Articol de GSP - Publicat vineri, 11 septembrie 2009 00:00
Agenţia britanică de pariuri Betfair a semnat un contract de sponsorizare cu FC Barcelona, acord care se va întinde pe următorii doi ani.
În baza contractului, Betfair îşi va crea un portal de pariere pe site-ul oficial al campioanei Europei şi va avea, de asemenea, mai multe panouri publicitare instalate pe arena Camp Nou.
Totodată, numele agenţiei se va regăsi şi pe tichetele de acces pe stadion, dar şi pe diverse materiale promoţionale.
FC Barcelona va primi în schimb o sumă în jurul a 1,5 - 2 milioane de euro anual.
Betfair a lansat cu această ocazie site-ul betfairfootball.com, care va cuprinde întreg portofoliul de parteneriate fotbalistice ale agenţiei, printre cluburi umărîndu-se şi Manchester United, finalista ultimelor două ediţii ale Ligii Campionilor.
Agenţia britanică de pariuri Betfair a semnat un contract de sponsorizare cu FC Barcelona, acord care se va întinde pe următorii doi ani.
În baza contractului, Betfair îşi va crea un portal de pariere pe site-ul oficial al campioanei Europei şi va avea, de asemenea, mai multe panouri publicitare instalate pe arena Camp Nou.
Totodată, numele agenţiei se va regăsi şi pe tichetele de acces pe stadion, dar şi pe diverse materiale promoţionale.
FC Barcelona va primi în schimb o sumă în jurul a 1,5 - 2 milioane de euro anual.
Betfair a lansat cu această ocazie site-ul betfairfootball.com, care va cuprinde întreg portofoliul de parteneriate fotbalistice ale agenţiei, printre cluburi umărîndu-se şi Manchester United, finalista ultimelor două ediţii ale Ligii Campionilor.