Articol de GSP - Publicat luni, 26 mai 2014 00:00 / Actualizat luni, 26 mai 2014 13:37
In Romania, Johnnie Walker® ofera 15.000 de kilometri de curse gratuite cu taxiul pentru a ajunge in siguranta acasa, ca parte a campaniei globale Join the Pact pentru consumul responsabil de alcool.
Parte a campaniei de consum responsabil de alcool, Johnnie Walker®, lider mondial pe piata de whisky, isi propune sa adune 15.000 de angajamente din partea romanilor de a nu conduce sub influenta alcoolului, prin intermediul hashtag-ului in social media #ImNOTdriving.
Pentru a onora aceste promisuni, Johnnie Walker® va oferi, in principalele orase din Romania, incepand cu aceasta saptamana, 15.000 km de curse gratuite cu taxiul, in conditii de siguranta. Consumatorii romani sunt invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker® Romania.
Obiectivele noii campanii Johnnie Walker® au in vedere cresterea gradului de constientizare asupra consumului responsabil si motivarea consumatorilor de a nu conduce sub influenta alcoolului.
Iniţiativa se alatură campaniei globale Join the Pact, care isi propune sa adune inca 1 milion de angajamente la nivel mondial. Join the Pact este o campanie cu traditie, care incurajeaza consumul responsabil de alcool, fiind conceputa pentru a motiva consumatorii sa isi ia un angajament personal, prin semnarea pactului si a nu conduce niciodata sub influenta alcoolului.
Ambasadorii campaniei Join the Pact pentru promovarea consumului responsabil de alcool
Kevin Magnussen, pilot în echipa de Formula 1 McLaren Mercedes, Mika Häkkinen, dublu campion mondial în circuitul de Formula 1, precum şi Jenson Button sunt ambasadori Johnnie Walker®, la nivel global, pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Aceştia se alătură eforturilor Johnnie Walker® de a creşte gradul de conştientizare şi de a aduna angajamentele consumatorilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului. Mika Häkkinen este prezent în noul videoclip "The Glass Car", menit să promoveze campania globală Join the Pact şi hashtag-ul #ImNOTdriving.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”