Articol de GSP - Publicat marti, 12 aprilie 2011 00:00 / Actualizat marti, 12 aprilie 2011 16:04
Oficialii steliştilor continuă să le arate suporterilor că departamentul de marketing al clubului există şi îşi face bine treaba. După ce au lansat Cola Steaua şi berea Steaua, roş-albaştrii au venit cu o nouă idee. Mai exact, în această dimineaţă au lansat bicicleta cu emblema clubului, care va costa 299 RON.
Printre cei prezenţi la eveniment s-au numărat Helmuth Duckadam însoţit de fiica acestuia, Romeo Surdu cu băiatul Daris şi Narcis Răducan cu fiul său, Iustin.
Oficialii steliştilor continuă să le arate suporterilor că departamentul de marketing al clubului există şi îşi face bine treaba. După ce au lansat Cola Steaua şi berea Steaua, roş-albaştrii au venit cu o nouă idee. Mai exact, în această dimineaţă au lansat bicicleta cu emblema clubului, care va costa 299 RON.
Printre cei prezenţi la eveniment s-au numărat Helmuth Duckadam însoţit de fiica acestuia, Romeo Surdu cu băiatul Daris şi Narcis Răducan cu fiul său, Iustin.
Aveţi mai jos galeria foto de la lansarea noului produs de marketing al echipei din Ghencea.