Articol de Eduard Apostol - Publicat joi, 18 aprilie 2019 08:33
Dinamo și-a ales tricourile pentru ediția viitoare, când vrea să atace eventul. Va reveni la al treilea rând de echipament, în galben-negru, ca atunci când a înfăptuit performanța de la Liberec.
„Câinii” vor ataca eventul ediția viitoare, așa cum a promis Mircea Rednic, și vor avea din nou trei rânduri de echipament. Chiar dacă nu vor juca nici la vară în cupele europene. Zilele viitoare, urmează a se parafa un nou angajament cu Macron, sponsorul tehnic din ultimele două sezoane al dinamoviștilor, discuțiile sunt aproape de a se finaliza, mai sunt mici detalii de pus la punct. Sursele Gazetei Sporturilor au dezvăluit că s-a stabilit, în principiu, și ce haine vor purta pe teren elevii lui Mircea Rednic. Și aici mai sunt de stabilit mici detalii, ce vor fi rezolvate până luna viitoare.
„Dar situația e clară. Primul echipament va fi roșu complet, al doilea alb complet, iar al treilea în galben și negru. Modelul tricourilor va fi unul simplu, spre deosebire de primele două sezoane cu firma italiană. Ne-am gândit că simplu va fi mai eficient și de bun augur”, au comentat oficialii „câinilor”.
Noutatea este oferită de faptul că Dinamo va avea al treilea rând de echipament în galben-negru, asemănător cu cel purtat acum aproape un deceniu la „Minunea de la Liberec”!
Asta a fost și ideea, fiindcă în august 2009, după 0-3 în manșa tur, Dinamo a avut 3-0 după 90 de minute de joc în Cehia, a dus meciul la penalty-uri, acolo unde a câștigat după o „loterie” teribilă, 9-8 la loviturile de departajare. Ultima calificare și participare în grupele Europa League, unde au terminat pe locul 3 - după două victorii cu Sturm Graz - într-o serie cu Panathinaikos Atena și Galatasaray Istanbul.
De un deceniu, indiferent de sponsorul tehnic, Dinamo n-a mai avut culorile galben-negru pe echipament, iar acum reînvie această cromatică pe tricouri. Oficialii grupării consideră că acest rând de echipament va avea mare trecere printre suporteri și le va purta noroc lui Nistor și compania. Așa cum a avut succes - la public, nu și pe teren - tricoul negru din actuala ediție, cel mai bine vândut în rândul fanilor.
„Câinii” în Europa din 2010 încoace
Citește și:
Pista Mihai Răduț la Dinamo prinde contur » Veste pentru Mircea Rednic: „Am ajuns la o înțelegere”