Articol de Mirela Neag - Publicat duminica, 19 februarie 2012 00:00 / Actualizat duminica, 19 februarie 2012 09:22
Michael Phelps a devenit imaginea P&G pentru Jocurile Olimpice de la Londra.
Cel mai mare înotător al lumii din toate timpurile, americanul Michael Phelps a lansat ieri campania "Ai încredere în propriile forţe" în parteneriat cu Procter and Gamble, sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de la Londra. Sportivul a devenit astfel imaginea la nivel global a uneia dintre cele mai cunoscute mărci de şampon.
Ideea campaniei a venit în urma unui studiu care a relevat faptul că 64% din sportivi susţin că atunci cînd se simt că arată mai bine, obţin rezultate mai bune. "De-a lungul carierei mele, am aflat că unul dintre cei mai importanţi factori pentru a atinge performanţa este încrederea. Dacă ai îndoieli sau sentimente negative, atunci nu vei putea să ai succesul pe care ţi-l doreşti. Pentru a fi cel mai bun, trebuie să ai încredere completă în tine!", a declarat Phelps, deţinător a 14 titluri de campion olimpic şi a 17 medalii mondiale de aur.