Articol de GSP - Publicat duminica, 14 noiembrie 2010 00:00
Vlad Enăchescu, directorul Dolce Sport, spune că postul se va înscrie în lupta pentru achiziţionarea drepturilor TV din Liga 1, dar nu va renunţa la "emisiunile elegante"
- Domnule Enăchescu, la trei luni de la lansare, ce propune Dolce Sport pe piaţa media?
- Vrem să aducem o altă imagine a televiziunii de sport, care s-a îndreptat tot mai mult către derizoriu, către ieftin şi comun. De la tricouri cu Batman pe piept şi pînă la tipul de discurs al unui talk-show, unde iei telefoane în direct, mai vorbeşti cu doi invitaţi în studio şi gata, ai făcut emisiunea! Noi vrem o altă abordare, ca împachetare, ca prezenţă, una concisă, o atitudine sobră, elegantă. Poţi face audienţă şi fără scandal!
- Se poate face sport la costum?
- De ce în Champions League sînt toţi la costume?! Eleganţa sportului rezidă şi în vestimentaţie. Fotbalul este un sport unde se învîrt foarte mulţi bani, dar care trebuie investiţi cu creier. Este un trend european şi orice televiziune decentă are oamenii îmbrăcaţi la patru ace, fiindcă astfel dai respect competiţiei.
"Continuăm şi fără Liga 1"
- Cîtă informaţie şi cît scandal vor conţine jurnalele de sport?
- Este greu de calculat în procente, dar încercăm să oferim informaţia pentru a-i ţine pe telespectatori la curent cu ce s-a întîmplat în sport. Scandalul nu trebuie scos în evidenţă, ci pomenit. Problema mare a televiziunilor este că mai întîi prezintă ştirea cu bătaia şi cu hoţia, apoi dau şi rezultatul.
- Se vorbeşte tot mai mult că Dolce se va înscrie în lupta pentru drepturile de televizare a meciurilor din Liga I. Este aceasta condiţia de supravieţuire a postului?
- Nu. Liga 1 e doar un vehicul care te poate duce în frunte, dar care poate să îţi aducă şi un minus în buget dacă nu ştii să-l gestionezi. Liga 1 este un produs premium, dar există viaţă şi fără meciurile din România. Normal că ne vom înscrie în bătălie, vom încerca să găsim suma pe care ne-o putem permite, dar să nu fie cu minus.
- Suma de 150 de milioane de euro înaintată de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, pentru viitorul contract al Ligii 1 este plauzibilă?
- Teoretic, nu, dar şi în urmă cu trei ani spunea că va lua 50 de milioane şi a luat 86, plus TVA. Poate ajunge să ia 200, însă e greu de crezut la bătălia şi concurenţa din acest moment.
"Orice este posibil, dar cred că este dificil un parteneriat de tipul Digi-GSP TV pentru viitoarele drepturi TV. Din păcate, în afară de Dolce şi Digi, nu văd alţi posibili parteneri la licitaţie"
Vlad Enăchescu, director Dolce Sport
20 la sută este acoperirea teritorială a postului Dolce Sport pe platformele Dolce, NextGen şi Boom
Competiţii transmise de Dolce Sport:
- Fotbal: Liga a II-a, Champions League şi campionatul din Portugalia
- Rugby din Franţa
- Handbal din Spania şi Germania
- NBA
Vlad Enăchescu, directorul Dolce Sport, spune că postul se va înscrie în lupta pentru achiziţionarea drepturilor TV din Liga 1, dar nu va renunţa la "emisiunile elegante"
- Domnule Enăchescu, la trei luni de la lansare, ce propune Dolce Sport pe piaţa media?
- Vrem să aducem o altă imagine a televiziunii de sport, care s-a îndreptat tot mai mult către derizoriu, către ieftin şi comun. De la tricouri cu Batman pe piept şi pînă la tipul de discurs al unui talk-show, unde iei telefoane în direct, mai vorbeşti cu doi invitaţi în studio şi gata, ai făcut emisiunea! Noi vrem o altă abordare, ca împachetare, ca prezenţă, una concisă, o atitudine sobră, elegantă. Poţi face audienţă şi fără scandal!
- Se poate face sport la costum?
- De ce în Champions League sînt toţi la costume?! Eleganţa sportului rezidă şi în vestimentaţie. Fotbalul este un sport unde se învîrt foarte mulţi bani, dar care trebuie investiţi cu creier. Este un trend european şi orice televiziune decentă are oamenii îmbrăcaţi la patru ace, fiindcă astfel dai respect competiţiei.
"Continuăm şi fără Liga 1"
- Cîtă informaţie şi cît scandal vor conţine jurnalele de sport?
- Este greu de calculat în procente, dar încercăm să oferim informaţia pentru a-i ţine pe telespectatori la curent cu ce s-a întîmplat în sport. Scandalul nu trebuie scos în evidenţă, ci pomenit. Problema mare a televiziunilor este că mai întîi prezintă ştirea cu bătaia şi cu hoţia, apoi dau şi rezultatul.
- Se vorbeşte tot mai mult că Dolce se va înscrie în lupta pentru drepturile de televizare a meciurilor din Liga I. Este aceasta condiţia de supravieţuire a postului?
- Nu. Liga 1 e doar un vehicul care te poate duce în frunte, dar care poate să îţi aducă şi un minus în buget dacă nu ştii să-l gestionezi. Liga 1 este un produs premium, dar există viaţă şi fără meciurile din România. Normal că ne vom înscrie în bătălie, vom încerca să găsim suma pe care ne-o putem permite, dar să nu fie cu minus.
- Suma de 150 de milioane de euro înaintată de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, pentru viitorul contract al Ligii 1 este plauzibilă?
- Teoretic, nu, dar şi în urmă cu trei ani spunea că va lua 50 de milioane şi a luat 86, plus TVA. Poate ajunge să ia 200, însă e greu de crezut la bătălia şi concurenţa din acest moment.
"Orice este posibil, dar cred că este dificil un parteneriat de tipul Digi-GSP TV pentru viitoarele drepturi TV. Din păcate, în afară de Dolce şi Digi, nu văd alţi posibili parteneri la licitaţie"
Vlad Enăchescu, director Dolce Sport
20 la sută este acoperirea teritorială a postului Dolce Sport pe platformele Dolce, NextGen şi Boom
Competiţii transmise de Dolce Sport:
- Fotbal: Liga a II-a, Champions League şi campionatul din Portugalia
- Rugby din Franţa
- Handbal din Spania şi Germania
- NBA
Viorel Moldovan vrea o regulă ce ar înfuria FCSB și Craiova: „De ce în altă parte se poate?!”
Nadia Comăneci s-a întors în sportul românesc » Cu ce club va colabora