GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Legendarul Portar Manuel Neuer semnează ca Ambasador de brand Hisense UEFA EURO 2024 în cadrul campaniei „BEYOND GLORY”

Articol de GSP - Publicat vineri, 26 aprilie 2024 15:01 / Actualizat vineri, 26 aprilie 2024 17:09

Hisense sărbătorește lansarea campaniei "BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™ prin semnarea contractului pe post de Ambasador cu Manuel Neuer, celebrul portar deținător al trofeului „Mănușa de Aur“ din cadrul Cupei Mondiale câștigate de Germania și totodată căpitan al FC Bayern Munich din Bundesliga.

Internaționalul german, câștigător al Cupei Mondiale FIFA, pe lângă cele 11 trofee din Bundesliga, se alătură Hisense în calitate de Ambasador oficial al campaniei recent lansate. Campania "BEYOND GLORY" celebrează lupta continuă pentru excelență împărtășită de fotbaliștii profesioniști în fuga spre următorul trofeu EURO, cât și promisiunea Hisense în depășirea limitelor pe teren propriu, în industria electrocasnicelor.

La fel cum portarii ca Manuel Neuer reprezintă ultima linie de apărare, Hisense servește ca forță de încredere în spatele cortinei, oferind constant calitate de neegalat prin tehnologie de ultimă generație.

De cinci ori câștigător al titlului de „Cel mai bun portar din lume“ acordat de Federația Internațională de Istorie și Statistică a Fotbalului (IFFHS), Manuel Neuer a spus: “Sunt încântat să susțin campania Hisense ‘BEYOND GLORY’ UEFA EURO 2024™ pe post de Ambasador. De asemenea, aștept cu nerăbdare răspunsul elitelor din fotbalul european în fața provocării supreme de la EURO.”

Recenta campanie lansată de Hisense subliniază dorința companiei de a se depăși pe sine, având o viziune tehnologică pe termen lung și aspirând la obiective înalte. Hisense se angajează să fie lider în tehnologie, oferind calitate înaltă pentru a îmbunătăți viața de zi cu zi.

Ca partener oficial al UEFA EURO 2024™ și lider în tehnologia de afișare, Hisense urmărește să ofere experiența perfectă de vizionare a meciurilor, pe măsura modului de viață inteligent în care trăim, prin televizoarele și electrocasnicele dotate cu tehnologie de ultimă generație.

Bob Wang, directorul general al departamentului de marketing internațional de la Hisense, a declarat: "Suntem onorați să îl avem pe Manuel Neuer ca Ambasador de brand la UEFA EURO 2024™ și credem că este reprezentantul ideal pentru noua noastră campanie. Portarul este cel pe care se bazează toți coechipierii să fie mereu pe fază și un membru de bază care să le asigure drumul spre succes. La Hisense, ne străduim să fim la fel în promisiunea noastră de a îmbunătăți viața clienților noștri cu o tehnologie inovatoare și fiabilă.”

“Acest sezon UEFA EURO marchează a treia oară la rând în care Hisense a sponsorizat evenimentul, ceea ce ne oferă o oportunitate fantastică să ne conectăm la nivel global cu utilizatorii de produse marca Hisense.

"Scopul principal al companiei noastre este să îmbunătățim în mod constant și continuu calitatea și experiența vieții cotidiene. Împreună cu Manuel Neuer suntem nerăbdători să oferim susținătorilor din întreaga lume o experiență UEFA EURO 2024™ de neegalat.”

Citește și:
România – Japonia 1-1, în turneul final al BJK Cup » Tensiune la Malaga: meciul de dublu decide TOTUL!
Tenis
România – Japonia 1-1, în turneul final al BJK Cup » Tensiune la Malaga: meciul de dublu decide TOTUL!
Mircea Lucescu a ales între Bîrligea și Drăguș » A anunțat titularul cu Kosovo
Nationala
Mircea Lucescu a ales între Bîrligea și Drăguș » A anunțat titularul cu Kosovo
Gigi Becali a dat lovitura în mercato: „Nu îndrăzneam să visez la el, dar a fost ieftin”
Superliga
Gigi Becali a dat lovitura în mercato: „Nu îndrăzneam să visez la el, dar a fost ieftin”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează