SPORTURI  »  JOCURILE OLIMPICE  »  SPONSORI

Comitetul Internațional Olimpic, într-o situație complicată: a rămas fără trei sponsori mari

Violența la care animalele sunt supuse a adus în discuție eliminarea disciplinelor ecvestre de la Jocurile Olimpice / Sursă foto: Imago Images
Violența la care animalele sunt supuse a adus în discuție eliminarea disciplinelor ecvestre de la Jocurile Olimpice / Sursă foto: Imago Images

Articol de - Publicat sambata, 05 octombrie 2024 20:10 / Actualizat sambata, 05 octombrie 2024 22:39

Comitetul Internațional Olimpic a rămas fără trei dintre cei mai importanți sponsori ai săi. Este vorba de Toyota, Panasonic și Bridgestone, care și-au încheiat contractele cu CIO și nu își mai doresc continuarea colaborării.

Toyota a devenit sponsorul Comitetului Internațional Olimpic în 2015, Bridgestone cu un an mai devreme, în 2014, în timp ce Panasonic a fost partenerul acestui for încă din 1987, cu un an înaintea Jocurilor Olimpice de la Seul.

CFR, victorie cu Poli Iași. Dan Petrescu urcă pe podium la o săptămână după ce i s-a strigat „Demisia!”
CFR CLUJ - POLI IAȘI
CFR, victorie cu Poli Iași. Dan Petrescu urcă pe podium la o săptămână după ce i s-a strigat „Demisia!”

Președintele Toyota, despre CIO: „Nu sunt sigur că ei sunt concentrați pe a pune oamenii pe primul loc”

„Sincer, nu sunt sigur că ei sunt concentrați pe a pune oamenii pe primul loc. Pentru mine, Jocurile Olimpice ar trebui să fie pur și simplu despre a vedea sportivi din toate ariile vieții, cu tot felul de provocări, atingând imposibilul”, a declarat Akio Toyoda, președintele Toyota, citat de Associated Press.

„Ca rezultat al acestei evaluări, și după consultări extinse cu CIO, cele două părți au agreat să se rețină de la reînnoirea înțelegerii de parteneri la Jocurile Olimpice și Jocurile Paralimpice”, a spus Panasonic, potrivit South China Morning Post.

„Decizia vine după o evaluare a strategiei în dezvoltare de branding a companiei și după rededicarea față de platformele globale de sporturi moto”, a explicat, într-un comunicat, conducerea Bridgestone.

CIO ar putea căuta noi sponsori în Orientul Mijlociu și India

Comitetul Internațional Olimpic are în continuare sponsori importanți precum Allianz, Coca-Cola, Samsung sau Visa. De asemenea, potrivit Associated Press, acest for s-ar putea îndrepta înspre zona Orientului Mijlociu și India pentru noi sponsorizări.

Țările din Orientul Mijlociu sunt din ce în ce mai interesate de investiții în sport, licitând pentru organizarea unor competiții majore și dezvoltând acest sector. De partea cealaltă, India este una dintre potențialele gazde ale Jocurilor Olimpice din 2036.

Așadar, sponsorii japonezi au renunțat la înțelegerile cu Comitetul Internațional Olimpic la trei ani după ediția organizată în Tokyo. Următoarele două ediții vor avea loc în Los Angeles (2028) și Brisbane (2032), așa că s-ar putea să vedem companii importante din SUA și Australia dorind să-și asocieze imaginea cu CIO.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Superliga
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Vedeta Rapidului se pregătește de nuntă: „Va fi EPIC! A meritat așteptarea”
Superliga
Vedeta Rapidului se pregătește de nuntă: „Va fi EPIC! A meritat așteptarea”

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează