Articol de GSP - Publicat marti, 19 septembrie 2017 18:14
Academia Rapid are probleme, dar nu în campionat, unde are maximum de puncte, ci în privința brandului.
Adunarea creditorilor de la SC FC Rapid SA, club intrat în faliment anul trecut, a respins oferta evaluatorului, de 406.000 de euro, pentru preluarea mărcii. Suma a fost considerată prea mică.
În acest caz, procedura de evaluare a brandului se va relua în totalitate și va mai dura până la următoarea licitație.
Primăria Sectorului 1 plătește în continuare 5.000 de euro lunar pentru a avea dreptul de folosință al mărcii, dar rămâne de văzut dacă va mai alege să continue alături de echipă, în noile condiții. Dincolo de costurile suplimentare până când va fi gata noua evaluare, principalul sponsor al Academiei Rapid va fi nevoită, foarte probabil, să plătească o sumă mai mare de 400.000 de euro pentru a lua brandul alb-vișiniu.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”