Articol de GSP - Publicat luni, 20 septembrie 2021 20:37 / Actualizat luni, 20 septembrie 2021 20:59
Ilie Năstase (75 de ani) nu este de acord cu românii care se laudă cu performanța obținută de Emma Răducanu (18 ani, 23 WTA) la US Open 2021, când a reușit să câștige turneul.
Fostul mare tenismen este de părere că nu avem destule informații încât să o cunoaștem pe Emma Răducanu și să ne mândrim cu performanțele ei.
„Despre Emma Răducanu nu pot să spun prea multe, pentru că nu o ştim nici noi, cei din tenis. Ea s-a născut în Canada şi a crescut în Anglia, unde s-au inventat tenisul şi fotbalul. După nume, da, putem să ne mândrim cu ea, dar altfel de ce? Pentru că ea s-a născut în altă ţară.
Sunt foarte mulţi români care s-au născut aici şi nu ne mândrim cu ei. Nu văd de ce. Tatăl ei este român, poartă numele Răducanu, da, e un lucru frumos că e un nume românesc, dar şi Andreescu este, şi ea reprezintă altă țară.
Nu ştiu dacă avem o genă aparte pentru sport noi, românii, dar suntem talentaţi fără condiţii”, a declarat Ilie Năstase.
Emma Răducanu, „vânată” de marile branduri
Câștigarea unui turneu de Grand Slam la vârsta de doar 18 ani este o performanță imensă pentru Emma Răducanu, iar odată cu acest succes, popularitatea și campaniile de publicitate nu vor întârzia să apară.
Răducanu are în prezent două contracte de sponsorizare, cu gigantul de articole sportive, Nike, dar și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an, potrivit The Mail on Sunday.
Sursele din industrie se așteaptă ca acestea să fie reînnoite, iar sumele încasate să fie de 10 ori mai mari decât cele din prezent.
În cazul în care nu va dori să înnoiască actualele angajamente, Emma Răducanu are opțiunea să le înlocuiască cu alte mărci de renume.
Firma britanică de îmbrăcăminte sportivă Castore, care are acorduri cu Andy Murray, echipa de Formula 1 McLaren, naționala de cricket a Angliei, dar și cu echipele de fotbal Wolverhampton, Newcastle și Rangers, este hotărâtă să-i facă o ofertă lui Răducanu.
Chiar dacă Nike se află în pole position pentru prelungirea actualului angajament, compania Adidas ar fi și ea interesată să discute cu Răducanu
Emma Răducanu a atras atenția marilor branduri
Zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Inclusiv celebra firmă de bijuterii Tiffany, ar fi luat legătura cu Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG și impresarul Emmei Răducanu, pentru ca sportiva britanică să devină ambasadorul mărcii americane.
Citește alte știri din tenis:
Specie nouă de insectă, denumită în onoarea Simonei Halep: „Ne-am bucurat să primim acordul ei”