Comentarii (72)
AlexandraN
AlexandraN  •  12 August 2024, 00:39
Postat de CiprianBirtea_84 pe 11 August 2024, 22:38

Nu înțeleg: din partea Sabrinei au venit acuzațiile de fals? Sau ea e cea care a folosit o poză din alt concurs?

Pai noi de unde stim ca li s-a aratat o poza falsa, adica de la alt concurs? De la Sabrina si mama ei. Ori, pana acum, nu putem decat sa speculam ce s-a intamplat. Exista o posibilitate ca in acea filmare in care se insista pe calcaiul stang, problema sa fie, de fapt, ca a agatat covorul de la sol cu degetul mare de la piciorul drept si de acolo zecimea de penalizare. Si daca presupunem ca n-a atins partea albastra, greseala arbitrelor e una umana, nu din rea-vointa. Ori sa le acuzi ca au fabricat dovezi e mult mai grav si trebuie dovedit.Dar, dupa cum spuneam, momentan speculam, cand se va publica motivarea TAS, vom sti mai multe. Oricum, americanii spun ca au dovezi ca au respectat timpul regulamentar, asa ca nu stim cat va mai dura distractia

CiprianBirtea_84
CiprianBirtea_84  •  11 August 2024, 22:38
Postat de AlexandraN pe 11 August 2024, 15:56

Nu, inca nu stim oficial, daca aia a fost faza discutata, daca pt calcai au zis ca a primit depunctarea. Problema o sa apara daca arbitrele au o justificare plauzibila, ca atunci din partea noastra (a Sabrina, mai exact, dar ea e copil) au venit acuzatii nu de eroare umana, nici de incompetenta, ci de o fapta de natura penala (ca asta inseamna sa prezinti drept dovada o poza din alt concurs)

Nu înțeleg: din partea Sabrinei au venit acuzațiile de fals? Sau ea e cea care a folosit o poză din alt concurs?

pernobil
pernobil  •  11 August 2024, 17:38
Postat de Catalynn_23 pe 11 August 2024, 12:45

Pt ca au vrut să judece și în spiritul, nu doar litera legii / regulamentului, altfel nu am mai avea nevoie de judecători, un calculator fiind suficient. Unde mai pui ca azi avem și AI! Din păcate au rămas la literă, și deși mă bucur enorm pt stelista noastră și pt ca CSA își mai adaugă o medalie olimpică în Palmares :-))), nu pot să nu recunosc ca meritul sportiv, deci spiritul competiției, a fost ignorat în favoarea unei tehnicalitati birocratice. Nu am cum să mă pronunț în legătură cu dificultatea exercițiului americancei, nu-s Freddy care este expert în toate sporturile și a practicat 90% dintre ele, dar să respingi o contestație pt ca a întârziat un minut sau două e aiurea și la fel de aiurea e să nu ai la ditamai Olimpiada echipament care să îți dea imagini din toate unghiurile sau senzori de perimetru și ajungi să depunctezi eronat un sportiv pt depășirea suprafeței. Io-s corect: pe merit sportiv Sabrina trebuia să ia bronzul iar stelista locul 5!

Aia au judecat partea asta tehnica, nu de impresi artistica si note. Iar pt asta, nu trebuiau sa se faca ca lucreaza 8 ore. E simplu. S-a depasit gluma aia de timp (dar o inteleg oarecum pt ca urmatorul concurent totusi trebuie sa isi inceapa exercitiul, nu sa astepte discutii intre arbitri), pa si la revedere! Nu sa stea sa vorbeasca cum sa se scoata (pe ei si pe ceilalti) din cah.

MaxiP
MaxiP  •  11 August 2024, 16:44
Postat de AlexandraN pe 11 August 2024, 16:06

Si totusi, Sabrina a avut, inca o data, nota mai buna cu exercitiul usurat, decat cu cel din 6.2, adica degeaba sare G, H, I si restul alfabetului intr-un exercitiu, daca tot nu corecteaza executia lor in aer. Nu inteleg nici notarea pt coregrafie, ca tot pierde si acolo. Mie, una, mi se pare ca nu prea are coregrafie pe colturi, cel putin nu comparata cu celelalte medaliate sau Chiles (sau Soares, care mi-a placut mult). In rest, de acord, avem nevoie de intariri din urma si nu stiu daca vin...Cred ca minimul necesar ar fi 2 Ane si 2 Sabrine :)

