Articol de GSP - Publicat joi, 28 noiembrie 2024, 16:55 / Actualizat joi, 28 noiembrie 2024 17:15
În timpul transmisiei cu rezultatele pentru trimestrul al treilea, directorii executivi ai CD Projekt ne-au oferit informații despre producția Polaris.
CD Projekt oferă uneori publicului actualizări financiare și de producție, pentru ca oamenii să fie la curent cu stadiul de dezvoltare al diferitelor jocuri și veniturile aduse de acestea. Actualizarea din această lună ne-a oferit detalii despre producția Polaris!
CD Projekt dezvăluie că Polaris intră în faza de producție
Polaris, cunoscut și sub numele de The Witcher 4, va fi următorul mare joc produs de CD Projekt, studioul din spatele seriei Witcher și Cyberpunk 2077.
În actualizarea pentru trimestrul al treilea au anunțat că Polaris tocmai a încheiat faza de pre-producție și acum intră în etapa majoră de dezvoltare: faza de producție.
„Sunt încântat să anunț că, în urmă cu câteva săptămâni, [Polaris] a trecut la producția la scară completă”, a declarat Piotr Nielubowicz, director financiar al CD Projekt, în videoclipul cu rezultatele pentru trimestrul al treilea.
„Dintre toate proiectele noastre, acesta este cel mai avansat în acest moment și începem cea mai intensă fază de dezvoltare. Vreau să mulțumesc echipei pentru efortul depus și țin pumnii pentru progresul viitor.”
Numărul dezvoltatorilor care lucrează la Polaris a scăzut ușor, de la 410 la 400, dar directorul executiv Michał Nowakowski ne asigură că aceasta este o situație normală și că au mutat pur și simplu dezvoltatori „pentru a răspunde nevoilor actuale ale fazei de producție.”
„În fața noastră se află etapa principală și cea mai intensă a dezvoltării, adică faza de producție. Vom scala acum soluțiile pe care le-am dezvoltat și validat până acum pe întregul joc,” a mai declarat Nowakowski în cadrul conferinței de rezultate financiare pentru trimestrul al treilea din 2024, transmisă live chiar ieri.
Nowakowski a explicat în continuare că, acum că au stabilit bazele jocului – precum povestea principală, mecanicile de bază ale jocului și altele – și știu care este obiectivul final, trebuie să înceapă să umple „golurile”.
Aceasta va fi cea mai lungă parte a producției, astfel încât au evitat calm orice întrebări legate de o dată de lansare sau detalii similare. Poate doar atunci când vor ajunge în faza de finisare a producției vor dezvălui o dată de lansare publicului.