SPORTURI  »  AUTO  »  MARELE PREMIU AL GERMANIEI

Suspans şi surprize

Articol de - Publicat luni, 21 iulie 2008 00:00

Hamilton a cîştigat la Hockenheim, unde Glock a scăpat cu viaţă după ce s-a izbit de zidul de protecţie, iar Piquet jr a terminat nesperat pe locul doi

După cele întîmplate în calificări, Hockenheim trebuia să revină celor de la McLaren. Hamilton, plecat din pole-position, a început bine cursa. După primele 6 tururi, britanicul avea aproape 5 secunde avans faţă de Massa. În turul 17, Hamilton şi-a mărit avantajul la 10 secunde faţă de brazilian.
Pînă în turul 35, nimic spectaculos, nici măcar un abandon. Germanul Timo Glock a fost primul ghinionist. Pînă la urmă, norocul a fost de partea lui, el scăpînd nevătămat după un grav accident. Din cauza unei probleme la suspensie, a pierdut controlul maşinii de la Toyota şi s-a izbit violent cu spatele în zidul de protecţie. Pilotul a fost scos din cockpit avînd nevoie de susţinere pentru a se ţine pe picioare după şocul serios la care a fost supus.

A intrat safety-car, monoposturile s-au regrupat şi totul începea practic de la zero. Norocul lui Piquet, care ajunge astfel pe 3. Nelsinho a ştiut să profite de şansa care i-a ieşit în cale şi a terminat cursa pe locul doi, un rezultat fantastic pentru un debutant. MP al Germaniei a fost cîştigat, aşa cum era de aşteptat, de Lewis Hamilton, urmat de Piquet şi de Massa.
Una peste alta, la Hockenheim a rezultat o cursă frumoasă, cu multe evenimente şi cu multe depăşiri. Au dezamăgit Massa şi Raikkonen, iar Kubica a pierdut duelul cu rivalii de la Ferrari şi McLaren. Pentru tînărul Piquet, fiul marelui campion, Hockenheim va rămîne în inima sa.

MARELE PREMIU AL GERMANIEI
Clasament cursă
1. Hamilton (McLaren) 1:31:20.874 10p
2. Piquet (Renault) la 5.586 8p
3. Massa (Ferrari) la 9.339 6p
4. Heidfeld (BMW Sauber) la 9.825 5p
5. Kovalainen (McLaren) la 12.411 4p
6. Raikkonen (Ferrari) la14.403 3p
7. Kubica (BMW Sauber) la 22.682 2p
8. Vettel (Toro Rosso) la 33.299 1p
Clasaţi: Trulli, Rosberg, Alonso, Bourdais, Coulthard, Fisichella, Nakajima, Sutil, Button
Abandonuri: Barrichello, Webber, Glock

Clasament piloţi
1. Hamilton 58p
2. Massa 54p
3. Raikkonen 51p
4. Kubica 48p
5. Heidfeld 41p
6. Kovalainen 28p
7. Trulli 20p
8. Webber 18p
9. Alonso 13p

Clasament echipe
1. Ferrari 105p
2. BMW Sauber 89p
3. McLaren 86p
4. Toyota 25p
5. Red Bull 24p
6. Renault 23p
7. Williams 16p
8. Honda 14p
9. Toro Rosso 8p

Hamilton a cîştigat la Hockenheim, unde Glock a scăpat cu viaţă după ce s-a izbit de zidul de protecţie, iar Piquet jr a terminat nesperat pe locul doi

După cele întîmplate în calificări, Hockenheim trebuia să revină celor de la McLaren. Hamilton, plecat din pole-position, a început bine cursa. După primele 6 tururi, britanicul avea aproape 5 secunde avans faţă de Massa. În turul 17, Hamilton şi-a mărit avantajul la 10 secunde faţă de brazilian.
Pînă în turul 35, nimic spectaculos, nici măcar un abandon. Germanul Timo Glock a fost primul ghinionist. Pînă la urmă, norocul a fost de partea lui, el scăpînd nevătămat după un grav accident. Din cauza unei probleme la suspensie, a pierdut controlul maşinii de la Toyota şi s-a izbit violent cu spatele în zidul de protecţie. Pilotul a fost scos din cockpit avînd nevoie de susţinere pentru a se ţine pe picioare după şocul serios la care a fost supus.

A intrat safety-car, monoposturile s-au regrupat şi totul începea practic de la zero. Norocul lui Piquet, care ajunge astfel pe 3. Nelsinho a ştiut să profite de şansa care i-a ieşit în cale şi a terminat cursa pe locul doi, un rezultat fantastic pentru un debutant. MP al Germaniei a fost cîştigat, aşa cum era de aşteptat, de Lewis Hamilton, urmat de Piquet şi de Massa.
Una peste alta, la Hockenheim a rezultat o cursă frumoasă, cu multe evenimente şi cu multe depăşiri. Au dezamăgit Massa şi Raikkonen, iar Kubica a pierdut duelul cu rivalii de la Ferrari şi McLaren. Pentru tînărul Piquet, fiul marelui campion, Hockenheim va rămîne în inima sa.

MARELE PREMIU AL GERMANIEI
Clasament cursă
1. Hamilton (McLaren) 1:31:20.874 10p
2. Piquet (Renault) la 5.586 8p
3. Massa (Ferrari) la 9.339 6p
4. Heidfeld (BMW Sauber) la 9.825 5p
5. Kovalainen (McLaren) la 12.411 4p
6. Raikkonen (Ferrari) la14.403 3p
7. Kubica (BMW Sauber) la 22.682 2p
8. Vettel (Toro Rosso) la 33.299 1p
Clasaţi: Trulli, Rosberg, Alonso, Bourdais, Coulthard, Fisichella, Nakajima, Sutil, Button
Abandonuri: Barrichello, Webber, Glock

Clasament piloţi
1. Hamilton 58p
2. Massa 54p
3. Raikkonen 51p
4. Kubica 48p
5. Heidfeld 41p
6. Kovalainen 28p
7. Trulli 20p
8. Webber 18p
9. Alonso 13p

Clasament echipe
1. Ferrari 105p
2. BMW Sauber 89p
3. McLaren 86p
4. Toyota 25p
5. Red Bull 24p
6. Renault 23p
7. Williams 16p
8. Honda 14p
9. Toro Rosso 8p

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”
Special
Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”
Românul de 4 milioane de euro, OUT » A rămas fără echipă, oficial: „Sunt recunoscător”
Stranieri
Românul de 4 milioane de euro, OUT » A rămas fără echipă, oficial: „Sunt recunoscător”
Îl recunoști? » Imagini geniale cu șeful din Superliga la 14 ani: „Primul idiot din generația mea care a învățat să facă asta”
Superliga
Îl recunoști? » Imagini geniale cu șeful din Superliga la 14 ani: „Primul idiot din generația mea care a învățat să facă asta”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează