Articol de GSP - Publicat vineri, 17 februarie 2012 00:00 / Actualizat joi, 16 februarie 2012 22:08
Recent numit director de marketing al FRF, Bogdan Niţescu e renumit printre angajaţii de la Casa Fotbalului.
Gafa prin care, în loc de Roşia Montană Gold Corporation, a trimis un fax cu o propunere de sponsorizare din partea FRF unei organizaţii ecologiste, adversara RMGC!, trăgîndu-l şi pe Mircea Sandu într-o farsă de proporţii, nu a fost singura sa ispravă.
La sfîrşitul anului trecut, i-a contactat pe cei de la Coca-Cola, propunîndu-le să devină sponsori ai FRF. "Păi, cum adică? Noi deja sîntem sponsori ai «naţionalei», avem un contract în derulare!!", a venit răspunsul, care l-a lăsat mască pe Niţescu.
Pînă la urmă, noua sa "perlă" a fost reparată cu ajutorul SEG, care încă mai colabora cu Federaţia. "Niţescu e un tip care nu întreabă pe nimeni de nimic. Cînd îi vine o idee pune mîna pe telefon şi se mai întîmplă şi d-astea", spun despre el federalii.
Presa internațională vuiește după ce România - Kosovo a fost abandonat: „Haos!”