E clar ca la momentul actual e nevoie de dificultate pe fiecare aparat, nu pare decat in rare cazuri in care stapanesti foarte bine aparatul sa lasi din nota de plecare, ca poate fi avantajos. Andrade a avut cele mai bune executii la majoritatea aparatelor, a avut la individual compus 3 note de executie din 4 peste Biles, fara greseli majore, a terminat la peste 1 punct in spate. La sarituri, executii cert peste Biles, a fost departe. La paralele a castigat de departe exercitiul cel mai spectaculos si cel mai dificil. La barna s-a castigat pe executie, in conditiile in care medaliata cu argint ratase, lua detasat aurul pe o nota de plecare foarte mare. Adevarat, a avut si o executie buna, exceptand ratarea. Iar la sol, exercitiul lui Andrade a fost o opera de arta dpdv al executiei, totusi sa recunoastem ca a castigat strict datorita ratarilor pana la urma majore ale lui Biles, castigand la 0,33 puncte diferenta. Nu vad nicio logica pentru a se baza pe executie, iar Ana i-a luat fata exact din motivul ca a pierdut la dificultate Sabrina, nu din alt motiv. Asta e gimnastica la ora actuala, nu sta in executii perfecte, doar in executii, dar preferabil ale unor elemente cat mai dificile. De venit din spate, a fost o generatie mai slaba ultima, dar vedem ce urmeaza, eu am incredere. La senioare astept sa faca pasul urmator si Puflea, a fost junioara de top, pacat de acel scandal cu ea. Si ar mai fi Stanciulescu si Sfiringu, foarte promitatoare la un moment dat, nu stiu ce fac.

AlexandraN
AlexandraN  •  11 August 2024, 16:06
Postat de MaxiP pe 11 August 2024, 00:31

Ambele sunt bune. Da, Ana a progresat la sol, fara doar si poate, a si batut-o pe Sabrina in cateva concursuri la acest aparat, insa in competitiile importante Sabrina a luat notele mai mari. Sigur, fac abstractie de JO, unde consider inca ca Sabrina a fost dezavantajata, altfel a batut-o si la competitia suprema. Eu zic ca a evoluat si Sabrina, nu s-a vazut mare lucru pentru ca deja era la un nivel foarte bun. Da, mai poate progresa la executie, totusi acolo eu cred ca se vad progrese, notele sunt mai bune ca anul trecut. Ana a crescut si nota de plecare la sarituri, face 2, are loc 4 la Europene... mi-e clar ca Ana va ajunge o gimnasta de top pe 4 aparate, eu sunt dezamagit ca nu face mai mult la barna, e aparatul care mi se pare ca ii e cel mai potrivit. Sunt tinere ambele, nu trebuie nici progresul sa vina peste noapte, ambele au mers bine inainte, rezultate mai bune de la an la an. Si da, se vor retrage si veteranele, dar nici nu e vorba de asta, la momentul actual gimnastica e total diferita de acum 10 ani, pur si simplu domina veteranele. Inainte nu prea existau veterane, acum ele domina, ajungi mult mai tarziu la apogeu, iar eu cred ca sunt inca departe de apogeu, atat Ana cat si Sabrina. Si nu poti spune ca e nevoie sa se retraga ele ca sa fie pe podium, una deja e, cealalta cred ca suntem de acord ca merita. Si daca nu, a fost foarte aproape. Inainte sa se retraga Biles si Andrade si chiar cu ele in concurs. Doar ca nu putem sta doar in 2 gimnaste.

Si totusi, Sabrina a avut, inca o data, nota mai buna cu exercitiul usurat, decat cu cel din 6.2, adica degeaba sare G, H, I si restul alfabetului intr-un exercitiu, daca tot nu corecteaza executia lor in aer. Nu inteleg nici notarea pt coregrafie, ca tot pierde si acolo. Mie, una, mi se pare ca nu prea are coregrafie pe colturi, cel putin nu comparata cu celelalte medaliate sau Chiles (sau Soares, care mi-a placut mult). In rest, de acord, avem nevoie de intariri din urma si nu stiu daca vin...Cred ca minimul necesar ar fi 2 Ane si 2 Sabrine :)

AlexandraN
AlexandraN  •  11 August 2024, 15:56
Postat de CiprianBirtea_84 pe 11 August 2024, 00:28

Adică poza falsă a fost cea cu piciorul nedepășind solul?

