Articol de GSP - Publicat luni, 28 martie 2016 17:17
Aproximativ 2,4 milioane de oameni au urmărit remiza dintre România și Spania, de la Cluj (0-0). Așa cum era de așteptat, cei mai mulți au stat pe TVR, peste 2 milioane de telespectatori.
Cu acest număr, televiziunea publică a fost lider de audiență pe toate targeturile în timpul meciului, anunță paginademedia.ro.
Audiențele din timpul meciului:
Național: Puțin peste 2 milioane de oameni au stat în fața televizorului pentru a urmări pe TVR 1 partida România - Spania (TVR HD nu este măsurat). DolceSport a ocupat locul 7, cu o medie de 340.000 de oameni.
Urban: România - Spania a fost urmărit de 1,4 milioane de oameni de la oraș pe TVR, cu o cotă de piață de 27%. DolceSport a fost pe locul 8, cu 115.000 de telespectatori.
Comercial: Postul public a fost lider și pentru publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani cu 670.000 de persoane. Dolce a fost pe locul 6, cu 53.000 de persoane.