FOTBAL  »  NATIONALA  »  ROMÂNIA

CORESPONDENȚĂ DIN GERMANIA De aceea merge naționala cu trenul! „Valea Oltului” s-a mutat în Germania, ambuteiaje și drumuri în lucru

Articol de , - Publicat vineri, 28 iunie 2024 09:36 / Actualizat vineri, 28 iunie 2024 09:36

Naționala României se va deplasa tot cu trenul pe distanța Munchen - Wurzburg, una de 280 de kilometri, în perspectiva meciului cu olandezii de marți.

Este un chin să parcurgi pe autostradă traseul Wurzburg - Munchen. Sunt 280 de kilometri pe autostradă. Conform aplicațiilor specializate îi parcurgi în aproximativ trei ore și 20 de minute, însă niciodată nu se respectă timpul.

Din cauza lucrărilor de reabilitare, ce vor fi gata abia în decembrie 2025, a traficului intens în preajma Nurnbergului, a traficului în general pe acest tronson, extrem de utilizat de autovehicule de toate dimensiunile, de eventuale și nedorite accidente, plus ocazional ploi torențiale, așa cum s-a întâmplat în ultimele zile, nu faci niciodată cât scrie pe aplicațiile mobile. O oră în plus, în cel mai bun caz, în timpul zilei. Foarte rar!

De aceea merge naționala cu trenul! „Valea Oltului” s-a mutat în Germania, ambuteiaje și drumuri în lucru

Căile ferate germane nu au precizie nemțească, dar, totuși, e mai bine decât pe autostradă

Se stă în coloană, disciplinat, nu se schimbă benzile precum la noi, tot căutând slalomul printre automobile. Se păstrează viteza atunci când sunt limitări. Jumătate de drum este teribilă, în special pe distanța Wurzburg - Nurnberg, 110 kilometri.

Acesta este și motivul pentru care Edward Iordănescu a luat decizia finală ca deplasarea la Munchen să se facă tot cu trenul. Așa cum s-a întâmplat și înaintea partidei cu Ucraina (3-0). Nu e deloc un detaliu de superstiție, ci pur și simplu căile ferate germane sunt un partener de mobilitate mai bun.

Cu toate că și serviciile oferite de nemți cu acest mijloc de transport sunt puternic contestate de către germani. Rar există un tren care să ajungă la destinație la ora fixată! De aceea și Philipp Lahm, directorul turneului final, a criticat în termeni duri serviciile oferite de căile ferate germane în cadrul unei conferințe de presă.

Dar, totuși, este o idee mai bună, cel puțin în situația tricolorilor. În jur de două ore și 20 de minute până la destinație. Delegația este escortată de forțele de ordine de la hotel la gară, apoi de la gara din Munchen până la hotelul din capitala Bavariei.

100de euro este costul carburantului unui drum de 800 de kilometri pe drumurile Germaniei

30de euro costă un bilet de tren pe distanța Wurzburg - Munchen

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Ruptură totală la Rapid înaintea derby-ului cu Dinamo » Marius Șumudică a sărit să bată un oficial al clubului
Superliga
Ruptură totală la Rapid înaintea derby-ului cu Dinamo » Marius Șumudică a sărit să bată un oficial al clubului
Chestionat de reporterii GSP, celebrul Patrick Vieira a rezumat la un singur cuvânt primul dialog avut cu Dan Șucu
Campionate
Chestionat de reporterii GSP, celebrul Patrick Vieira a rezumat la un singur cuvânt primul dialog avut cu Dan Șucu
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu
Campionate
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (1)
VanBasten2000
VanBasten2000  •  28 Iunie 2024, 10:06

In Romania doar saracii merg cu trenul. Bogatii stau in colon pe DN1 in masinile lor.

Vezi toate comentariile (1)
Comentează