FOTBAL  »  LIGA 2  »  CSA STEAUA

VIDEO Steaua și-a prezentat transferurile, Oprița e resemnat: „În momentul ăsta nu am speranțe legate de promovare!” + ce își propun „militarii” în noul sezon

CSA Steaua și-a prezentat astăzi achizițiile pentru sezonul 2024/2025. Antrenorul Daniel Oprița este resemnat în privința șanselor de promovare în Superligă. +11   FOTO
CSA Steaua și-a prezentat astăzi achizițiile pentru sezonul 2024/2025. Antrenorul Daniel Oprița este resemnat în privința șanselor de promovare în Superligă.

Articol de , - Publicat vineri, 21 iunie 2024 18:53 / Actualizat vineri, 21 iunie 2024 21:43

CSA Steaua și-a prezentat astăzi achizițiile pentru sezonul 2024/2025. Antrenorul Daniel Oprița este resemnat în privința șanselor de promovare în Superligă.

CSA Steaua face ultimele ajustări înaintea încă unui sezon aflat sub semnul incertitudinii. „Militarii” nu au drept de promovare și nu sunt semne că situația s-ar putea schimba în perioada imediat următoare.

Acțiunea de prezentare a noilor achiziții a avut loc vineri, în cadrul Târgului de Bere organizat la Auchan Drumul Taberei. Discursul lui Daniel Oprița a fost mai degrabă pesimist în privința șanselor de obținere a dreptului de promovare.

VIDEO. Daniel Oprița: „Nu am speranțe legate de promovare”

„Sperăm să fie mult mai bine față de sezonul trecut. Nu am realizat tot ce ne-am propus. Vor mai veni jucători, nu le pot da numele. Vor veni în cantonamentul de la Cheile Grădiștei. Sperăm să prindem play-off-ul și să avem un parcurs cât mai lung în Cupa României.

Mi s-a prelungit contractul cu doi ani. Am avut discuții, dar nu ceva care să mă facă să las Steaua”, a spus Daniel Oprița.

+7 FOTO

Întrebat despre șansele de promovare, antrenorul Stelei a fost sincer:

La momentul ăsta nu am speranțe. Nu am auzit nimic până acum. La momentul ăsta, la cum văd că se mișcă lucrurile nu știu dacă se va mișca ceva. Cel puțin nu sezonul ăsta! De asta spun că vom încerca să tratăm serios Cupa României. Am văzut exemplul Corvinului. Se poate, mai trebuie să ai și șansă. Spun că nu am speranțe, dar orice e posibil. Problema e că timpul trece, începe campionatul.

De asta am și decis să aduc jucători care își doresc foarte mult să se afirme. La Steaua e o rampă de lansare pentru ei. Lumea se uită, pot sări în ochi. Poate și asta să fie o motivație pentru ei. Condițiile, suporterii o să îi motiveze

- Daniel Oprița

Noutățile Stelei pentru sezonul 2024/2025:

  • Florin Răsdan (29 de ani, mijlocaș): a revenit după 2 ani la Steaua. A evoluat între timp Viitorul Pandurii Tg. Jiu si CSM Alexandria. A făcut parte din proiect încă din Liga 4
  • Mihai Kereki (27 de ani, fundaș): venit de la Unirea Dej
  • Adrian Pop (24 de ani, mijlocaș): venit de la Unirea Dej
  • Rafael Munteanu (18 ani, portar): venit de la Farul
  • David Păcuraru (18 ani, atacant): venit de la Farul
  • Ionuț Gabriel Nedelea (23 de ani, fundaș stânga): venit de la CSM Alexandria.

La eveniment au mai asistat golgeterul Bogdan Chipirliu, portarul Horia Iancu și Daniel Vîrtej, favoritul fanilor din Ghencea.

David Păcuraru, atacantul de 18 ani, este fiul fostei mari handbaliste Alina Dobrin.

Citește și:

Gigi Becali a anunțat astăzi o schimbare în primul „11” și o plecare de la FCSB: „Nu are cum să joace” » Prim verdict după Supercupă
Superliga
Gigi Becali a anunțat astăzi o schimbare în primul „11” și o plecare de la FCSB: „Nu are cum să joace” » Prim verdict după Supercupă
Miță Iosif, omul care a readus-o pe Rapid în Superliga, semnează cu dinamoviștii
Liga 3
Miță Iosif, omul care a readus-o pe Rapid în Superliga, semnează cu dinamoviștii
Ofertat să semneze cu noua echipă, Ionuț Radu a rămas șocat când a aflat cine îl va antrena!
Campionate
Ofertat să semneze cu noua echipă, Ionuț Radu a rămas șocat când a aflat cine îl va antrena!

