Articol de GSP - Publicat vineri, 06 martie 2020 15:55
BMW, al doilea producător auto german de pe piață, e în curs să facă o schimbare istorică: își schimbă logo-ul pentru prima oară în ultimii 20 de ani.
Compania nemțească a renunțat la efectul tridimensional existent până acum, întorcându-se la aspectul plat pe care-l lansase în 1963. Precedentul logo fusese inaugurat în 1997, notează Mediafax.
BMW’s new logo - might take some getting used to.. pic.twitter.com/TDceX5M2T2
— Justin Sampson (@Justin_Sampson2) March 5, 2020
„Am făcut aceste schimbări pentru a evidenția o deschidere mai mare a brandului, dar și o claritate mai bună”, a punctat Jens Thiemer, vicepreședintele BMW.
Vezi și:
BMW i4: răzbunarea gigantului german! Cum arată și ce specificații are „nava spațială” de la BMW
Noul model Dacia Spring » Cât costă mașina după aplicarea eco-voucher-ului de 10.000 de euro