Articol de GSP - Publicat joi, 12 mai 2022 17:35 / Actualizat joi, 12 mai 2022 18:01
Primăria Municipiului București demarează un amplu proces de inventariere la Arena Națională, primul de acest fel de la inaugurarea stadionului, în anul 2011.
În acest sens, a fost atribuit contractul pentru „Servicii de inventariere și servicii de evaluare mijloace fixe și obiecte de inventar pentru Stadionul Arena Națională”. Serviciile de inventariere presupun identificarea și inventarierea tuturor bunurilor existente în spațiile Arenei Naționale: clădiri și anexe, spații de birouri, obiecte de mobilier, inclusiv scaunele din tribunele stadionului, mobilier urban, sisteme de instalații, calculatoare, monitoare, instalația de fotosinteză a gazonului, etc.
În cadrul procesului de inventariere, se va efectua, de asemenea, măsurarea bunurilor și stabilirea gradului de uzură (bunuri noi, utilizate sau bunuri cu nevoi de reparație), precum și întocmirea unui proces-verbal și a raportului final, împreună cu măsurile propuse de îmbunătățire a activității.
În ceea ce priveşte serviciile de evaluare a bunurilor aflate în incinta Arenei Naționale, contractate prin acelaşi contract, acestea vor viza evaluarea proprietăților imobiliare și a bunurilor mobile, şi se vor realiza în conformitate cu Standardele de Evaluare a Bunurilor din România, în vederea estimării valorii juste a proprietăților.
Arena Națională, prima inventariere de la inaugurare
Astfel, va fi determinată și valoarea actuală a construcției Arena Națională. Conform legislației de specialitate în vigoare, licitația s-a desfășurat prin intermediul SEAP.
Valoarea contractului este de 91.800 lei fără TVA, respectiv 55.080 lei fără TVA pentru servicii de inventariere mijloace fixe și obiecte de inventar, și 36.720 lei fără TVA pentru servicii de evaluare mijloace fixe și obiecte de inventar pentru Arena Națională.
Durata contractului este de 150 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere, dar nu mai târziu de 31.12.2022.