INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  PRIMERA DIVISION

FC Barcelona a semnat un acord de sponsorizare de aproape 2 milioane de euro cu Betfair

Articol de GSP - Publicat vineri, 11 septembrie 2009 00:00

Agenţia britanică de pariuri Betfair a semnat un contract de sponsorizare cu FC Barcelona, acord care se va întinde pe următorii doi ani.

În baza contractului, Betfair îşi va crea un portal de pariere pe site-ul oficial al campioanei Europei şi va avea, de asemenea, mai multe panouri publicitare instalate pe arena Camp Nou.

Totodată, numele agenţiei se va regăsi şi pe tichetele de acces pe stadion, dar şi pe diverse materiale promoţionale.

FC Barcelona va primi în schimb o sumă în jurul a 1,5 - 2 milioane de euro anual.

Betfair a lansat cu această ocazie site-ul betfairfootball.com, care va cuprinde întreg portofoliul de parteneriate fotbalistice ale agenţiei, printre cluburi umărîndu-se şi Manchester United, finalista ultimelor două ediţii ale Ligii Campionilor.

Agenţia britanică de pariuri Betfair a semnat un contract de sponsorizare cu FC Barcelona, acord care se va întinde pe următorii doi ani.

În baza contractului, Betfair îşi va crea un portal de pariere pe site-ul oficial al campioanei Europei şi va avea, de asemenea, mai multe panouri publicitare instalate pe arena Camp Nou.

Totodată, numele agenţiei se va regăsi şi pe tichetele de acces pe stadion, dar şi pe diverse materiale promoţionale.

FC Barcelona va primi în schimb o sumă în jurul a 1,5 - 2 milioane de euro anual.

Betfair a lansat cu această ocazie site-ul betfairfootball.com, care va cuprinde întreg portofoliul de parteneriate fotbalistice ale agenţiei, printre cluburi umărîndu-se şi Manchester United, finalista ultimelor două ediţii ale Ligii Campionilor.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
CTP a dat verdictul în scandalul de dopaj cu Iga Swiatek
Tenis
CTP a dat verdictul în scandalul de dopaj cu Iga Swiatek
Naționala lui Buceschi, prestație onorantă în primul meci de la Euro 2024 » S-a ținut tare cu Ungaria! + moment marcant la interviuri
Handbal
Naționala lui Buceschi, prestație onorantă în primul meci de la Euro 2024 » S-a ținut tare cu Ungaria! + moment marcant la interviuri
Discurs în română și în rusă în vestiar, cu țipete, după punctul istoric reușit în Conference League: „Aveți viitor!”
Conference League
Discurs în română și în rusă în vestiar, cu țipete, după punctul istoric reușit în Conference League: „Aveți viitor!”

Din halucinațiile lui Călin Georgescu: „Știu cel mai bănos sport din lume! România să profite și să bage banii, îngrijește 12 meserii”

Gică Hagi, întrebare frontală despre Călin Georgescu după imaginile apărute pe internet: „V-a cerut voie?” » „Regele” a reacționat imediat


Comentarii (19)
 •  11 Septembrie 2009, 17:30

Ha, ha, f tare! Acu ceva vreme citeam un articol tot p-aici care zicea ca Barca, pt 2 mil, va purta pe tricouri sigla Microsoft. Pe unde-o fi jurnalistu ala care zicea astfel de ineptii. Astia iau 2 mil doar ca sigla cuiva sa apara la ei pe site :)

 •  11 Septembrie 2009, 15:04

pe tricouri nu o sa apara nici un sponsor .... doar unicef.. pt care barcelona plateste peste 1 mil de eur .... eu cred ca 2 mil pt o reclama pe site.ul clubului si pe biletele de meci e chiar bine .....

 •  11 Septembrie 2009, 14:32
Postat de pe 11 Septembrie 2009, 13:18

Betfair nu e casa de pariuri... este betting exchange...un "loc" in care pariorii se intalnesc si pariaza unul impotriva altuia iar cel ce castiga plateste un comision ce variaza intre 2-5% pt Betfair...

este si ceea ce spui tu dar si casa de pariuri. atunci cand pariezi multiples pariezi impotriva betfair

Vezi toate comentariile (19)
Comentează