Articol de GSP - Publicat sambata, 07 mai 2011 00:00 / Actualizat sambata, 07 mai 2011 14:11
Clubul Steaua a anunţat la 25 de ani de la câştigarea Cupei Campionilor Europeni, că a pus în vânzare 86 de tricouri-replică faţă de cele folosite în finala de la Sevilla, acestea urmând să poarte semnătura portarului de atunci al "roş-albaştrilor", Helmuth Duckadam.
Cele 86 de tricouri albe au pe spate cifra 86, în interiorul căreia se află numele fotbaliştilor care au făcut parte din lotul Stelei în acel sezon. Fiecare din cele 86 de tricouri este numerotat. Tricourile au fost puse în vânzare pentru suma de 249 de lei, informează Mediafax
Tot cu ocazia împlinirii a 25 de ani de la câştigarea CCE, FC Steaua a pus în vânzare un pachet promoţional ce conţine două cutii de bere cu alcool, două cutii de bere fără alcool, două sticle de cola, toate Steaua, şi un dvd cu finala de la Sevilla sau cu "Drumul spre Sevilla", volumul 1 şi 2, la preţul de 20 de lei.
De asemenea, revista clubului Steaua din această lună are o ediţie aniversară, oferind suporterilor un poster cu echipa din 1986 şi un dvd cu finala de la Sevilla. Acelaşi poster îl vor primi şi alţi fani stelişti la achiziţionarea oricărui produs din magazinul clubului.
Preşedintele FC Steaua, Helmuth Duckadam, s-a arătat dezamăgit că sărbătorirea a 25 de ani de la câştigarea Cupei Campionilor Europeni nu a avut o amploare mai mare şi în rândul conducătorilor României. "Mă bucur că marketingul Stelei rămâne în vârful fotbalului românesc. Este un tricou foarte frumos. Când colegii mei vor vedea sunt sigur că voi primi foarte multe telefoane. Fanii din Arad şi nu numai cred că îşi vor dori un asemenea tricou. M-a bucurat iniţiativa ministrului Apărării, de a ne ridica în grad şi de a ne oferi emblema "Onoarea Armatei Române". Mă aşteptam ca şi cei care conduc România să se gândească la acest eveniment, pentru că e unic şi probabil nu se va repeta", a spus Duckadam.