Nu, inca nu stim oficial, daca aia a fost faza discutata, daca pt calcai au zis ca a primit depunctarea. Problema o sa apara daca arbitrele au o justificare plauzibila, ca atunci din partea noastra (a Sabrina, mai exact, dar ea e copil) au venit acuzatii nu de eroare umana, nici de incompetenta, ci de o fapta de natura penala (ca asta inseamna sa prezinti drept dovada o poza din alt concurs)

Randoompoint
Randoompoint  •  11 August 2024, 15:00
Postat de Catalynn_23 pe 11 August 2024, 11:30

Ți-am insuflat o frică morbidă de a mai apărea pe LIVE încât ai ajuns acum să vezi “ponturi” peste tot. :-))))) Așa ceva!? :-))))))))

eu te-am facut de la ma ingori la reply non stop. asta inseamna ca im am owning you. eu niciodata nu am dat ponturi pe live,tu in schimb ai tot dat. ai spus ca ai merge pe sucu? ai spus. eu am pus contra si am castigat. qed. im owning you. asta inseamna.

MariusN
MariusN  •  11 August 2024, 14:00

Medalie si contestatie câstigate pe linie de procedura si nu pe linie de valoare sportiva. S-a făcut contestatie, ptr ca americanii au intarziat cu mai putin de 1 minut timpul limita ptr depunerea cererii lor de a recalcula exercitiul sportivei lor. ASTA DA VICTORIE.. Suntem exceptionali, fantastici, buricul sportului mondial.. Bravoooo ptr inca un bronz.. Oricum, nu ajuta la o clasare mai buna in clasamentul pe medalii. Tot locul 23 rămâne. Iran, Uzbekistan, si mai micile tări europene Olanda, Ungaria, Irlanda (fiecare cu jumătate din locuitori față de ROM) si Ukraina, cu tot cu räzboiul lor, sunt toate inaintea noastră in clasamentul pe medalii. Noroc ca, tanti Lipă e mulțumita ca nu mai este locul 46 ca acum 3 ani. Cu tot centralismul lor socialist la canotaj, s-au luat doar 2 de aur, cu toate ca jumătate din lotul romanesc prezent la Paris, au fost canotorii.

Catalynn_23
Catalynn_23  •  11 August 2024, 12:45
Postat de pernobil pe 10 August 2024, 23:31

Dar de ce le-au trebuit 7 ore de deliberari cand motivul refacerii clasamentului (depunerea contestatiei dupa timpul legal) era atat de clar? ce mai conta ce zice unul/alta? E ca si cand la reluarea cu VAR a unui offside e clar ca sunt 2 metri intre jucatori, dar il ia la intrebari pe magazionerul echipei daca are becuri pe stoc….

Pt ca au vrut să judece și în spiritul, nu doar litera legii / regulamentului, altfel nu am mai avea nevoie de judecători, un calculator fiind suficient. Unde mai pui ca azi avem și AI! Din păcate au rămas la literă, și deși mă bucur enorm pt stelista noastră și pt ca CSA își mai adaugă o medalie olimpică în Palmares :-))), nu pot să nu recunosc ca meritul sportiv, deci spiritul competiției, a fost ignorat în favoarea unei tehnicalitati birocratice. Nu am cum să mă pronunț în legătură cu dificultatea exercițiului americancei, nu-s Freddy care este expert în toate sporturile și a practicat 90% dintre ele, dar să respingi o contestație pt ca a întârziat un minut sau două e aiurea și la fel de aiurea e să nu ai la ditamai Olimpiada echipament care să îți dea imagini din toate unghiurile sau senzori de perimetru și ajungi să depunctezi eronat un sportiv pt depășirea suprafeței. Io-s corect: pe merit sportiv Sabrina trebuia să ia bronzul iar stelista locul 5!

Liogol7
Liogol7  •  11 August 2024, 12:37
Postat de TheWizardOfOz pe 10 August 2024, 21:26

Nu s-a făcut nici o dreptate. Dreptate până la capăt însemna să se rejudece exercițiile celor 3 și să se dea notele corecte. E posibil ca medalia de bronz să o câștige sportiva care trebuia să fie pe 5.

TAS nu e juriu de gimnastica, este un tribunal care verifica dacă s-au îndeplinit regulile. Si dacă antrenoarea Sabrinei (da, cea cu gura mare) nu a contestat penalizarea fetei când regulamentar o putea face, nu este decât vina ei. De aceea exista niște reguli, altfel s-ar rearbitra toate meciurile si toate probele, nu s-ar STI niciodată un rezultat pana câteva zile mai târziu…

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează