Articol de GSP - Publicat joi, 07 februarie 2019 10:05
Mai este un an și jumătate până la debutul EURO 2020, însă România e departe de a finaliza lucrările promise pentru ca lucrurile să se desfășoare în ordine la partidele pe care țara noastră ar trebui să le găzduiască.
Nu doar construcția stadioanelor „Steaua”, „Dinamo”, „Rapid” și „Arcul de Triumf” este în urmă, ci și promisiunea unui tren care să ducă suporterii de la Aeroportul Otopeni la Gara de Nord pare departe de realizare.
Digi24 anunță că în proiectul de buget pe 2019 sunt prevăzute doar fonduri pentru revizuirea studiului de fezabilitate, așa că promisiunile pentru ca România să poată găzdui cele 4 meciuri care i-au fost repartizate la EURO 2020 sunt departe de a deveni realitate.
Conform surse citate, la această oră, un turist care dorește să meargă cu trenul spre aerosport trebuie să știe mai multe lucruri. E nevoie să ia trenul de Urziceni, care circulă de 3 ori pe zi, la 10:00, la 14:33 și 16:45. Coboară la punctul de oprire aeroport și de acolo ia un maxi taxi preț de 5 minute.
Până în aprilie 2020 ar trebui să fie gata lucrările la dublarea liniei de cale ferată dintre Mogoșoaia și Balotești, dar și racordul căii ferate cu Terminalul 1 al aeroportului Henri Coandă, însă în proiectul de buget supus dezbaterii către Ministerul de Finanțe nu sunt bani prevăzuți pentru asta.
În acest moment, punctul de oprire Otopeni se află într-o stare dezolantă. Gunoaiele, scaunele rupe și pereții crăpați sunt la tot pasul, așa că suporterii veniți în România vor avea o imagine urâtă.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”