Comentarii (144)
fabulos
fabulos  •  13 Septembrie 2023, 12:00
Postat de superstar24 pe 13 Septembrie 2023, 09:37

In sfarsit, bine ca am clarificat. Deci marca e bunul statului si nu poate fi instrainat, si FCSB e un EA Sports FC fara brand. Dar tot are engine-ul. Ca nu m-ai convins ca a ramas ceva din sectia de fotbal la CSA dupa 1998, si tot ce primise AFC si putea instraina, a dat mai departe catre FCSB. Ca am dreptate sau nu, asta e ce simt eu, ca la fotbal FCSB e Steaua. La fel cum simt ca Simona e nevinovata. Chiar daca s-au luat deja decizii in instanta, in comisii, decizii pe care eu le consider abuzive, asta nu inseamna ca incurajez furtul. La fel cum nu incurajez nici dopajul in sport. Doar ca e dreptul meu sa am alta parere fata de ce decide instanta.

Foarte bine ca am clarificat faptul ca Fcsb nu este Steaua. Asa ca Fcsb nu poate sa aiba nici engine-ul. Faptul ca au primit niste drepturi nu inseamna ca au devenit proprietari (daca tu imi DAI DREPTUL sa locuiesc in casa ta 10 ani nu insemna ca mi-ai dat casa. inclusiv DREPTUL sa inchei contractele de utilitati pe numele meu sau al firmei mele). Este dreptul tau sa simti orice dar trebuie sa fim ancorati in realitate. Pentru ca nu a incaput tot mesajul iti citez cu tot cu ultimul rand: ""medaliile obţinute de sportivii clubului în marile competiţii sportive : 166 medalii la Jocurile Olimpice (40 aur, 54 argint şi 72 bronz); 807 medalii la Campionatele Mondiale (234 aur, 282 argint şi 291 bronz); 1063 medalii la Campionatele Europene (286 aur, 365 argint şi 412 bronz); 365 medalii la Campionatele Militare Mondiale (88 aur, 122 argint şi 155 bronz); 11.037 titluri de campion naţional; 916 Cupe ale României; CUPA CAMPIONILOR EUROPENI, 1986 şi Supercupa Europei, câştigate de echipa de fotbal „Steaua Bucureşti”. Nici eu nu sunt de acord intotdeauna cu justitia dar in acest caz dreptatea este de partea Stelei.

superstar24
superstar24  •  13 Septembrie 2023, 09:37
Postat de fabulos pe 12 Septembrie 2023, 17:47

Faptul ca a primit cateva drepturi nu reprezinta absolut nimic. Tot CSA este proprietar. Daca tot citezi de acolo: În conformitate cu art. 11 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 213/1998, privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare, “bunurile din domeniul public sunt inalienabile, insesizabile şi imprescriptibile şi NU POT FI INSTRAINATE; ele pot fi date numai în administrare, concesionate sau închiriate, în condiţiile legii”; Marca “Steaua Bucureşti” este un activ necorporal, aflat în patrimoniul Clubului Sportiv al Armatei ”Steaua Bucureşti”, instituţie publică aflată în subordinea Ministerului Apărării Naţionale şi nu poate fi valorificat decât în condiţiile legale în vigoare; RETINE: NU POT FI INSTRAINATE!!! Valoarea de piaţă a brandului „Steaua Bucureşti” a fost efectuată pentru perioada 1947-31.12.2014, pentru toate secţiile sportive ale clubului. Astfel, au fost evaluate performanţele sportive ale celor 28 de secţii (de la atletism, baschet, canotaj, kaiac-canoe, haltere, lupte, scrimă, tir etc., inclusiv fotbal), precum şi medaliile obţinute de sportivii clubului în marile competiţii sportive : 166 medalii la Jocurile Olimpice (40 aur, 54 argint şi 72 bronz); 807 medalii la Campionatele Mondiale (234 aur, 282 argint şi 291 bronz); 1063 medalii la Campionatele Europene (286 aur, 365 argint şi 412 bronz); 365 medalii la Campionatele Militare Mondiale (88 aur, 122 argint şi 155 bronz);11.037 titluri de campio