„Să fie RĂZBOI!” » Gigi Becali a început să țipe în fața Palatului: „Luni merg cu Rotaru la Burleanu. La școala de securiști le face injecții în cap să creadă că sunt stăpâni!”

Ofertat să semneze cu noua echipă, Ionuț Radu a rămas șocat când a aflat cine îl va antrena!


Comentarii (16)
istet10
istet10  •  04 Iulie 2024, 19:01
Postat de fabulos pe 04 Iulie 2024, 17:37

Am uitat ca tu esti glumet. Cum sa fiu mincinos pentru ca NU am zis ceva??? Eu am spus ca Becali este un om periculos deoarece a fosr condamnat pentru lipsire de libertate. Oamenii lui , prin actiunile lor, au pus in pericol bunuri si oameni nevinovati, ce nu erau parte din aceasta fapta. Am vorbit despre subiect nu despre ce crezi tu ca trebuie sa vorbesc. Asa ca nu am mintit cu nimic. Daca nu-ti lipsea educatia stiai cum trebuie sa te comporti intr-un dialog si sa-ti cenzurezi singur iesirea. Stai pe aproape ca o sa inveti acum. Este in regula sa dai bani la PSD si cand ai o disputa cu cineva sa intervina omul de la PSD sa te ajute. Doar pentru ca iti convine tie nu inseamna ca este moral. Dar ce sa facem, suportam. Pe mine nu are de ce sa ma preocupe bunastarea unei societati comerciale, institutii, sau a unei entitati ce nu-mi apartine. Acum ai dreptate, Becali are o societate, campioana anul acesta, iar Steaua este o alta institutie cu o sectie ce nu poate promova (avand altele in prima liga). Doar ca acest adevar doare si fara referirea la Steaua societatea lui Becali este una anonima. Nu au platit Gatu, Otelea sau Talpan pentru ca nu aveau motiv. Nici Becali nu a platit nimic catre CSA Steaua. Sau poate ai tu dovada platilor efectuate de acesta catre Steaua? (evident mentionand si calitatea celor doua parti). Si vezi treaba cu minciuna in acest caz. Talpan este cel care a facut lumina in cazul institutiei la care lucreaza. Restul depinde de altcineva.

Exista minciuna prin omisiune. Ba, tu retii doar ce-ti convine. Precum catalin. Muti tema subiectului. Nu am comentat ce au motivat procurarii ci calitatea alora "sechestrati" de Becali. Becalii a facuit asta pt ca procurorii pe care ii apreciezi NU AU FACUT ce trebuia pt a-i retine pe acei hoti si pt a recupera bunul furat. Si afirm si acum ca esti si mincinos si nesimtit. Nu mie trebuie sa-mi convina mie. Legii. Cum legea permite inseamn ca e moral. Altfel sistemul de drept la care altfel te raportezi ar fi imoral. Cum nu aveau motiv respectivii? Si ma refer la datoriile fata de nocturna, sonorizare. Cum de nu a echipat Armata stadionul cu cele necesare pt ba ramane omologat? Pt turnicheti spre exemplu. Becali nu a platit pcatre CSA. Becali a platit ce trebuia CSA sa plateasca. Nu Paunescu trebuia sa plateasca toate acelea. Daca Becali nu platea atunci, CSA ajungea intr-o situatie f jenanta. Dovada? Pai cand s-a demolat fosta arena , uiti ca ciobanul a fost invitat sa-si recupereze bunurile? Armata ii cedase lui nocturna si celelalte. talpna a stins lumina. Asta a facut si face. Pe de o parte a condus spre vesnicie in B, pe de alta parte sustine ca nu trebuie asociere cu privat. Dar nu spune din ce bani ar trebui sa functioneze sectia, profesionista, de fotbal.

fabulos
fabulos  •  04 Iulie 2024, 17:37
Postat de istet10 pe 03 Iulie 2024, 19:58

Esti chiar nesimtit pentru ca minti. Aia de care vorbesti erau niste banditi, niste interlopi, pe care politia si justitia i-a protejat. Erau cunoscuti de politie si parchet ca fiind faptuitorii furtului de masina dar nu li se intampla nimic. Aici ciobanul si-a facut dreptate singur. E drept ilegal. Dar minti prin omisiune nespunand toata istoria. E imoral sa dai bani partidelor? Pai ai idee cati comit asa ceva? Daca e legal este si morala. Altfel ar insemna ca legea , decare faci caz, e imorala. talpan este cel care a bagat numel Stelei in oala derizoriului. Ba, pe tine si pe catalin in loc sa va procupe bunastarea Stelei va preocup FCSB. Pana una alta ciobanul are echipa campioana, nu echipa condamnata la nepromovare. Pana una alta ciobanul a dus echipa in semifinale de cupa europeanu nu csa. De ce uiti cum ciobanul a platit dfatoriile Stelei , scotand-o din rusine? De ce nu a platit Gatu, Otelea, talpan ?

