Articol de GSP - Publicat sambata, 18 aprilie 2020 20:01
SPANIA. La începutul izolării, ibericii au achiziționat în cantități mari bunuri și obiecte de primă necesitate, scrie Europa Press, hârtia igienică fiind între cele mai căutate. În ultimele săptămâni, au crescut însă abrupt achizițiile de produse proaspete, dar și de băuturi alcoolice.
Din aprilie, s-a schimbat vizibil tiparul cumpărăturilor făcute în una dintre țările europene cele mai afectate de COVID-19. Produsele alimentare sunt căutate cu 22,2% mai mult. Spre exemplu, s-a calculat o creștere de 22,9% la carne, 37,9% la pește congelat, 23,1% la fructe și 31,2% la legume proaspete și cartofi.
De asemenea, s-a ridicat substanțial cererea pentru produse care se consumau de obicei înainte de izolare în baruri și restaurante. 62,6% mai mult vin, o creștere de 70,1% la bere și de 79% în cazul băuturilor alcoolice!
Snacks-urile dispar de pe rafturi
S-a observat și un consum mai ridicat al ”gustărilor”: 63,6% la ciocolată, în timp ce snacks-urile și fructele uscate sunt căutate cu 78% mai mult decât acum două luni. Cel mai mult a crescut însă cantitatea cumpărată de făină: 113,7%!, ibericii făcând pâine și prăjturi într-un ritm mult mai mare decât cel obișnuit, dinainte de izolare.
191.726 de cazuride contagiere cu noul coronavirus s-au înregistrat până acum în Spania, 20.043 de persoane pierzându-și viața în ultimele luni
Citește și alte știri despre noul coronavirus:
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”