In sfarsit, bine ca am clarificat. Deci marca e bunul statului si nu poate fi instrainat, si FCSB e un EA Sports FC fara brand. Dar tot are engine-ul. Ca nu m-ai convins ca a ramas ceva din sectia de fotbal la CSA dupa 1998, si tot ce primise AFC si putea instraina, a dat mai departe catre FCSB. Ca am dreptate sau nu, asta e ce simt eu, ca la fotbal FCSB e Steaua. La fel cum simt ca Simona e nevinovata. Chiar daca s-au luat deja decizii in instanta, in comisii, decizii pe care eu le consider abuzive, asta nu inseamna ca incurajez furtul. La fel cum nu incurajez nici dopajul in sport. Doar ca e dreptul meu sa am alta parere fata de ce decide instanta.

fabulos
fabulos  •  12 Septembrie 2023, 17:47
Postat de superstar24 pe 12 Septembrie 2023, 15:16

Am zis ca le gasesti usor pe google. Asta scrie pe site csasteaua .ro, legat de contractul de cesiune nr. 30/2003. "După publicarea O.G. nr.26/2000, care a abrogat Legea nr. 21/1924, A.F.C. “Steaua Bucureşti” a ieşit de sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale. Tot în anul 2003, în temeiul O.G. nr. 26/2000, a fost înfiinţată Societatea Comercială Fotbal Club ”Steaua Bucureşti” S.A.. Prin contractul de cesiune nr. 30/2003, S.C. F.C. ”Steaua Bucureşti” S.A. prelua în mod gratuit o parte a drepturilor A.F.C. “Steaua Bucureşti” (drepturile de participare în Divizia A, drepturile federative asupra tuturor jucătorilor A.F.C. “Steaua Bucureşti”, toate contractele de publicitate, sponsorizare, drepturile de televiziune etc.).". Si poze la acele acte le gasesti aici www.prosport .ro/fotbal-intern/exclusiv-prosport-a-intrat-in-posesia-actelor-tranzactiei-extrajudiciare-prin-care-gigi-becali-a-infiintat-sc-fc-steaua-ce-creanta-a-stins-acesta-pentru-a-prelua-51-din-actiuni-si-ce-fotbalisti-a-ceda-13944711 . De aici reiese clar ca "engine-ul" a fost transferat pe societatea comerciala. Si vezi ca anul trecut, la tragerea la sorti pentru grupele UECL, FCSB a fost prezentata drept "winner of 1986", a mentionat ca e singura castigatoare de UCL din acele grupe, si a primit si un bonus consistent pentru asta de la UEFA. Stii dc? Pentru ca in 2003 s-a transferat "engine-ul". Adica activitatea sportiva, locul din liga 1, si mai ales coeficientul eur

Faptul ca a primit cateva drepturi nu reprezinta absolut nimic. Tot CSA este proprietar. Daca tot citezi de acolo: În conformitate cu art. 11 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 213/1998, privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare, “bunurile din domeniul public sunt inalienabile, insesizabile şi imprescriptibile şi NU POT FI INSTRAINATE; ele pot fi date numai în administrare, concesionate sau închiriate, în condiţiile legii”; Marca “Steaua Bucureşti” este un activ necorporal, aflat în patrimoniul Clubului Sportiv al Armatei ”Steaua Bucureşti”, instituţie publică aflată în subordinea Ministerului Apărării Naţionale şi nu poate fi valorificat decât în condiţiile legale în vigoare; RETINE: NU POT FI INSTRAINATE!!! Valoarea de piaţă a brandului „Steaua Bucureşti” a fost efectuată pentru perioada 1947-31.12.2014, pentru toate secţiile sportive ale clubului. Astfel, au fost evaluate performanţele sportive ale celor 28 de secţii (de la atletism, baschet, canotaj, kaiac-canoe, haltere, lupte, scrimă, tir etc., inclusiv fotbal), precum şi medaliile obţinute de sportivii clubului în marile competiţii sportive : 166 medalii la Jocurile Olimpice (40 aur, 54 argint şi 72 bronz); 807 medalii la Campionatele Mondiale (234 aur, 282 argint şi 291 bronz); 1063 medalii la Campionatele Europene (286 aur, 365 argint şi 412 bronz); 365 medalii la Campionatele Militare Mondiale (88 aur, 122 argint şi 155 bronz);11.037 titluri de campio

superstar24
superstar24  •  12 Septembrie 2023, 15:33
Postat de fabulos pe 12 Septembrie 2023, 13:57

In primul rand ma confunzi cu altcineva, in sensul ca eu nu ti-am adresat niciun fel de apelativ jignitor. In al doilea rand ''Winner of 1986'' este Steaua Bucuresti (daca nu crezi poti intra pe site-ul UEFA si dai click unde scrie Fcsb. Asa afli ca Steaua este castigatoarea). Apoi tot vorbesti despre ce a luat Fc Fcsb de la AFC. Unde putem sa vedem acest lucru? In afara de vorbe nu exista nimic scris. Faptul ca Steaua a fost batjocorita se datoreaza celor care s-au aflat vremelnic in functii inalte si au permis cu buna stiinta aceste lucruri. In cazul lui Babiuc si pentru ca a avut niste beneficii. Iar Becali si-a dovedit buna credinta folosind un nume care nu-i apartinea! :) :) :) In afara de vorbe pe la coltul strazii mai ai si altceva?

