SPORTURI  »  AUTO  »  VW

GALERIE FOTO + VIDEO » VW Golf VII s-a primenit » Cum arată, cât costă, cum stă la tehnologie și motorizări

Articol de - Publicat luni, 20 februarie 2017 12:07

Mai sunt doi ani până la lansarea noului Volkswagen Golf VIII. Până atunci, germanii au revoluționat actualul model. Fără prea multe schimbări la exterior, în schimb au apărut motorizări și transmisii automată noi. Revoluția tehnologică este însă la interior

Volkswagen Golf, o mașină extrem de populară pe tot globul, se află acum la generația cu numărul 7. Cel mai probabil, noul model va atinge cifra 8 abia peste doi ani, astfel că germanii s-au gîndit că, deocamdată, e vremea unui facelift.

Și l-au făcut, fără schimbări majore la exterior. Designul este unul nou însă pentru faruri, pentru barele de protecţie și grila radiatorului, cu inserții noi cromate. De asemenea, blocurile optice spate sunt echipate cu lumini LED.

La interior, lucrurile stau mult mai bine față de ultimul model. Două sisteme de navigaţie, ambele fiind opţionale. Sistemul Discover Media este echipat cu un touchscreen color de 8 inch, iar cei pretențioși pot opta pentru Discover Pro, care oferă şi funcţia inovatoare de control prin intermediul gesturilor.

Pe un ecran mai mare, imens am putea spune, 9,2 inch, adică 23,4 cm, amplasat pe consola centrală, cu un singur gest cu mâna în zona display-ului, posturile de radio se pot schimba singure.

TEHNOLOGIE

La capitolul tehnologie, noul Golf excelează. Funcția ACC, opțională, reglează automat distanța față de mașina din față, măsurând distanţa şi viteza faţă de mașinile din faţă. "Front Assist" este sistemul care avertizează că există un  risc de coliziune cu vehiculul din faţă. El poate frâna automat pentru a reduce viteza la care se produce impactul. Funcţia City are rolul de frânare de urgenţă pentru traficul urban, la viteze de deplasare reduse, iar funcţia Pedestrian Monitoring poate detecta dacă un pieton intră în mod neaşteptat pe carosabil.

MOTORIZĂRI

Deocamdată, Volkswagen Golf oferă două propusoare pe benzină. Motorul 1.0 TSI, 110 CP, un motor în 3 cilindri, supraalimentat. 1.4 TSI oferă două versiuni de putere, 125 și 150 CP. La capitolul diesel, vorbim de 1.6 TDI, 115 CP și 2.0 TDI, 150 CP. Este așteptat și un motor nou, 1.5 TSI, 150 CP, pe care constructorul din Wolfsburg vrea să-l implementeze în toată gama Volkswagen.

PREȚURI

Noul Golf VII (facelift) poate fi deja comandat în România. Prețul de pornire este de 15.844 euro (TVA inclus) pentru 1.0 TSI, benzină, iar vârful de gamă ajunge la 24.366 euro (TVA inclus) pentru "dieselul" 2.0 TDI, 150 CP, transmisie automată DSG, 7 rapoarte

MENȚIUNI

- 33 de milioane de unități VW Golf s-au vândut în toată lumea din 1874 și până în prezent
- 980.000 de unități s-au vândut la nivel global în 2016
- o nouă transmisie automată DSG, 7 rapoarte, dublu ambreiaj
- noul Golf GTI oferă versiuni superioare de putere (de la 230 la 245 CP, pachet Performance), dar și o variantă diesel GTD, cu motor 2.0 litri și 184 CP;
- semnalizare dinamică pentru stopurile LED
- jante de 16, 17 și 18 inch
- Volkswagen Golf VIII este așteptat în 2019

Save

Save

Save

Save

Save

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”
Superliga
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Superliga
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Altele
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (2)
denieru
denieru  •  20 Februarie 2017, 14:30
Postat de tatutzu pe 20 Februarie 2017, 13:16

@Valentin Damian, Hai să învățăm cifrele romane: VI=6 VII=7 VIII=8 IX=9 „Mai sunt doi ani până la lansarea noului Volkswagen Golf VII. ” „Volkswagen Golf, o mașină extrem de populară pe tot globul, se află acum la generația cu numărul 7. Cel mai probabil, noul model va atinge cifra 8 abia peste doi ani” Acum să învățăm limba română: „în schimb au apărut motorizări și transmisii automată noi” *transmisie automată sau *transmisii automate „Deocamdată, Volkswagen Golf oferă două propusoare pe benzină. ” *propulsoare Virgulele se pun și ele cu un scop, au niște reguli... „pentru barele de protecţie și grila radiatorului, cu inserții noi cromate” *inserții noi, cromate „La interior, lucrurile stau mult mai bine” Care e rolul ei aici? Mă scuzați. Nu m-am putut abține :) În altă ordine de idei, ce treabă are articolul cu sportul?

Ma gandesc ca cei de la GSP o considera drept o masina sport, desi Sport poate fi modelul GTD sau GTI...

tatutzu
tatutzu  •  20 Februarie 2017, 13:16

@Valentin Damian, Hai să învățăm cifrele romane: VI=6 VII=7 VIII=8 IX=9 „Mai sunt doi ani până la lansarea noului Volkswagen Golf VII. ” „Volkswagen Golf, o mașină extrem de populară pe tot globul, se află acum la generația cu numărul 7. Cel mai probabil, noul model va atinge cifra 8 abia peste doi ani” Acum să învățăm limba română: „în schimb au apărut motorizări și transmisii automată noi” *transmisie automată sau *transmisii automate „Deocamdată, Volkswagen Golf oferă două propusoare pe benzină. ” *propulsoare Virgulele se pun și ele cu un scop, au niște reguli... „pentru barele de protecţie și grila radiatorului, cu inserții noi cromate” *inserții noi, cromate „La interior, lucrurile stau mult mai bine” Care e rolul ei aici? Mă scuzați. Nu m-am putut abține :) În altă ordine de idei, ce treabă are articolul cu sportul?

Vezi toate comentariile (2)
Comentează