Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat vineri, 17 februarie 2017 00:00
Becali e convins că nu va suferi ca urmare a pierderii numelui Steaua, deoarece popularitatea sa garantează atenție suficientă pentru FCSB.
"Gigi va afla acum care e diferența între a fi proprietarul Stelei și a avea un club cu numele FCSB!”
Avertismentul pe care l-a rostit Pițurcă la Dolce Sport e contrazis de patronul grupării redenumite FCSB din cauza litigiilor pierdute cu Armata.
Becali a pierdut marca Steaua, a pierdut și numele. Crede că toate pierderile pot fi anulate într-un singur fel: cu propria prestație. Gigi crede că are fani și aceia vor urma formația FCSB datorită lui.
Soluția este să apară la TV din ce în ce mai mult, chiar mai des decât înainte! Miercuri și-a bătut propriile recorduri, a vorbit la DigiSport în toate emisiunile din acea zi! Și la Matinal, și la Fotbal Club, și la Special, Becali a fost în direct prin telefon.
"Trebuie să apar mereu de acum înainte, ca să suplinesc Steaua. FCSB plus Becali să facă rating, că altfel pierdem bani din drepturi TV" a fost explicația pentru care a acceptat să discute în trei emisiuni diferite despre același subiect, schimbarea numelui societății și al echipei de fotbal în FCSB.
Măcar pe termen scurt, modificarea de la Registrul Comerțului și de la FRF nu l-a lovit pe Gigi. DigiSport Special, emisiunea de seară cu Becali la telefon, a avut audiență mai mare decât au adunat împreună cele două meciuri din Champions League de miercuri seară, Bayern-Arsenal și Real Madrid-Napoli!
Cu mențiunea că partidele din Ligă au fost pe Dolce Sport, televiziunea Telekom, cu o acoperire mai mică. Pe publicul comercial, show-ul cu Gigi a avut rating 0,5, în vreme ce fiecare meci a înregistrat 0,2.
"O să semnez contracte de sponsorizare și mai mari acum, de când am devenit FCSB! Am primit deja o propunere foarte bună, un sponsor cu un milion de euro, doar că n-am semnat-o deocamdată"
Gigi Becali, patron FCSB