Si ai dreptate, nu mi-ai adresat apelativ jignitor. Dar ai o atitudine condescendenta, si crezi ca detii adevarul absolut. Cred si eu ca e extrem de simplu sa te situezi pe partea opusa a unui cioban prost si infractor si sa arunci cu ironii ieftine, dar adevarul nu e de partea CSA Steaua, altfel ar fi avut drept de joc in liga 1 si in 2014 ar fi luat locul societatii SC FC FCSB SA direct in liga 1.

superstar24
superstar24  •  12 Septembrie 2023, 15:16
Postat de fabulos pe 12 Septembrie 2023, 13:57

In primul rand ma confunzi cu altcineva, in sensul ca eu nu ti-am adresat niciun fel de apelativ jignitor. In al doilea rand ''Winner of 1986'' este Steaua Bucuresti (daca nu crezi poti intra pe site-ul UEFA si dai click unde scrie Fcsb. Asa afli ca Steaua este castigatoarea). Apoi tot vorbesti despre ce a luat Fc Fcsb de la AFC. Unde putem sa vedem acest lucru? In afara de vorbe nu exista nimic scris. Faptul ca Steaua a fost batjocorita se datoreaza celor care s-au aflat vremelnic in functii inalte si au permis cu buna stiinta aceste lucruri. In cazul lui Babiuc si pentru ca a avut niste beneficii. Iar Becali si-a dovedit buna credinta folosind un nume care nu-i apartinea! :) :) :) In afara de vorbe pe la coltul strazii mai ai si altceva?

Am zis ca le gasesti usor pe google. Asta scrie pe site csasteaua .ro, legat de contractul de cesiune nr. 30/2003. "După publicarea O.G. nr.26/2000, care a abrogat Legea nr. 21/1924, A.F.C. “Steaua Bucureşti” a ieşit de sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale. Tot în anul 2003, în temeiul O.G. nr. 26/2000, a fost înfiinţată Societatea Comercială Fotbal Club ”Steaua Bucureşti” S.A.. Prin contractul de cesiune nr. 30/2003, S.C. F.C. ”Steaua Bucureşti” S.A. prelua în mod gratuit o parte a drepturilor A.F.C. “Steaua Bucureşti” (drepturile de participare în Divizia A, drepturile federative asupra tuturor jucătorilor A.F.C. “Steaua Bucureşti”, toate contractele de publicitate, sponsorizare, drepturile de televiziune etc.).". Si poze la acele acte le gasesti aici www.prosport .ro/fotbal-intern/exclusiv-prosport-a-intrat-in-posesia-actelor-tranzactiei-extrajudiciare-prin-care-gigi-becali-a-infiintat-sc-fc-steaua-ce-creanta-a-stins-acesta-pentru-a-prelua-51-din-actiuni-si-ce-fotbalisti-a-ceda-13944711 . De aici reiese clar ca "engine-ul" a fost transferat pe societatea comerciala. Si vezi ca anul trecut, la tragerea la sorti pentru grupele UECL, FCSB a fost prezentata drept "winner of 1986", a mentionat ca e singura castigatoare de UCL din acele grupe, si a primit si un bonus consistent pentru asta de la UEFA. Stii dc? Pentru ca in 2003 s-a transferat "engine-ul". Adica activitatea sportiva, locul din liga 1, si mai ales coeficientul eur

fabulos
fabulos  •  12 Septembrie 2023, 13:57
Postat de superstar24 pe 12 Septembrie 2023, 13:21

