Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat marti, 12 iulie 2011 00:00 / Actualizat luni, 11 iulie 2011 23:23
Mai mulţi telespectatori au văzut momentul în care ministrul Elena Udrea a fost taxată de spectatorii de la Romexpo decît cel în care Bute a pus capăt meciului
În Top 15 all time, meciul dintre Bute şi Mendy ocupă ultimul loc între transmisiile sportive. În schimb, partidele echipei naţionale sînt cele mai vizionate de către telespectatori. Gala de box "Campion pentru România", în cadrul căreia Lucian Bute şi-a apărat pentru a opta oară centura în faţa lui Jean Paul Mendy, a fost urmărită de 2,58 milioane de oameni la nivel naţional! Momentul în care Bute l-a trimis la podea pe francez a fost urmărit la ProTV de 1.537.000 telespectatori, însă fluierăturile adresate ministrului MDRT, Elena Udrea, au ridicat audienţa cu 41.000 de persoane.
"Naţionala" e prima!
ProTV, Antena 1, TVR 1 şi posturile de sport, GSP TV şi sport.ro, şi-au atras telespectatorii pentru a vedea cele mai tari evenimente, fie că e vorba de fotbal, rugby sau skandenberg. În primele şase luni ale anului, de la 1 ianuarie pînă la 30 iunie, conform datelor oferite de GfK România, partidele echipei naţionale au fost cele mai urmărite, apoi meciurile din Cupa României, Champions League şi Europa League.
Recursul Etapei în top
Fachiru' şi Perversu' au cîştigat duelul cu meciurile din Europa League, în timp ce Campionatul Naţional de Skandenberg a învins la capitolul audienţe Cupa Hagi. Cupa Ucrainei şi meciurile de rugby rămîn cele mai vizionate competiţii de la GSP TV, în timp ce Recursul Etapei, emisiune moderată de Ovidiu Ioaniţoaia, depăşeşte talk-show-uri sportive precum Premium Liga şi Contraatac.
Mai mulţi telespectatori au văzut momentul în care ministrul Elena Udrea a fost taxată de spectatorii de la Romexpo decît cel în care Bute a pus capăt meciului
În Top 15 all time, meciul dintre Bute şi Mendy ocupă ultimul loc între transmisiile sportive. În schimb, partidele echipei naţionale sînt cele mai vizionate de către telespectatori. Gala de box "Campion pentru România", în cadrul căreia Lucian Bute şi-a apărat pentru a opta oară centura în faţa lui Jean Paul Mendy, a fost urmărită de 2,58 milioane de oameni la nivel naţional! Momentul în care Bute l-a trimis la podea pe francez a fost urmărit la ProTV de 1.537.000 telespectatori, însă fluierăturile adresate ministrului MDRT, Elena Udrea, au ridicat audienţa cu 41.000 de persoane.
"Naţionala" e prima!
ProTV, Antena 1, TVR 1 şi posturile de sport, GSP TV şi sport.ro, şi-au atras telespectatorii pentru a vedea cele mai tari evenimente, fie că e vorba de fotbal, rugby sau skandenberg. În primele şase luni ale anului, de la 1 ianuarie pînă la 30 iunie, conform datelor oferite de GfK România, partidele echipei naţionale au fost cele mai urmărite, apoi meciurile din Cupa României, Champions League şi Europa League.
Recursul Etapei în top
Fachiru' şi Perversu' au cîştigat duelul cu meciurile din Europa League, în timp ce Campionatul Naţional de Skandenberg a învins la capitolul audienţe Cupa Hagi. Cupa Ucrainei şi meciurile de rugby rămîn cele mai vizionate competiţii de la GSP TV, în timp ce Recursul Etapei, emisiune moderată de Ovidiu Ioaniţoaia, depăşeşte talk-show-uri sportive precum Premium Liga şi Contraatac.
Ce mai urmăresc românii?
Emisiunea realizată de Mircea Badea pe Antena 3, În gura presei, este cea mai urmărită a postului (106.000 telespectatori), în timp ce pe poziţia secundă vine Sinteza Zilei cu Mihai Gîdea (103.000 telespectatori). Schimb de mame (268.000 telespectatori) este cel mai urmărit program de la Prima TV, urmat de Miss fata de la ţară (246.000 telespectatori) şi Cronica Cîrcotaşilor (241.000 telespectatori). Dragoste şi pedeapsă de la Kanal D ocupă prima poziţie în top 10 (201.000 telespectatori), în timp ce Pasul Fortunei de la B1TV (37.000 telespectatori) a cîştigat duelul cu Robert Turcescu şi Ion Cristoiu (25.000 telespectatori).
Fără Digi şi Dolce
Postul care a reuşit să achiziţioneze şapte meciuri pentru sezonul competiţional următor al Ligii 1, DigiSport, nu mai este măsurat de cei de GfK România, din cauza datoriilor pe care le are faţă de firma de audit, iar cei de la DolceSport nu depăşesc audienţe de 0,2%, ceea ce înseamnă 23.000 de telespectatori.