cinstea lui modelul Big Bang Maradona Cronograph, în ediţie limitată de 250 de exemplare, şi are gravat imaginea unui fotbalist cu braţele ridicate în semn de victorie ce are silueta lui Diego, numărul 10 şi autograful lui Maradona. Şi culorile în care e scos pe piaţă ceasul sînt cele alb şi azur ale echipei naţionale a Argentinei. Hublot a profitat astfel de pasiunea selecţionerului argentinian pentru ceasuri, de multe ori Diego fiind fotografiat purtînd cîte unul pe fiecare mînă! 16 exemplare se vînd deja în magazinele din Buenos Aires, iar restul se vor găsi la reprezentanţele Hublot.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”