SPORTURI  »  AUTO  »  POWERBOAT

Spirit of Spain - prezentare echipă

Articol de - Publicat marti, 03 martie 2009 00:00

Nou ven:ytă în lumea Class One, echipa Spirit of Spain pleacă la drum cu ambiţii mari, propunîndu-şi să ameninţe supremaţia echipelor din Orientul Mijlociu.

Cu doi piloţi spanioli, ibericii dispun de un buget generos, iar revenirea Spaniei pe harta gazdelor curselor de Class One le oferă un atu în plus.

Ambarcaţiune
- Spirit of Spain 10

Lungime - 13.35 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Mercury-Class 1, 9.1litre, 16 Valve, 8 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră
 
Mohammed Abdelkader Ahmed   - pilot

Mohammed Abdelkader Ahmed, născut pe 3 mai 1984, la Ceuta, în Spania, are dublă naţionalitate, marocană şi spaniolă. El şi-a făcut debutul în Class One :yn 2008, la Marele Premiu al Egiptului de la Porto Marina, cînd a reuşit să facă faţă condiţiilor dificile de concurs, încheind pe locul al şaptelea. În cele trei curse la care a luat parte :yn sezonul trecut, Mohammed a împărţit cockpit-ul cu doi copiloţi diferiţi.

Christian Rivolta  - copilot

Christian Rivolta, născut pe 3 mai 1975, la Lecce, în Italia, calcă pe urmele tatălui său, Pierluigi, campion european în Class One în 1992. Aventura sa în lumea bărcilor cu motor a început în 1999, prin participarea în Class 3, unde are ca performanţe t:ytlul în Orientul Mijlociu în 2001 şi 2005 şi titlul european în 2003. Debutul în Class One s-a produs anul trecut, în cursa de la Dubai.

 
Ambarcaţiune - Spirit of Spain 88

Lungime - 13.10 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Chief V8 Supercharged, 16 Valve, 8 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 270 km/ oră
 
Sergio Mora Carrasco - pilot

Sergio Mora Carrasco, născut pe 22 noiembrie 1977, la Huelva, în Spania, a devenit anul trecut primul pilot spaniol din istoria Class One. A debutat anul trecut în Marele Premiu al Muntenegrului, la Budva, reuşind să se adapteze rapid, după ce participase la cursele de Jet-Ski şi Class 3. În prima jumătate a sezonului l-a avut copilot pe Domenico Cirilli, apoi a făcut cuplu cu Giovanni Carpitella, stabilind cea mai bună performanţă a sa în ultima cursă a anului, la Dubai.

Giovanni Carpitella - copilot

Giovanni Carpitella, născut pe 22 august 1968, la Veneţia, în Italia, are o experienţă bogată în cursele bărcilor cu motor, unde a debutat în 1991. Concurent deja tradiţional în Class 3, în Campionatul Orientului Mijlociu, Carpitella a obţinut în două rînduri titlul de campion mondial în 1998 şi 2000, sezoane în care a bifat şi titlul european, şi tot de atîtea ori a devenit campion al Orientului Mijlociu, în 2001 şi 2005. Italianul s-a impus şi circuitul American Power Boat Association în 2003, a luat startul în ProVee şi P1, încheind pe locul secund în Evolution Class în 2005 şi 2007, şi este deţinătorul recordului de viteză în Class 3.

Nou ven:ytă în lumea Class One, echipa Spirit of Spain pleacă la drum cu ambiţii mari, propunîndu-şi să ameninţe supremaţia echipelor din Orientul Mijlociu.

Cu doi piloţi spanioli, ibericii dispun de un buget generos, iar revenirea Spaniei pe harta gazdelor curselor de Class One le oferă un atu în plus.

Ambarcaţiune
- Spirit of Spain 10

Lungime - 13.35 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Mercury-Class 1, 9.1litre, 16 Valve, 8 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră
 
Mohammed Abdelkader Ahmed   - pilot

Mohammed Abdelkader Ahmed, născut pe 3 mai 1984, la Ceuta, în Spania, are dublă naţionalitate, marocană şi spaniolă. El şi-a făcut debutul în Class One :yn 2008, la Marele Premiu al Egiptului de la Porto Marina, cînd a reuşit să facă faţă condiţiilor dificile de concurs, încheind pe locul al şaptelea. În cele trei curse la care a luat parte :yn sezonul trecut, Mohammed a împărţit cockpit-ul cu doi copiloţi diferiţi.

Christian Rivolta  - copilot

Christian Rivolta, născut pe 3 mai 1975, la Lecce, în Italia, calcă pe urmele tatălui său, Pierluigi, campion european în Class One în 1992. Aventura sa în lumea bărcilor cu motor a început în 1999, prin participarea în Class 3, unde are ca performanţe t:ytlul în Orientul Mijlociu în 2001 şi 2005 şi titlul european în 2003. Debutul în Class One s-a produs anul trecut, în cursa de la Dubai.

 
Ambarcaţiune - Spirit of Spain 88

Lungime - 13.10 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Chief V8 Supercharged, 16 Valve, 8 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 270 km/ oră
 
Sergio Mora Carrasco - pilot

Sergio Mora Carrasco, născut pe 22 noiembrie 1977, la Huelva, în Spania, a devenit anul trecut primul pilot spaniol din istoria Class One. A debutat anul trecut în Marele Premiu al Muntenegrului, la Budva, reuşind să se adapteze rapid, după ce participase la cursele de Jet-Ski şi Class 3. În prima jumătate a sezonului l-a avut copilot pe Domenico Cirilli, apoi a făcut cuplu cu Giovanni Carpitella, stabilind cea mai bună performanţă a sa în ultima cursă a anului, la Dubai.

Giovanni Carpitella - copilot

Giovanni Carpitella, născut pe 22 august 1968, la Veneţia, în Italia, are o experienţă bogată în cursele bărcilor cu motor, unde a debutat în 1991. Concurent deja tradiţional în Class 3, în Campionatul Orientului Mijlociu, Carpitella a obţinut în două rînduri titlul de campion mondial în 1998 şi 2000, sezoane în care a bifat şi titlul european, şi tot de atîtea ori a devenit campion al Orientului Mijlociu, în 2001 şi 2005. Italianul s-a impus şi circuitul American Power Boat Association în 2003, a luat startul în ProVee şi P1, încheind pe locul secund în Evolution Class în 2005 şi 2007, şi este deţinătorul recordului de viteză în Class 3.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Superliga
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României
Handbal
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează