FOTBAL  »  Superliga  »  POLI TIMIŞOARA - CEAHLĂUL, SÎMBĂTĂ, ORA 21:00, DIGI SPORT

Pact pentru fani

Articol de GSP - Publicat joi, 15 octombrie 2009 00:00

Marian Iancu le cere autorităţilor prelungirea contractelor de sponsorizare pe încă trei ani, promiţînd la schimb preţuri mici ale biletelor

Preşedintele lui Poli, Marian Iancu, a trimis ieri către Consiliul Local Timişoara  şi către Consiliul Judeţean două propuneri de prelungire pentru încă trei ani ale contractelor de asociere pentru finanţare pe care autorităţile le-au încheiat cu gruparea bănăţeană.

Motivul propunerii făcute de Iancu este stabilirea unor preţuri mai accesibile pentru biletele de intrare pe stadion. "Scopul este acela de a diminua aproape definitiv cei 7% din buget susţinuţi din partea suporterilor prin cumpărarea de bilete în perioada celor trei ani", se specifică în cererea semnată de boss-ul lui Poli.

Patronul bănăţenilor vrea să stabilească astfel un buget sigur pentru următorii ani, aşa cum cer impunerile UEFA şi, totodată, să readucă lumea la stadion. Astfel, în cazul în care CJT şi CJT vor accepta continuarea contractelor pînă în 2012, conducerea lui Poli se angajează să păstreze preţuri fixe pentru intrare la  meciurile de pe teren propriu: între 1 şi 2 euro la meciurile din campionat, între 5 şi 10 euro pentru Europa League, respectiv între 10 şi 20 de euro în Champions League.

Contractele de sponsorizare ar urma să rămînă la fel ca în prezent, în valoare de 2,5 milioane euro de la CL, respectiv 1 milion de euro de la CJT, singura condiţie pusă de preşedintele lui Poli fiind actualizarea sumelor la cursul actual.

Buget de 8 milioane de euro
Marian Iancu le-a prezentat autorităţilor şi balanţa de venituri şi cheltuieli a clubului. Astfel, echipa timişoreană ar cheltui lunar aproximativ 700.000 de euro, cu taxe şi impozite, adică aproximativ 8 milioane de euro anual. Din această sumă, 30 la sută pot face obiectul Legii Sportului şi poate fi acoperită din banii primiţi de la autorităţi, 30 la sută vin din drepturi de televizare, premieri şi alte sponsorizări, 7 la sută din vînzarea de bilete, iar 33 la sută se asigură de către acţionariat, se arată în comunicatul trimis de Iancu.

CL de acord, CJT se abţine
Viceprimarul Adrian Orza spune că va susţine în CL propunerea făcută de către club. "Ca unul care am susţinut cu ardoare asocierea, voi susţine şi ultima variantă. Ea nu diferă de cea dinainte, elimină doar pe viitor varianta de devalorizare a leului, aşa cum s-a întîmplat acum. Propunerea va fi discutată în CL, cel mai probabil în noiembrie", a spus Orza. În schimb, preşedintele CJT, Constantin Ostaficiuc, e mai rezervat: "M-a sunat domnul Chivorchian, să ne întîlnim. Pînă nu văd oferta, nu pot vorbi".

"Trebuie să recunoaştem că, fără acest parteneriat, vom fi nevoiţi să reconsiderăm obiectivele clubului, raportîndu-le la valoarea surselor sigure de finanţare"
Marian Iancu, patron Poli Timişoara

"Politica de preţuri rămîne la latitudinea clubului. Din păcate, cred că s-a greşit cu acele pachete, s-a ratat oportunitatea ca stadionul să fie plin la primul meci"
Adrian Orza, viceprimar Timişoara

Marian Iancu le cere autorităţilor prelungirea contractelor de sponsorizare pe încă trei ani, promiţînd la schimb preţuri mici ale biletelor

Preşedintele lui Poli, Marian Iancu, a trimis ieri către Consiliul Local Timişoara  şi către Consiliul Judeţean două propuneri de prelungire pentru încă trei ani ale contractelor de asociere pentru finanţare pe care autorităţile le-au încheiat cu gruparea bănăţeană.

Motivul propunerii făcute de Iancu este stabilirea unor preţuri mai accesibile pentru biletele de intrare pe stadion. "Scopul este acela de a diminua aproape definitiv cei 7% din buget susţinuţi din partea suporterilor prin cumpărarea de bilete în perioada celor trei ani", se specifică în cererea semnată de boss-ul lui Poli.

Patronul bănăţenilor vrea să stabilească astfel un buget sigur pentru următorii ani, aşa cum cer impunerile UEFA şi, totodată, să readucă lumea la stadion. Astfel, în cazul în care CJT şi CJT vor accepta continuarea contractelor pînă în 2012, conducerea lui Poli se angajează să păstreze preţuri fixe pentru intrare la  meciurile de pe teren propriu: între 1 şi 2 euro la meciurile din campionat, între 5 şi 10 euro pentru Europa League, respectiv între 10 şi 20 de euro în Champions League.

Contractele de sponsorizare ar urma să rămînă la fel ca în prezent, în valoare de 2,5 milioane euro de la CL, respectiv 1 milion de euro de la CJT, singura condiţie pusă de preşedintele lui Poli fiind actualizarea sumelor la cursul actual.

Buget de 8 milioane de euro
Marian Iancu le-a prezentat autorităţilor şi balanţa de venituri şi cheltuieli a clubului. Astfel, echipa timişoreană ar cheltui lunar aproximativ 700.000 de euro, cu taxe şi impozite, adică aproximativ 8 milioane de euro anual. Din această sumă, 30 la sută pot face obiectul Legii Sportului şi poate fi acoperită din banii primiţi de la autorităţi, 30 la sută vin din drepturi de televizare, premieri şi alte sponsorizări, 7 la sută din vînzarea de bilete, iar 33 la sută se asigură de către acţionariat, se arată în comunicatul trimis de Iancu.

CL de acord, CJT se abţine
Viceprimarul Adrian Orza spune că va susţine în CL propunerea făcută de către club. "Ca unul care am susţinut cu ardoare asocierea, voi susţine şi ultima variantă. Ea nu diferă de cea dinainte, elimină doar pe viitor varianta de devalorizare a leului, aşa cum s-a întîmplat acum. Propunerea va fi discutată în CL, cel mai probabil în noiembrie", a spus Orza. În schimb, preşedintele CJT, Constantin Ostaficiuc, e mai rezervat: "M-a sunat domnul Chivorchian, să ne întîlnim. Pînă nu văd oferta, nu pot vorbi".

"Trebuie să recunoaştem că, fără acest parteneriat, vom fi nevoiţi să reconsiderăm obiectivele clubului, raportîndu-le la valoarea surselor sigure de finanţare"
Marian Iancu, patron Poli Timişoara

"Politica de preţuri rămîne la latitudinea clubului. Din păcate, cred că s-a greşit cu acele pachete, s-a ratat oportunitatea ca stadionul să fie plin la primul meci"
Adrian Orza, viceprimar Timişoara

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Un SINGUR transfer pentru Șumudică în mercato de iarnă! Rapid a făcut anunțul: „El și doar el!” » Toate detaliile afacerii
Superliga
Un SINGUR transfer pentru Șumudică în mercato de iarnă! Rapid a făcut anunțul: „El și doar el!” » Toate detaliile afacerii
Yamato Zaharia - Ovidiu Neveu, cea mai așteptată luptă RXF, s-a terminat într-un cor de fluierături » „Ploaie” de sticle aruncate din tribune! Ce a declanșat haosul
Altele
Yamato Zaharia - Ovidiu Neveu, cea mai așteptată luptă RXF, s-a terminat într-un cor de fluierături » „Ploaie” de sticle aruncate din tribune! Ce a declanșat haosul
„Fusesem spălată pe creier” » „Regina frumuseții” din box a luat o decizie radicală: „Acum pot să fac asta pentru prima dată în viața mea”
Box
„Fusesem spălată pe creier” » „Regina frumuseții” din box a luat o decizie radicală: „Acum pot să fac asta pentru prima dată în viața mea”

„E în primii 3 la fiecare antrenament, cum să nu-l țin?” » Mircea Lucescu, interviu de impact: „S-au mai supărat și nu mă interesează, am fost printre ultimii”

În ce an spune Mark Zuckerberg că vor dispărea telefoanele mobile și ce dispozitiv revoluționar le va lua locul


Comentarii (9)
 •  15 Octombrie 2009, 15:26
Postat de pe 15 Octombrie 2009, 09:33

nu poti sa spui ca sunt minciuni,pentru ca astfel de cereri se fac in baza unor acte(bilanturi contabile ,etc)eu personal as prefera cu banii astia sa se faca un stadion adevarat,in 3 ani cu 4 milioane pe an ar iesi ceva din dan paltinisanu,ar mai crea locuri de munca si un stadion care sa produca(restaurant,magazine etc)

Imi pare rau dar nu cred in ce arunca Iancu la TV si in hartiile lui.Au fost doua audite in ultimii ani si acolo s-a vazut valoarea reala a bugetului.Normal ca am fi preferat un stadion din acesti bani, chiar daca e construit in 5 ani.Un sponsor principal adevarat nu are nevoie de o auto-finantare mai mare de 50%.

 •  15 Octombrie 2009, 14:05

banii trebuiesc bine chibzuiti. cu 3,5 mil.€ se pot construi multe. dar de ce biletele sa fie ieftine? biletele trebuie sa fie atit de ieftine incit sa vina lumea la stadion si clubul sa faca venit, altceva e gresit. daca chivorchian nu stie sa vinda bilete sa se duca in practica la un club european si va invata de acolo.

reality
reality  •  15 Octombrie 2009, 09:41

din ce cunosc eu planurile de lunga durata cele mai stabile au la baza contracte pe termen lung intre parteneri seriosi, deci un parteneriat cu CLT si CJT pe 3 ani ar fi superb, mai ales daca cei de la club reusesc sa aduca actele financiare doveditoare care sa fie serios analizate de CLT si CJT. Timisorenii ar avea de castigat preturi rezonabile la bile iar echipa un public mai numeros si stabil. Poate in viitor o sa avem si un stadion nou, modern.

Vezi toate comentariile (9)
Comentează