Am uitat ca tu esti glumet. Cum sa fiu mincinos pentru ca NU am zis ceva??? Eu am spus ca Becali este un om periculos deoarece a fosr condamnat pentru lipsire de libertate. Oamenii lui , prin actiunile lor, au pus in pericol bunuri si oameni nevinovati, ce nu erau parte din aceasta fapta. Am vorbit despre subiect nu despre ce crezi tu ca trebuie sa vorbesc. Asa ca nu am mintit cu nimic. Daca nu-ti lipsea educatia stiai cum trebuie sa te comporti intr-un dialog si sa-ti cenzurezi singur iesirea. Stai pe aproape ca o sa inveti acum. Este in regula sa dai bani la PSD si cand ai o disputa cu cineva sa intervina omul de la PSD sa te ajute. Doar pentru ca iti convine tie nu inseamna ca este moral. Dar ce sa facem, suportam. Pe mine nu are de ce sa ma preocupe bunastarea unei societati comerciale, institutii, sau a unei entitati ce nu-mi apartine. Acum ai dreptate, Becali are o societate, campioana anul acesta, iar Steaua este o alta institutie cu o sectie ce nu poate promova (avand altele in prima liga). Doar ca acest adevar doare si fara referirea la Steaua societatea lui Becali este una anonima. Nu au platit Gatu, Otelea sau Talpan pentru ca nu aveau motiv. Nici Becali nu a platit nimic catre CSA Steaua. Sau poate ai tu dovada platilor efectuate de acesta catre Steaua? (evident mentionand si calitatea celor doua parti). Si vezi treaba cu minciuna in acest caz. Talpan este cel care a facut lumina in cazul institutiei la care lucreaza. Restul depinde de altcineva.

istet10
istet10  •  03 Iulie 2024, 19:58
Postat de fabulos pe 01 Iulie 2024, 12:06

Inainte sa spui ca mint, si sa ma faci nesimtit, ar trebui sa te informezi si sa afli ca domnul Becali a fost condamnat in data de 11 februarie 2013 la 3 ani de inchisoare cu suspendare pentru lipsire ilegala de libertate. Potrivit procurorului, modalitatea prin care s-au comis faptele sunt de natura unui "comando urban", în sensul că s-au folosit arme de foc, au existat urmăriri şi accidentări în trafic, răpiri şi violenţă. Procurorul a mai arătat că dacă persoanele din acest dosar ar fi achitate, s-ar crea impresia că orice persoană îşi permite bodyguarzi îşi permite şi să depăşească limitele legale în a-şi face dreptate. Asta doar ca sa constatam cine este mincinos si nesimtit. Eu nu. Vrei sa-ti explic de ce este imoral sa dai bani la PSD? Esti sigur ca poti sa pricepi daca pana acum nu ai reusit? Situatia Stelei nu depinde de Talpan, el si-a facut doar datoria pentru a stabili adevarul. Steaua poate sa ramana fara investitori si fara promovare inca 100 ani, asta nu inseamna ca Fcsb are vreo legatura cu acest mare club, cu performante deosebite in toate sporturile. Tu ai vrea sa taca toata lumea ca sa puteti merge mai departe cu minciunile. Fcsb este o societate comerciala anonima care are nevoie de renumele numelui Steaua, fara aceste referiri la Clubul Sportiv al Armatei Steaua nu inseamna absolut nimic. Fara Steaua nimic nu e indiferent unde se afla si ce face. Eu nu o sa tac atunci cand te vad cum minti. Asta e.

Esti chiar nesimtit pentru ca minti. Aia de care vorbesti erau niste banditi, niste interlopi, pe care politia si justitia i-a protejat. Erau cunoscuti de politie si parchet ca fiind faptuitorii furtului de masina dar nu li se intampla nimic. Aici ciobanul si-a facut dreptate singur. E drept ilegal. Dar minti prin omisiune nespunand toata istoria. E imoral sa dai bani partidelor? Pai ai idee cati comit asa ceva? Daca e legal este si morala. Altfel ar insemna ca legea , decare faci caz, e imorala. talpan este cel care a bagat numel Stelei in oala derizoriului. Ba, pe tine si pe catalin in loc sa va procupe bunastarea Stelei va preocup FCSB. Pana una alta ciobanul are echipa campioana, nu echipa condamnata la nepromovare. Pana una alta ciobanul a dus echipa in semifinale de cupa europeanu nu csa. De ce uiti cum ciobanul a platit dfatoriile Stelei , scotand-o din rusine? De ce nu a platit Gatu, Otelea, talpan ?

Vezi toate comentariile (16)
Comentează