Articol de GSP - Publicat miercuri, 01 decembrie 2010 00:00
Citeşte mai jos opinia redactorului şef adjunct al Gazetei Sporturilor, Andrei Vochin, referitoare la tipologia consumatorului de emisiuni sportive:
"Ratingul este făcut de persoanele care se uită la televizor. Există o variantă comodă: nu îţi place de cineva, muta canalul! Numai că, din păcate, trăim într-un mediu dominat de ipocrizie.
Sînt unii care dau vina pe ceilalţi că se uită şi văd anumite persoane, dar tot ei ştiu la literă ce s-a vorbit la acele emisiuni. De unde, dacă nu s-au uitat acolo?
Eu cunosc foarte bine acest fenomen al suporterului care ţipă că îl dăm la televizor pe Gigi, dar spectatorul se uită şi îl consumă, chiar dacă el are varianta de a vedea altceva. De exemplu, că timpul efectiv de joc din Liga I este cu 15 minute mai mic decît cel din fotbalul european".