N-ai inteles nimic. Sau nu vrei sa intelegi. FCSB n-a transferat marca de la CSA prin AFC, dar a transferat restul, engine-ul, fara brand, asa cum scrie pe tranzactia extrajudiciara dintre AFC si FCSB. Adica EA Sports FC fara FIFA. Nu are voie sa foloseasca numele, asa zise instanta care in primele 2 infatisari a dat-o invers. Dar a scos din joben o rea credinta, culmea, desi FCSB jucase si platea chirie in casa proprietarului acelei marci. Sa spui ca e rea credinta, desi proprietarul ma primeste in casa lui 10 ani si ma lasa sa-i folosesc numele, sa-i cresc copiii si sa-i twf nevasta, asta nu ti se pare deloc suspect, asa-i? Toate din orgolii si razbunare impotriva unui cioban. Bun, acum CSA are numele si marca. Ce face cu ele? Ma uit pe istoricul rezultatelor obtinute cu numele "Steaua Bucuresti" in ultimii 7 ani si vad umilinte inregistrate impotriva unor nume precum Carmen, FC R, Selimbar, Csikszereda, FC Glovo, Popesti Leordeni si cate au mai fost. Numele Steaua reprezenta mereu elita, nu bataia de joc a unor baieti care livreaza pizza in timpul liber. Veti face in continuare cu numele "Steaua Bucuresti" la fotbal ce face si Infantino cu numele "FIFA" la jocurile video: fix 9001a. Eu raman cu FCSB (winner of 1986) si EA Sports FC, asa gigist prost si oaie si slujitor si cum va place voua sa ne alintati. Sa fiti sanatosi!

In primul rand ma confunzi cu altcineva, in sensul ca eu nu ti-am adresat niciun fel de apelativ jignitor. In al doilea rand ''Winner of 1986'' este Steaua Bucuresti (daca nu crezi poti intra pe site-ul UEFA si dai click unde scrie Fcsb. Asa afli ca Steaua este castigatoarea). Apoi tot vorbesti despre ce a luat Fc Fcsb de la AFC. Unde putem sa vedem acest lucru? In afara de vorbe nu exista nimic scris. Faptul ca Steaua a fost batjocorita se datoreaza celor care s-au aflat vremelnic in functii inalte si au permis cu buna stiinta aceste lucruri. In cazul lui Babiuc si pentru ca a avut niste beneficii. Iar Becali si-a dovedit buna credinta folosind un nume care nu-i apartinea! :) :) :) In afara de vorbe pe la coltul strazii mai ai si altceva?

superstar24
superstar24  •  12 Septembrie 2023, 13:21
Postat de fabulos pe 12 Septembrie 2023, 01:06

Dar între AFC și SC F c Fcsb trebuie sa existe un document prin care se precizează ce se tranzacționează. Adică AFC aflată în proprietatea....., dobândită prin...., cedez (vând, donez, etc) către SC FC Fcsb următoarele...... Acest document nu se află în posesia lui Talpan și nu poate fi ascuns de acesta. El trebuie sa fie în posesia beneficiarului, adică a lui Becali, și poate fi arătat. Ca sa nu mai pierzi timpul este extrem de simplu sa arăți cum și ce a luat SC FC Fcsb de la AFC. Dar dacă tu afirmi ca FCsb este continuatoarea Stelei noi te credem oe cuvânt. De ce zici ca a folosit Becali numele de "Steaua București " dacă el aparținea CSA Steaua București???? Dacă tot vrei sa aperi minciuna asta merită să mă amuz pe spinarea ta.

N-ai inteles nimic. Sau nu vrei sa intelegi. FCSB n-a transferat marca de la CSA prin AFC, dar a transferat restul, engine-ul, fara brand, asa cum scrie pe tranzactia extrajudiciara dintre AFC si FCSB. Adica EA Sports FC fara FIFA. Nu are voie sa foloseasca numele, asa zise instanta care in primele 2 infatisari a dat-o invers. Dar a scos din joben o rea credinta, culmea, desi FCSB jucase si platea chirie in casa proprietarului acelei marci. Sa spui ca e rea credinta, desi proprietarul ma primeste in casa lui 10 ani si ma lasa sa-i folosesc numele, sa-i cresc copiii si sa-i twf nevasta, asta nu ti se pare deloc suspect, asa-i? Toate din orgolii si razbunare impotriva unui cioban. Bun, acum CSA are numele si marca. Ce face cu ele? Ma uit pe istoricul rezultatelor obtinute cu numele "Steaua Bucuresti" in ultimii 7 ani si vad umilinte inregistrate impotriva unor nume precum Carmen, FC R, Selimbar, Csikszereda, FC Glovo, Popesti Leordeni si cate au mai fost. Numele Steaua reprezenta mereu elita, nu bataia de joc a unor baieti care livreaza pizza in timpul liber. Veti face in continuare cu numele "Steaua Bucuresti" la fotbal ce face si Infantino cu numele "FIFA" la jocurile video: fix 9001a. Eu raman cu FCSB (winner of 1986) si EA Sports FC, asa gigist prost si oaie si slujitor si cum va place voua sa ne alintati. Sa fiti sanatosi!

fabulos
fabulos  •  12 Septembrie 2023, 01:06
Postat de superstar24 pe 11 Septembrie 2023, 21:41

Chiar imi pierd timpul cu tine. Exista tranzactie extrajudiciara din momentul in care asociatia a infiintat societatea comerciala. Cauta si tu pe google. CSA Steaua A TRANSFERAT TOT CE AVEA IN SECTIA DE FOTBAL CATRE O ASOCIATIE. Asta e un fapt incontestabil. Decizia de a desprinde sectia de fotbal a fost luata de conducerea CSA si minister, si trebuie sa existe un document care sa ateste asta, altfel nu se putea infiinta AFC si nu exista acel protocol intre CSA si AFC.

Dar între AFC și SC F c Fcsb trebuie sa existe un document prin care se precizează ce se tranzacționează. Adică AFC aflată în proprietatea....., dobândită prin...., cedez (vând, donez, etc) către SC FC Fcsb următoarele...... Acest document nu se află în posesia lui Talpan și nu poate fi ascuns de acesta. El trebuie sa fie în posesia beneficiarului, adică a lui Becali, și poate fi arătat. Ca sa nu mai pierzi timpul este extrem de simplu sa arăți cum și ce a luat SC FC Fcsb de la AFC. Dar dacă tu afirmi ca FCsb este continuatoarea Stelei noi te credem oe cuvânt. De ce zici ca a folosit Becali numele de "Steaua București " dacă el aparținea CSA Steaua București???? Dacă tot vrei sa aperi minciuna asta merită să mă amuz pe spinarea ta.

superstar24
superstar24  •  11 Septembrie 2023, 21:41
Postat de fabulos pe 11 Septembrie 2023, 13:32

Deci tu crezi ca cineva din interiorul CSA Steaua transferă ce vrea el către o asociație, evident mai puțin marca, după cum susții. Ia și învață de la dl. Becali care îți spune clar ca bunurile statului nu pot fi înstrăinate în acest mod. Ai vrea tu sa desenezi dar nu știi ce. Îți repet, SC FC Fcsb SA este societate nouă, nu a cumpărat nimic de la AFC deci nu are nici o legătură cu Steaua București.

Chiar imi pierd timpul cu tine. Exista tranzactie extrajudiciara din momentul in care asociatia a infiintat societatea comerciala. Cauta si tu pe google. CSA Steaua A TRANSFERAT TOT CE AVEA IN SECTIA DE FOTBAL CATRE O ASOCIATIE. Asta e un fapt incontestabil. Decizia de a desprinde sectia de fotbal a fost luata de conducerea CSA si minister, si trebuie sa existe un document care sa ateste asta, altfel nu se putea infiinta AFC si nu exista acel protocol intre CSA si AFC.

fabulos
fabulos  •  11 Septembrie 2023, 13:32
Postat de superstar24 pe 11 Septembrie 2023, 13:04

Ba omule, in 2018 in monitorul oficial un document cu activitatea CSA Steaua in care scria ca echipa de fotbal seniori a fost infiintata. Pe acelasi considerent, in 1998 trebuie sa existe un proces verbal, un document, orice, prin care CSA Steaua decide ca sectia de fotbal sa fie desfiintata sau transferata. Nu se pot lua asemenea decizii in armata fara sa existe documente. Chiar imi pare rau ca nu exista un tool in care sa pot desena si pentru cei ca tine, care refuza sa inteleaga un lucru atat de simplu. Nu e despre transfer de la CSA la AFC sau FCSB, ci o activitate interna de la CSA. Atat! Asta ascunde Talpan! Daca nu se inchide acea sectie, ci se transfera, atunci totul se schimba.

Deci tu crezi ca cineva din interiorul CSA Steaua transferă ce vrea el către o asociație, evident mai puțin marca, după cum susții. Ia și învață de la dl. Becali care îți spune clar ca bunurile statului nu pot fi înstrăinate în acest mod. Ai vrea tu sa desenezi dar nu știi ce. Îți repet, SC FC Fcsb SA este societate nouă, nu a cumpărat nimic de la AFC deci nu are nici o legătură cu Steaua București.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 15
Comentează