Articol de George Stanciu - Publicat duminica, 11 ianuarie 2015 00:00 / Actualizat duminica, 11 ianuarie 2015 11:31
Steaua îşi ia toate măsurile după ce şi-a pierdut emblema în dauna celor de la MApN, astfel că sigla obişnuită a ”roş-albaştrilor” a dispărut şi de pe contul de facebook.
După ce au fost nevoiţi să acopere emblema de pe tricouri, să o dezlipească de pe autocar, să o elimine de pe site-ul oficial, să apară pe tabelă sub numele de ”Gazde”, steliştii au decis să o înlocuiască şi pe facebook. Începînd din această dimineaţă, imaginea de profil a campioanei din Ghencea este logo-ul FCSB, brandul creat de club în perioada în care marketingul încă funcţiona la echipă.
Citeşte şi: Şi "transportul" a rămas fără siglă » Steliştii au apărut la aeroport cu un autocar ce părea vandalizat
Steaua îşi ia toate măsurile după ce şi-a pierdut emblema în dauna celor de la MApN, astfel că sigla obişnuită a ”roş-albaştrilor” a dispărut şi de pe contul de facebook.
După ce au fost nevoiţi să acopere emblema de pe tricouri, să o dezlipească de pe autocar, să o elimine de pe site-ul oficial, să apară pe tabelă sub numele de ”Gazde”, steliştii au decis să o înlocuiască şi pe facebook. Începînd din această dimineaţă, imaginea de profil a campioanei din Ghencea este logo-ul FCSB, brandul creat de club în perioada în care marketingul încă funcţiona la echipă.
Citeşte şi: Şi "transportul" a rămas fără siglă » Steliştii au apărut la aeroport cu un autocar ce părea vandalizat