Articol de GSP - Publicat luni, 04 aprilie 2011 00:00 / Actualizat luni, 04 aprilie 2011 15:47
Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport, a spus că preţurile cerute de LPF nu erau foarte mari, dar problema a reprezentat-o sistemul de rotaţie propus de Dragomir
"Nu sîntem nemulţumiţi de faptul că opţiunile au fost prea scumpe, ci de faptul că nu ştim ce cumpărăm. E vorba de sistemul de rotaţie al meciurilor pe fiecare etapă. Preţul e într-adevăr puţin cam piperat, dar din punctul nostru de vedere, nu banii au fost principala problemă. Oricum noi ne-am atins obiectivul. Doream să avem şi ceva din Liga 1 pe lîngă Liga Campionilor", a spus Vlad Enăchescu, directorul general al DolceSport pentru Hotnews.
Reprezentatul Antenei TV Group, Sabina Petre, nu a înţeles de ce Dolce nu a mai luat două pachete, aşa cum anunţaseră şi a confirmat faptul că este posibil ca meciurile luate să fie transmise pe GSP TV.
"A fost o licitaţie ciudată din anumite puncte de vedere, iar Liga a fost puţin surprinsă. Ştiam că Romtelecom s-a înscris pentru două pachete, dar între timp s-a răzgîndit curios. Vom analiza dacă în cazul unei noi licitaţii vom mai dori ceva.
La pachetul pe care l-am achiziţionat avea acces Pro Tv, Naţional TV, B1 şi Prima, cei care sînt şi pe satelit. Noi am mers în cursă pentru că la Antena 1 este deja o obişnuiţă în ultimul timp să fie transmis fotbal. Avem şi GSP TV care este un brand. Noi sîntem un trust, un grup de interese comune şi ne gîndim să îl transmitem în continuare pe GSP TV.
Cei de la Ligă nu au ieşit prost. Mai au drepturile pentru rezumate şi imagine. Nu poţi face ştiri doar cu un pachet cumpărat", a spus Sabina Petre, reprezentatul Antenei TV Group.