Articol de Raymond Füstös - Publicat luni, 15 mai 2017 22:29
Adidas, sponsorul tehnic al lui AC Milan, vrea să renegocieze contractul cu "rossonerii", anunță publicația La Repubblica.
Firma germană este nemulțumită de marketingul milanezilor, aceștia fiind abia pe locul 16 în rândul echipelor europene în topul numărului de echipamente vândute sezonul trecut. Cu doar 200.000 de exemplare, "rossonerii" sunt cu mult în urma rivalei Juventus, care a vândut dublu față de Milan, încasând circa 23.000.000 € numai din tricourile oficiale.
Deși înțelegerea dintre Adidas și Milan expiră abia în 2023, compania multinațională este hotărâtă să scadă suma de bani virată în contul clubului patronat de Li Yonghong. Momentan, milanezii câștigă aproximativ 20.000.000 € pe sezon conform contractului de sponsorizare cu Adidas.
Adidas, sponsorul tehnic al lui AC Milan, vrea să renegocieze contractul cu "rossonerii", anunță publicația La Repubblica.
Firma germană este nemulțumită de marketingul milanezilor, aceștia fiind abia pe locul 16 în rândul echipelor europene în topul numărului de echipamente vândute sezonul trecut. Cu doar 200.000 de exemplare, "rossonerii" sunt cu mult în urma rivalei Juventus, care a vândut dublu față de Milan, încasând circa 23.000.000 € numai din tricourile oficiale.
Deși înțelegerea dintre Adidas și Milan expiră abia în 2023, compania multinațională este hotărâtă să scadă suma de bani virată în contul clubului patronat de Li Yonghong. Momentan, milanezii câștigă aproximativ 20.000.000 € pe sezon conform contractului de sponsorizare cu Adidas.
105.000.000 €pe sezon va fi valoarea celui mai scump contract al unui club cu sponsorul tehnic, între Barcelona și Nike, începând cu sezonul următor
Surpriza anului: pe cine vrea Pep Guardiola să aducă la Manchester City până se va reface Rodri!